• Mmet

    BF 9 oktober. någon mer?

    någon mer än jag som är i v5?
    hur känns det?

  • Svar på tråden BF 9 oktober. någon mer?
  • LisaLotta

    Jag har varit där en gång redan. Jag gjorde an GBP operation (magsäcksop) för två år sedan, och därför är man lite orolig för näring och värden och så. Men allt såg bra ut, så nu är det inskrivning den 9/3. Då är jag i v.10.. Fast på MVC ränkar dom att 9+0 är v. 9, fast här på FL är det ju v. 10..

  • Fru  W

    Jag är i v 6+5 och har bokat tid för vul idag...ska dit den 27 så jag längar och är nervös samtidigt. Mår illa till och från och fryser men har inte så mycket andra symtom....Längtar oxå så himla mycket till hösten :)

  • LisaLotta

    har du beställt privat eller får man det på vanliga MVC där du bor? Här görs inget sånt om det inte är komplikationer... tyvärr, hade gärna sett om det bor en liten där inne... känns allderles för overkligt än så länge!

  • sanne82

    Jag är idag i v 6+3 och jag ska på inskrivning/hälo på torsdag. vul skulle jag inte göra förräns i v 10 sa hon till mig i tel då jag boka tid för hälso. Jag vill också se hjärtat.. *avis*

  • Fru Öland
    Fru W skrev 2009-02-17 17:03:34 följande:
    Bokade privat...liljeholms ultraljudsbarnmorskorna.06
    Å vad spännande, vad såg dem?
  • Fru Öland
    Mmet skrev 2009-02-17 16:16:54 följande:
    Jag va på vul i går. 6+2. då såg vi hjärtslagen:)
    Ååå grattis, har varit på 2 VUL senast igår, 6+2, såg ingen bebis bara en två hinnsäckar och en gulsäck, men man borde sett mer, ska dit igen på tisdag
  • LisaLotta

    Fru Öland skrev 2009-02-17 18:14:26 följande:


    Ååå grattis, har varit på 2 VUL senast igår, 6+2, såg ingen bebis bara en två hinnsäckar och en gulsäck, men man borde sett mer, ska dit igen på tisdag
    Hur gick det?? Kunde dom se nåt mer?
  • Mmet
    Svar på #99
    jag var där 6+1 då såg dem bäbis och hjärtslagen:)
  • Fru Öland
    LisaLotta skrev 2009-02-25 19:23:34 följande:
    Fru Öland skrev 2009-02-17 18:14:26 följande: Hur gick det?? Kunde dom se nåt mer?
    Jo då har varit där i 2 omgångar men vid senaste VUL i tisdags såg man ETT litet hjärta ticka. Så skönt! (å att de var ett å inte 2)
  • Limpan80

    Hej hej alla!!
    Hur känns det i era magar? Jag känner mig faktiskt inte alls gravid på dagarna men känner kanske lite lite konstig i magen när jag lägger mig ner för att sova. Tycker svullnaden har lagt sig. Börjar på allvar tvivlar på om det är någon i min mage!?!?!

    Lycka till alla!!

Svar på tråden BF 9 oktober. någon mer?