• Licens To Kiss

Vi som är attraherad av samkönade.

Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.

Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad! {#lang_emotions_laughing}

Mamma Flata och Partner
  • Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.
  • Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 08:26:10 följande:
    Här är en till flata...en stolt sådan :) *s* så jag hänger på här...
    Välkommen! Kul och snacka att du hittade tråden. Den rullar inte på så bra men de duger
    Allt bra?
  • Love family

Vilket trevligt välkomnande :) TACK! allt bara fint här. Vi får se till att det blir fart på tråden :) Hur äe det själv så här inför helgen?

• Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 09:10:28 följande:
    Vilket trevligt välkomnande :) TACK! allt bara fint här. Vi får se till att det blir fart på tråden :) Hur äe det själv så här inför helgen?
    Fin fint!! jag är barnledig imorrn tills på sönda. jag ska sticka iväg på bio imorrn och se "Män som hatar kvinnor" Vad ska du hitta på?
  • Love family

Är oxå barnledig tills söndag morgon :) så jag får en kill kompis från sundsvall på besök, vi kommer dock inte hinna umgås allt för mycket då han ska på dop och hälsa på sin syster osv. Men se på melodifestivalen kommer vi nog hinna se ihop. Sen kommer jag nog passa på att träna lite imorgon :)

Härligt att gå på bio, så skönt och avkopplande. Det behöver vi mammor :)

• Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 09:27:26 följande:
    Är oxå barnledig tills söndag morgon :) så jag får en kill kompis från sundsvall på besök, vi kommer dock inte hinna umgås allt för mycket då han ska på dop och hälsa på sin syster osv. Men se på melodifestivalen kommer vi nog hinna se ihop. Sen kommer jag nog passa på att träna lite imorgon :) Härligt att gå på bio, så skönt och avkopplande. Det behöver vi mammor :)
    Va skoj! Killkompisar är bra och ha.
    Ja det håller jag med om!!
    Sist jag var på bio, de var med en killkompis, då såg vi Australia. Jag grät. Den var riktigt bra. jag gråter inte till alla bra filmer men när det är sorgligt och när det gör ont i hjärtat, då gråter jag.
  • Love family

samma här, gråter oxå men gör allt för att hålla igen på bio...vet inte varför...pinsamt på nåt sätt haha :)
    En gift kill kompis är bra...har för mkt erfarenheter av många killar som vill vara min vän försöker tillslut med nåt annat å jag blir lika besviken varje gång...
    Eller trevliga bögar dom e undebar att umgås med :)

• Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 10:16:45 följande:
    samma här, gråter oxå men gör allt för att hålla igen på bio...vet inte varför...pinsamt på nåt sätt haha :) En gift kill kompis är bra...har för mkt erfarenheter av många killar som vill vara min vän försöker tillslut med nåt annat å jag blir lika besviken varje gång... Eller trevliga bögar dom e undebar att umgås med :)
    Jobbigt med flörtisar! jag tycker det är jobbigt med flörtisar i huvudtaget. jag vill stå för den biten. Ialla fall i början. Jag är en lite av en jagare och vill inte bli jagad.
  • Love family

hehe...å jag är tvärtimot dig, blir hellre jagad än jagar *s*..men då av kvinnor såklart *s*....komist ju :)

• Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 10:40:01 följande:
    hehe...å jag är tvärtimot dig, blir hellre jagad än jagar *s*..men då av kvinnor såklart *s*....komist ju :)
    Måste ju kolla in din sida *hihi*
  • Licens To Kiss
    Love family skrev 2009-05-15 10:40:01 följande:
    Hihi känner igen ditt qx-nick.
  • egenart
    Ser att tråden är gammal men skriver ändå, kanske någon mer hittar hit och skriver av sig. Själv attraheras jag av kvinnor och även om jag har känt av det under lång tid så är det först nyligen som jag har satt fingret på det. 
Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.