• MammaJensen83

    Örebroare med BF okt -09?

    Vore skoja att hitta några i närheten!

  • Svar på tråden Örebroare med BF okt -09?
  • MammaJensen83

    Funderar lite grann på träffen imorgon. Men tanke på att det har nu regnat i 2 dagar kanske det är dumt att vara i stadsparken?

    Mitt förslag är Gröna Grodan som ligger precis vid stadsparken, ifall det är fint väder kan man alltid gå dit efter fikat.

    Är det ok att ändra tiden till 16???

    Vilka är med nu imorgon?

    Gabrielsmamma (m.sonen)

  • MammaJensen83

    Milla: Okey, va tråkigt. Hoppas att han kryar på sig! Kommer fler tillfällen! =)

  • millisen

    Tyvärr kan inte vi komma heller. Vi känner som inte så bra idag och Emelie säger att hon har ont i magen så vi stannar hemma i morgon.

  • Snuvan

    Nu är jag verkligen hur tråkig som helst men jag har absolut ingen lust att komma imorgon.
    Var på rul igår men sköterskan blev bekymrad så idag fick vi göra ett till ul i Örebro på spec mvc. Läkaren är också bekymrad, de kan inte se någon magsäck så antagligen så är det stopp i matstrupen hos bebisen, det kan vara ett tecken på någon slags kromosomavvikelse men det är ej särskilt sannolikt men det är upp till oss att bestämma ifall vi vill göra fvp men det vill jag inte.
    Så nu är det nytt ul igen mån eller tis v 21 för att se en bättre bild av bebisens mage när den blivit lite större. Om dem fortfarande inte hittar magsäcken eller hittar något fel så kanske det blir fvp då eller så får vi förbereda oss på att bebisen behöver opereras direkt när den föds.

    En miljard tankar far genom huvudet, orkar inte göra nånting förutom att gråta, det var inte såhär det var meningen att det skulle bli, bebisen skulle vara frisk och alla skulle vara lyckliga.

    Nu kan vi inte göra något annat än att vänta tills nästa ul.
    Snälla håll tummarna för min skull.

  • MammasLucas
    Snuvan: Oj vilket tråkigt besked ni fick på RUL det lät verkligen inte roligt men jag hoppas på det bästa för er. Självklart så vill man ju ha ett friskt barn men försök att inte tänka för mycket negativt.  Och självklart håller jag alla tummar o tår för er att det blir ett bättre besked sen nästa gång.

    Men då kanske vi ska skjuta upp träffen tills nästa vecka kanske?
    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
  • MammaJensen83

    Snuvan: Jag förstår det. Jag ska verkligen hålla alla fingar och tår för eran skull nu. Vi hoppas på det bästa. Skickar en massa styrka kramar till er.

    Ja det kanske är bättre som du säger Lucas att vi skjuter upp det tills nästa vecka. Då kanske vädret är finare oxå och man kan vara ute.

  • millisen

    Snuvan: Förstår att du inte har lust till att träffas. Förstår att det är jätte jobbigt just nu och att få vänta i två veckor för att få göra ett till UL. Håller tummarna för er. *kramis*

  • milla   1982

    Snuvan: Vilket tråkigt besked ni fått, och det blir ju säkert inte lättare av att gå och vänta heller... Vi håller alla fingrar, tår & tassar här för att det ska gå bra! {#lang_emotions_flower}


    Nästa vecka åker vi till Turkiet (på ons) så då kan inte vi komma på nån träff tyvärr.
    Idag är felix lite piggare så vi ska nog ta en snabb sväng till m-berg och se om jag kan hitta lite kläder till mig. På måndag är det äntligen dax för RUL 
    Felix - 20080618 ~*~ BF - 20091001
  • ruti

    Snuvan: Vad jobbigt ni har det just nu. Jag håller tummarna och hoppas verkligen allt går bra och att ni får ett bättre besked vid nästa ul!

  • MammasLucas

    Dags att göra en ny tråd för denna går ut i morgon. Vem gör en ny tråd? Ska jag fixa en ny eller?


    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
  • millisen

    Ja, fixa du en ny mammalucas.

    Jag har nyss spytt i dikhon. Skulle ta upp en kattspy på golvet. Det klarade inte jag av, kan jag säga.

  • MammasLucas

    Här är den nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43756922.html  men smart jag glömde skriva att det var del 2 men det gör väl inget.

    Gabriel: Hoppas att det inte gjorde något att jag fixade en ny tråd.


    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
Svar på tråden Örebroare med BF okt -09?