• Black roses

    Vi fått/väntar fjärde barnet, eller "bara" äldre o gravid.. DEL 4..

    Här är fjärde delen på vår tråd, så vi fortsätter som vanligt..
    Nya hälsas välkomna in i gemenskapen, o jag hoppas att ni kommer att trivas..

    Här diskuterar vi det mesta av det bästa, så kom igen nu tjejjer, visa vad ni går för...

  • Svar på tråden Vi fått/väntar fjärde barnet, eller "bara" äldre o gravid.. DEL 4..
  • Bubblan2

    Jepp, här är vi supersjuka nu!
    Ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet och hostar. Feber har jag inte kollat än.
    Jag har ju tagit mandlarna så när jag får ont i halsen sätter det sig långt ner... Isak har börjat hosta lite mer. Svårt att veta om han har ont i halsen men han ser inte påverkad ut och övar på sina höga toner som vanligt.
    Torsdag känns oändligt långt bort!

    Hej Bebis 08!
    Hur har det gått med pluttens ryck?
    Ja, visst är det otroligt?! Isak blir 6 månader imorgon! Ojojoj!

    Leontine,
    jag tänker på dig!!!
    Massa positiva tankar och en bild där vi, tillsammans tvingar ner tandläkaren i stolen och ger honom en dos av egen behandling...

  • Leontine
    Bubblan2 skrev 2009-05-12 10:40:37 följande:
    Jepp, här är vi supersjuka nu! Ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet och hostar. Feber har jag inte kollat än. Jag har ju tagit mandlarna så när jag får ont i halsen sätter det sig långt ner... Isak har börjat hosta lite mer. Svårt att veta om han har ont i halsen men han ser inte påverkad ut och övar på sina höga toner som vanligt. Torsdag känns oändligt långt bort! Hej Bebis 08! Hur har det gått med pluttens ryck? Ja, visst är det otroligt?! Isak blir 6 månader imorgon! Ojojoj! Leontine, jag tänker på dig!!! Massa positiva tankar och en bild där vi, tillsammans tvingar ner tandläkaren i stolen och ger honom en dos av egen behandling...
    Sejdar lite goda basiller till dig som tar död på förkylningen!
    Jag är icke ung nog till att veta allt.
  • Tindra02

    Som vanligt, hamnat utanför igen
    Hänger inte med i er takt
    Hoppas allt bra med er tjejer och småttingarna oxå.

    Här har vi varit på 6mån-kontroll idag, 9175g och 70cm.
    Han fick även sprutan som han missa förra mån, jösses vad lessen han blev den 2a men det gick ju över fort iaf
    Får se hur det blir till kvällen, just nu är han glad iaf

    Kram


    tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
  • Black roses

    Hejsan tjejjer!!!!!!

    Klart jag fixar tråden, tack för påminnelsen...
    Hinner inte nu, men gör det ikväll, jag lovar..

    LEONTINE!!!!!! DUKTIGT JOBBAT!!!! Jag håller tummar o tår, så andas djupt i lustgasen...

    Kraaaaaaaaaammmmmmmmm

  • Leontine
    Black roses skrev 2009-05-12 13:25:07 följande:
    Hejsan tjejjer!!!!!! Klart jag fixar tråden, tack för påminnelsen... Hinner inte nu, men gör det ikväll, jag lovar.. LEONTINE!!!!!! DUKTIGT JOBBAT!!!! Jag håller tummar o tår, så andas djupt i lustgasen... Kraaaaaaaaaammmmmmmmm
    Du e ju bäst juh!!
    Jag är icke ung nog till att veta allt.
  • Leontine
    Bubblan2 skrev 2009-05-12 13:43:53 följande:
    Åhhh, lustgas....
    Ska ru me???
    Jag är icke ung nog till att veta allt.
  • Leontine
    Bubblan2 skrev 2009-05-12 15:19:38 följande:
    Ja nästan så...
    usch o fy nej jättejobbigt. 40 min kvar!!!
    Jag är icke ung nog till att veta allt.
  • Leontine

    Nu ska jag strax gå... Fast jag tagit lugnande så känns det som om jag skall springa o gömma mig. Sätta mig ujnder en bro tills tandläkaren stängt.  Jobbigt jobbigt!! Tur att min gubbe står o peppar mig o inte säger med ett ord OM han tycker jag e fjantig. Han e så bra.

    Har 4 minuters gångväg t tandis o det e bra. Behöver inte bil dit. O jag kan ju inte köra anyway...

    Nej nu ska jag borsta tanden o dra. Håll tummen nu........ Löve ya all!!


    Jag är icke ung nog till att veta allt.
  • Leontine

    Jag överlevde. Nu e den onda tande borta. Inget ont än för bedövningen sitter kvar.  O tack AMI föe peppningen under promenaden dit. Det var så uppskattat. Nu är jag på tänd som ett troll o gör nog ingen nytta vid datorn utan ska gå o lägga mig.

    Tack alla för peppning. Underbart att ni finns!!


    Jag är icke ung nog till att veta allt.
Svar på tråden Vi fått/väntar fjärde barnet, eller "bara" äldre o gravid.. DEL 4..