Vi som är attraherad av samkönade.
Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.
Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad!
Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.
Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad!
Vilket trevligt välkomnande :) TACK! allt bara fint här. Vi får se till att det blir fart på tråden :) Hur äe det själv så här inför helgen?
Är oxå barnledig tills söndag morgon :) så jag får en kill kompis från sundsvall på besök, vi kommer dock inte hinna umgås allt för mycket då han ska på dop och hälsa på sin syster osv. Men se på melodifestivalen kommer vi nog hinna se ihop. Sen kommer jag nog passa på att träna lite imorgon :)
Härligt att gå på bio, så skönt och avkopplande. Det behöver vi mammor :)
samma här, gråter oxå men gör allt för att hålla igen på bio...vet inte varför...pinsamt på nåt sätt haha :)
En gift kill kompis är bra...har för mkt erfarenheter av många killar som vill vara min vän försöker tillslut med nåt annat å jag blir lika besviken varje gång...
Eller trevliga bögar dom e undebar att umgås med :)
hehe...å jag är tvärtimot dig, blir hellre jagad än jagar *s*..men då av kvinnor såklart *s*....komist ju :)
gör det, du är så välkommen så :)
haha gör du? finns du där med? vad heter du där?