• Anonym

Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?

Jag vill veta hur män tänker?

• Svar på tråden Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?
  • Anonym (Alrik)

Stor rumpa? Alltså... man väljer väl inte partner för livet utifrån rumpbredd. Om hon är världens finast, snällaste, roligaste och sexigaste hjärtevän, då skulle jag bara njuta av henne. Tänk henne på alla fyra med de stora vita globerna framför dig... mmm...

Jag älskar bröst men var ihop med en kvinna som nästan helt saknade bröst. Det gick det också, hon hade hud som varm sammet.

• Anonym (M)

Jag väljer inte kvinnor baserat på bristningar eller rumpstorlek men jag har absolut inte problem med om hon har stor rumpa och bristningar.

• Dirtyminded

JA!! Så länge jag och nämnda dam klickar på övriga plan och hon inte har något emot att få ett och annat smisk på den där rumpan så... Flört

• Anonym (Kille)

En mammakropp är tvärnajs. Det du beskriver är nått alla män vill ha.. Inte pojkar

• Anonym (Mmmm)
    Anonym skrev 2009-03-28 23:46:27 följande:
    Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?

Jag vill veta hur män tänker?

Inte för att vara elak men har man en stor rumpa så är den tjock om den nu inte är hård utav muskler.
    ja det skulle fungera om hon har en bra personlighet och andra bra egenskaper 
  • Anonym (Mmmm)
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-23 08:11:05 följande:

En mammakropp är tvärnajs. Det du beskriver är nått alla män vill ha.. Inte pojkar

Nja, men man får vara realist som vuxen.
    och personlighet är ju viktigt.
    Ts får titta på en 100 meters löpare och en man med stor mage och hängtuttar och se vilken hon tycker finast att titta på.
    Det är samma för män och kvinnor 
  • Anonym (Leif)

Grejen är at det är ytterst ovanligt att man som man eller kvinna med för den delen får välja..Men å andra sidan är vi väldigt flexibla är det så att man älskar nån så är det knappast så ytligt att man väljer bort pga lite bristningar..Känner man nåt så är den kvinnan framför en det vackraste man sett oavsett

• Vilma8475
    puttekula skrev 2009-03-30 09:51:16 följande:

Vem kollar efter bristningar!?!? Läcker bakände räcker för mig (formerna alltså)

Jisses läste helt fel....LÄCKER BAKÄNDEN så räcker det för mig( alltså läste det som att du menade;  att det sipprar ut ur rektum ofrivilligt, läcker ur bakdelen så att säga)  🙈 höll på att sätta i halsen 🤣😉🤷🏽?♀️🙈 dixk mig ett gott skratt så här på morgonkvisten.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Mmmm) skrev 2025-01-23 08:31:41 följande:
    Nja, men man får vara realist som vuxen.
    och personlighet är ju viktigt.
    Ts får titta på en 100 meters löpare och en man med stor mage och hängtuttar och se vilken hon tycker finast att titta på.
    Det är samma för män och kvinnor 
    Nu sa jag ur mitt tycke. O jag skitwr väl i vilka anorektiker du går igång på
  • Anonym (Män ytliga varelser)

Nej, män är enbart intresserade av smala och petita kvinnor. Och deras kroppar. Perfekta kroppar utan skavanker.

Den som säger något annat här, ljuger dig upp i ansiktet.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Män ytliga varelser) skrev 2025-01-23 13:55:10 följande:

Nej, män är enbart intresserade av smala och petita kvinnor. Och deras kroppar. Perfekta kroppar utan skavanker.

Den som säger något annat här, ljuger dig upp i ansiktet.

Blivit nyss dumpad eller varför den här bitterheten?
  • Anonym (Farbror Bosse)

Det finns sååååå mycket annat som är "värre" än en stor rumpa och bristningar!! 

En tjej/kvinna som är brydd över sin egen kropps "skavanker" i sägen. Det är en riktig turn off!

Bitchiga tjejer/kvinnor går fetbort!

Korkade (ofta eget val) tjejer/kvinnor är galet avtändande!

Tobaksbrukande tjejer/kvinnor är vidrigt!!

Ja, den här listan skulle kunna göras typ hur lång som helst innan det kommer till bristningar och för stor rumpa.

• Anonym (Kiv (kille 50))

Om det är bristningar eller stor rumpa bryr jag mig inte om. Jag är väldigt rädd om kvinnan om hon suger ,sväljer, går i högklackat skor, samt har kvinnliga kläder. 
    Då gör jag nästan vad som helst för kvinnan. 

Svar på tråden Killar! skulle ni vara med en tjej som har stor rumpa, ( inte tjock), eller med en tjej som har fått lite bristningar efter förlossningen?