• SaLi87

    HJÄLP! :(

    BIM den 5:e, Måste prickat ÄL eftersom jag gjorde ultraljud där läkaren såg att jag hade ägglossningen när som helst. Hade sex hela den veckan..

    Några dagar efter ÄL började jag få bruna flytningar, dessa har hållt på mer eller mindre varje dag sen dess.. ( ca en vecka..)

    Har planerat barn sedan 2,5 år tillbaka utan resultat.. Har den här veckan kännt mig väldigt nere, haft ångest (som jag inte haft på många många år) haft kramp i ljumskarna vid två tillfällen, uppsvullen mage och ont över äggstockarna och korsryggen...

    VILL JU SÅ GÄRNA HA LITEN NU! ='(
    Vi startade en utredning för något år sedan. På gyn såg allt bra ut, och min pojkvänns spermier hade full effekt. Dock gick de aldrig längre än så i utredningen.. Vad händer egentligen sedan? Den 23:e ska jag göra en laparoskopi (titthål..) Har bett dom att samtidigt ta hänsyn till min inferilitet, och frågat om de kan undersöka detta samtidigt.. vilket dom inte tänker göra säger dom.. De ansåg att dom nu gick in av andra anledningar, och skulle de göras en utredning till fick dom gå in en gång till sen.. :S Känns så jevla dumt när dom ändå går in nu.. Har jag inte rätt att be dom kolla det? och vad är det egentligen dom SKA kolla på då? (Denna titthåls är egentligen för att jag haft svåra smäror ca en månad efter en cysta..)

    Hjälp, snälla? =/

  • Svar på tråden HJÄLP! :(
  • JAG är BÄST

    "Den 23:e ska jag göra en laparoskopi (titthål..)"

    OM dom ändå ska öppna dig för en cysta så ska dom också kolla om du har så som endo, myom mm.

    Man ska inte göra flera titthål i onödan. Prata med din läkare igen.

Svar på tråden HJÄLP! :(