• Rebecca88

    Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)

    Skulle vart roligt att komma i kontakt med unga blivande mammor och pappor.
    Själv är jag 20, kommer vara 21 när bäbben kommer, om det håller sig såklart. Har BF 13/10.

    Någon mer?

  • Svar på tråden Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)
  • ESCV
    Rebecca88 skrev 2009-05-10 09:00:13 följande:
    Har säkert kommit på tal någon gång, men var bor alla?Jag bor i Mölndal utanför GBG med min fästman (vi förlovade oss igår) och våra två hundar i en bostadsrätt-trea.
    Grattis till förlovningen. Jag är sthlmare men bosatt i norrbotten sedan några år tillbaks {#lang_emotions_smile}
    ★°☆ 08 & 09 ☆°★
  • Ansheliqe

    Grattis :)
    Bor i Stockholm med min sambo och våran vovve.

  • Rebecca88

    vi verkar vara spridda i hela sverige.

    Nu är helgen slut :( Blir deppig, ingen som har ett jobberbjudande till mig? ;)

  • zasata

    grattis till förlovningen, hade inte du ett jobb?
    jag bor ju med i Göteborg,

  • Rebecca88

    tack. Jo jag har ett jobb.. men ett nytt hade vart välkommet ;)

  • zasata
    Rebecca88 skrev 2009-05-12 10:06:44 följande:
    tack. Jo jag har ett jobb.. men ett nytt hade vart välkommet ;)
    vad är det för fel? jag akn jobba hos dig ;-p
  • Rebecca88

    "jag gav allt ansvar till petra, du ska ju ändå snart sluta!" - jag har jobbat längst.
    " sofia fick bli ánsvarig för annonserna. du ska ju ändå bort snart." hon är bara extra jag är 100% sedan länge.
    får inte ens vara på lagret som jag är ansvarig för längre..... känner mig oviktig och överflödig.

  • ESCV
    Rebecca88 skrev 2009-05-12 13:35:00 följande:
    "jag gav allt ansvar till petra, du ska ju ändå snart sluta!" - jag har jobbat längst." sofia fick bli ánsvarig för annonserna. du ska ju ändå bort snart." hon är bara extra jag är 100% sedan länge.får inte ens vara på lagret som jag är ansvarig för längre..... känner mig oviktig och överflödig.
    Åh så jobbigt. Jag vikarierar ju inom omsorgen. Sist jag blev gravid ringde dom inte in mig EN endaste gång (för jag var ju gravid och de var ju sååå farligt) Denna gång har jag gjort klart för dom att jag VILL jobba men den senaste veckan eller två senaste så har inte telefonen gått varm direkt. Jobbade i helgen 3 timmars turer fre,lör,sön men de var väl för att dom inte hittade någon annan. Blir så less vill jag jobba så vill jag men de verkar ju inte dom fatta. Har sett att andra vikarier har jobbat så de har ju iallafall varit i behov om man säger så. Ska ringa chefen och gnälla om jag inte blir inringd, denna gång tänker jag INTE ge med mig.
    ★°☆ 08 & 09 ☆°★
  • Rebecca88

    Jaa, men det känns så taskigt. Jag har ändå vart anställd längst och BORDE väl bli erbjuden nått. Jag kommer ju ändå tillbaka sedan... Då kommer jag, som jobbat längst, få fråga de nyanställda om lov till saker. Känns konstigt. Bara en sån sak gör att man inte känner sig så manad att stanna kvar. Hoppas att finanskrisen har redat upp sig efter mammaledigheten så att man har chans till ett jobb!

Svar på tråden Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)