• magelita80

    Någon från Stockholm med BF runt 11 oktober -09?

    Nu har jag äntligen plussat och tycker det skulle vara kul att utbyta tankar mm. :)

    Kram

  • Svar på tråden Någon från Stockholm med BF runt 11 oktober -09?
  • Emlak

    Lillakotten: vilken tid skulle du gå på ultraljudet? Jag har tid kl 14,30 på KI den 18onde :)

  • okt09
    Emlak skrev 2009-05-08 18:40:13 följande:
    Lillakotten: vilken tid skulle du gå på ultraljudet? Jag har tid kl 14,30 på KI den 18onde :)
    Får jag fråga var du ska göra ditt UL?
    Själv ska jag också göra mitt den 18:e kl 14 och tänkte om det ar på samma ställe för då träffas i kanske :)
    Jag ska göra UL på Huddinge (Karolinska).
  • lillakotten

    jag ska göra mitt på karolinska solna. Klockan 13 har jag tid så vem vet emlak, vi kanske ses där :)

    Jag tycker attd et är dags för en ny fika snart hörni!

  • panne

    lillakotten: Bara ett stenkast ifrån dig kommer det att finnas nybakat imorgon söndag så välkommen upp på en fika Jag och Smilla blir hemma hela dagen.

    Ni andra är också såklart välkommen! Skulle vara skoj att träffas igen och jämföra våra magar

  • Trippel

    Panne, Solna, 2:dra barnet, bf 20/10 = pojke
    Fridolino, Sundbyberg (snart Sollentuna), 2:a barnet, BF 1/9
    Magelita80, Solna, 1:a barnet, BF 11/10
    Emlak, Solna 1:a barnet BF 15/10
    Okt09, Västerhaninge 3:e barnet (de andra födda -90 och -93), BF 15/10
    Trippel Upplands Väsby 1:a barnet 15/10
    lillakotten, Solna 1:a barnet, BF 23/10

  • lillakotten
    panne skrev 2009-05-09 12:59:25 följande:
    lillakotten: Bara ett stenkast ifrån dig kommer det att finnas nybakat imorgon söndag så välkommen upp på en fika Jag och Smilla blir hemma hela dagen. Ni andra är också såklart välkommen! Skulle vara skoj att träffas igen och jämföra våra magar
    det erbjudandet kan jag knappt stå emot :) vi kan väl höras under dagen
  • Emlak

    Måndag igen och en hel och lång jobbvecka.. har haft en såndär helg då jag varit trött och lite illamående.. men har ändå hunnit med både Ikea och resten av barkaby och har köpt linnebyxor, känns som att de blir sommarens mammabyxor, börjar vara svårt att få på sig vissa jeans nu så jag spanar efter "tjockiskläder"

    Har börjat lite smått att avslöja för föräldrar på förskolan, de syns ju inget än eftersom man ofta träffar föräldrarna utomhus och då går man i alldeles för stor jobbtröja, vilket är skönt.. men har börjat avslöja för dom vi har samtal med och föräldrar som man känner extra bra..

    Vi borde absolut dra igång en fika snart.. kanske man skulle ses i hagaparken då det nu börjar vara.. skulle vara kul att se och jämföra magarna sen sist :)

  • Fridolino

    Hej tjejer! Jag har tyvärr ingen dator längre, min har gått sönder och är på lagning så jag kommer inte kunna skriva lika ofta :( Hoppas iallafall allt e bra med er och att magarna växer. Jag följer gärna med på en fika snart! Kram

  • magelita80

    Ja det skulle va jättekul att ta en fika igen. :)

    I lördags var jag på proud och köpte mammajeans. De sitter helt oki för o vara mammajeans :). Jag tog en bild på min mage i lördags när jag var i v. 17 +5. Jag lägger in den på mitt galleri när jag kommer hem :)

  • lillakotten

    det ligger uppe en bild på min mage när den var 15+0 (är nu 16+2) där kan ni se att jag inte har någon mage att jämföra ännu ;)

  • Sandyjoe

    Hej!

    Har äntligen varit på RUL! Allt såg bra ut men de sköt fram BF till 10/10 istället.

    Fridolino, Sundbyberg (snart Sollentuna), 2:a barnet, BF 1/9
    Sandyjoe, Östermalm, 2:a barnet, BF 10/10
    Magelita80, Solna, 1:a barnet, BF 11/10
    Emlak, Solna 1:a barnet BF 15/10
    Okt09, Västerhaninge 3:e barnet (de andra födda -90 och -93), BF 15/10
    Trippel Upplands Väsby 1:a barnet 15/10
    Panne, Solna, 2:dra barnet, bf 20/10 = pojke
    lillakotten, Solna 1:a barnet, BF 23/10

  • Emlak

    Spännande med ultraljuden magelita :) har du varit på något sådant förut typ vul eller är det första "beviset" på att de finns något där inne?
    (förutom magen )

  • magelita80

    jag gjorde faktiskt ett jättetidigt VUL för att jag blödde.. Och då fannns det ett hjärta :) och min mage har ju växt men jag blir ändå orolig för att jag inte haft så mycket symptom.

  • panne

    Magelita: Spännande med ultraljud! Allt kommer säkert att se bra ut, ska ni kolla kön om det går?

  • magelita80

    Ja, dete klart att vi sa ta reda på könet. :) Vi är alldeles för nyfikna för att inte göra det.

    Kom på en sak. Vi måste ju starta en ny tråd.

Svar på tråden Någon från Stockholm med BF runt 11 oktober -09?