• Tessan89

Unga mammor i stockholms området?

Nu vill jag verkligen komma i kontakt med andra unga mammor för att kunna bolla tankar m.m.
    Jag bor i Västerhaninge, är 20 år och har en son på 2½ år och väntar en till liten till sommaren.

Någon mer där ute som vill ses o ta en fika eller nåt? :P

• Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?
  • Juhanna

Jag träffas ju helst på helger nu innan sommaren iallafall. Svea är ju på dagis på vardagarn.

• Tessan89

Jo det är samma här, men vi får ses o hitta på ntå skoj med barnen då :) Har du nåt tips på vad man kan göra för kul? :)

• Tackar för mig

Det finns så mycket mer att göra när vädret är lite varmare, typ promenad, piknik m.m. Nu kan man man ju också bada, inomhus så klart :) det gäller väl alla barn

• Tackar för mig

Jag kom även på att på torsdagar (om jag minns rätt) har vissa bio barnvagnsbio, då får man gå på bio tillsammans med sina barn. Då är det lägre ljudnivå och ljusare. Det kanske kan vara något för oss med barn.

• Juhanna
    Svar på #42
    Tycker att det är líte knepigt att komma på något. Årstiden och vädret götr ju att det är lite begränsat med saker att hitta på. Men har du något förslag?
  • Tessan89

Jag vet inte faktiskt :P men Liam är nöjd med det flesta bara han kan springa omkring o leka.. Kanske är bäst o ses ute någon stans, så dom får springa? Så kan man gå o fika lr nåt sen..

• sebbis mamma

hej!

jag är en mamma på 21år..bosatt i södra sthlm..

har en son som är 17månader..träffas gärna någon dag...

vi kan kanske gå till någon park.fika.shoppa,öppna förskolan...

min son älskar att leka på öppna förskolan & att leka i parker..

adda gärna min msn:anthony_lover1@hotmail.com

//sebbis mamma

• Juhanna
    Svar på #46
    Ja men det låter bra.
    Annars är ju rum för barn ett altenativ men det kan ju vara rätt mycket folk där på helger.
    Ska vi ses på lördag eller söndag?
  • Dolce Vita

Hej,

Jag hänger jättegärna med om ni ska träffas någon mer gång. Jag är 22 (snart 23) och har en dotter på snart ett år. Bor i Sundbyberg.
    /Cecilia

• linnea09

heejheej..
    det skulle vara jätte kul å träffa nytt folk..
    jag har en dotter på 1.2månad å bor i skogås..

• linnea09
    linnea09 skrev 2009-03-27 20:05:43 följande:
    heejheej..det skulle vara jätte kul å träffa nytt folk..jag har en dotter på 1.2månad å bor i skogås..jag fyller 21 nu i april..
Svar på tråden Unga mammor i stockholms området?