• Tiger86

    BF 16/10-09 Finns det fler?

    Vore ju skoj om man kunde följas åt..

  • Svar på tråden BF 16/10-09 Finns det fler?
  • Melvin09

    Jag hade BIM 9/2...

    Gick ner till MVC idag fick tid den 11/3 långt kvar... men den som väntar på nåt gott...

  • Tiger86

    Okej
    Jo det bruka va lite väntetider.
    Jag har inte tid förräns 16/3. Några dar efter dej =)

  • Leten

    Hejsan!
    Jag hoppar in här.. Har också BF 16/10 enl FL.... Detta är mitt första och kan inte slita händerna från datorn, kolla vecka för vecka på internet.... Kanske besatt? hehe... jag fick tid hos MVC den 25/2 ska bli spännande.. någon som har känningar?

  • Melvin09

    Oj vad tidigt du fick gå skulle oxå vilja det.... Har inga känningar för utom molvärk... jag har nog oxå blivit besatt trodde aldrig jag skulle bli gravid så nu e jag extra hispig..

    Vart bor du nånstans
    Kram

  • Leten

    He he trodde aldrig jag skulle bli gravid heller. Jag bor i göteborg/Frölunda. själv?

    Har längtat efter denna dag så länge...
    Roligt att prata med andra som är samma vecka :)

    Kram

  • Tiger86

    Grattis =)
    Jag bor i blekinge.
    Det va snabbt du fick tid, jag fick inte tid förräns 16/3

  • Cute Baby

    Hej Hej en till här som har BF 16/Feb får man hänga me ??

  • Tant J

    Får man vara med? BF 16/10.
    Det känns lite hemligt än.
    Det här var ju... oväntat. Men roligt.
    Jag är nog fortfarande i ngt. slags chocktillstånd.

  • Annagalenpanna

    Hej hej, hänger här med;o) Tror jag har bf runt 16 också, men är osäker. Plussade 27 januari.....senaste mensens första dag var 16 dec. Men enligt vul för snart 2 veckor sedan så trodde läkaren att jag var u v. 4.5........

  • londonfredrika

    Jag har BF 16-17/10 ungefär, egentligen kan det vara +/- 1 vecka eftersom jag fick ett MA i December och aldrig fick mens emellan. +'ade den 13/2 och var på VUL 17/2 efter blödningar men då såg det ut som om jag var i v.5+2 vilket jag tror stämmer ganska bra. Då är jag idag i v.7+1 och har mått super illa hela förra veckan men nu känns det lite bättre :)

Svar på tråden BF 16/10-09 Finns det fler?