• Sofia71

~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 8 ~~~~~~

Fortsättning på tråden för oss som går på akupunktur för att förhoppningsvis bli gravida! 2009 ska bli vårt år!

Behandlingslistor
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m34842276.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39013550.html

Tidigare trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m22473052.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m25545583.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m28382276.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m31291834.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m33861642.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m36603741.html
    Del7: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39460578.html

• Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 8 ~~~~~~
  • Lapinette

Nej Kalimero!!!! Det låt så positivt. Ja, jag undrar också varför det aldrig fungerar?

Jag har hängt på en annan tråd i ca 3 år där vi samtliga började försöka få barn sommaren 2006. Nu har vissa t o m fått sin andra knodd och de som kämpat lika länge (2,5-3 år) har precis plussat, en på naturlig väg nu i vintras, en genom ÄD och en genom sin första IVF. Nu är det verkligen bara jag kvar.

• callimero

Jag tror det är din tur nu Lapinette! 

Tycker jag läser om många som lyckas vid FET, kanske för att det inte innebär samma manipulationer med kroppen?
  • Bullen73

Kalimero: fy va trist. finns inte ord! Stor kram från mig. jag hoppas det funkar nån gång för er.

Lapinette: jag håller fortsatt tummarna!

• callimero

Ja jag hoppas det Bullen, någon gång. Helst nästa vilket blir mitt 6:e försök.

Jag förstår om du inte vågar hoppas Lapinette, vi andra får göra det åt dig så hoppas vi du får dig en överraskning. 
  • Lapinette

Jag håller ju på och kissar på ÄL-tester och hade hoppats på böj imorse . Nu blir det förmodligen i helgen och då gäller det att komma ihåg att ringa CvL kl 10.00 för de har bara 1 timma resp. 30 min telefontid ... och då vill jag diskutera långtidsodlat och betalning. Sen så åker min akup iväg på semester så blir det långtidsodlat så måste hon fixa en ersättare som kan ta hand om mig.

• Missne

Kalimero: Åh nej va tråkigt att det inte gick vägen. Förstår precis hur du känner. Massor med tröstkramar

• sth67

kalimero..hadejust inboxat dig o frågat hur det gått men nu förstår jag ...finns inte ord:.. stora varma kramar.
    Vi har gettupp sverige så vi åker till Danmark med nya friska tag i sommar och gör vårt 6 försök där. Nya behandlingsmetoder, nya läkare, AHA och Spindel microskop kanske kan få mina ägg att stanna i min mage... kram på er alla

• Piggelin72

KALIMERO, stor varm kram. Jag var verkligen inställd på ett plus från dig, så ledsen för er skull!!!

Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 8 ~~~~~~