• Anonym

Hjälp mig!!

Jag är en mycket förvirrad 24-åring tjej just nu.

Jag har för första gången erkänt för mig själv att jag attraheras SÅ mycket mer av tjejer än jag gör av killar. Har nog på något vis förträngt det i många år.
    Men tänker jag tillbaka så minns jag i mellanstadiet hur kär jag var i en tjej i klassen. Kunde inte sluta tänka på henne.
    Sen i högstadiet var jag så grymt attraherad av en tjejkompis.
    Jag minns hur jag låg och bara tittade på henne när vi sov över hos varandra!

Sen har tiden gått, jag har knappt varit singel sen dess. Då tillsammans med endast killar.

Hade en tjejkompis under gymnasiet som jag ALLTID strulade med på fester och ute.. Grym på att hångla! Erkände det aldrig, men jag var verkligen kär, längtade alltid till nästa fest ;)

Sen var det en händelse för 4 år sedan då jag strulade med en tjej på fest, och det slutade med sex på toaletten..

Runt den perioden träffade jag den nuvarande relationen, en man. Vi har ett barn tillsammans och ett till påväg.
    DOCK separerade vi för ett år sedan ganska precis och bestämde oss för att försöka som en familj och par igen för ett par månader sen. Denna graviditet är helt oplanerad och kom som en chock, men även stor glädje!

MEN under den här tiden som man varit "singel" så har jag träffat två killar.. Kände attraktion, men så fort kläderna åkte av så försvann det. Jag är inte sexuellt attraherad av killar alls!

Nu är jag bara så förvirrad och rädd. För jag känner att jag inte känner någon attraktion av min pojkvän, men ändå på något vis vill jag leva med honom?
    Jag har sex med honom, men ärligt talat är jag inte ens kåt!
    Jag har sex för att jag hoppas på att jag någon gång känner "wow" så skönt.

Idag när jag var på affärn och handlade såg jag ett lesbiskt/bisexuellt par handla tillsammans. Jag log för mig själv, det var sååå gulligt!
    Och jag är såååå avundsjuk!

Att hitta en tjej själv har jag insett är extremt svårt i en liten ort i norr..

Sökt på nätet, men hur hittar NI alla tjejer??

Borde jag egentligen avsluta detta förhållande? Eller ska man ha noll attraktion? Kanske är jag bara förvirrad av allt!?
    Ingen som är i samma sits eller har några idéer om detta?!

Hjälp mig!! Längtar efter lyckan...

• Svar på tråden Hjälp mig!!
  • Anonym

Anonym (.....) skrev 2009-04-09 00:37:58 följande:

jag är inte i den sitsen, min mamma var det på 80-talet. Hon hade tre barn, nygift... när hon träffade en tjej som hon uppenbarligen blev rätt kär i Hon hade vetat om att hon var bi sn hon var tonåring men inte sagt det till någon... då kom hon iaf ut, skilde sig och nu, 24 år senare är de fortfarande ihop, har registerat partnerskap osv
    Men gud vilken härlig historia! Helt galet att höra något sånt! :) Roligt att det håller!
    Men vet du hur det var för henne att komma ut? På 80-talet var det väl lite annan syn på allt?
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 00:42:33 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:33:08 följande: Hehe jo, det känns skönt! Men dock finns ju bra medicinering till de som har fått den diagnosen. :) Ah okej. Ja min sambo vet ingenting. Eller han vet att jag har haft sex med en tjej en gång. Thats it. Okej, men det är ju bra att du åtminstone tycker han är snygg och sexig.. Jag tycker inte ens min sambo är snygg nånstans! :/ Själv får man aldrig komplimanger heller. Ingenting. Förut fick man ofta höra hur fin/snäll/sexig/underbar man var. Men nu får man inte ens tack för maten eller nåt. Ja jag drömmer väldigt mkt om tjejer också. Sen tänker jag mer på tjejer än jag tror jag gör. Det räcker ju att man tittar på något tvprogram så tittar man på tjejerna och tankarna flödar automatiskt! Haha. Ja, det är en tuff sits. Hade på ett sätt varit bättre om jag aldrig gått tillbaka. För nu har man nästan en hel graviditet att tampas med samtidigt som man ska försöka trivas i förhållandet. Men nu har jag satsat så mycket att jag inte vill ge upp. Kanske finns någonting där ändå? Äsch, jag vet inte. Haha tankarn bara snurrar runt runt..
    ja vad ska man göra... jag vill inte göra slut med min kille... men jag vill känna hur det är o vara med en tjej... men det går inte att få båda... så det känns att man får bara välja... o stå vid det valet man tar...

vart i sverige bor du?
    hur långt har du kommit i din graviditet?
  • Anonym (.....)

det var inte särskilt kul för henne att komma ut, mormor vägrade acceptera situationen och mammas tjej var inte välkommen... det resulterade i att mamma vägrade åka dit... pappa var homofob
    Han kunde aldrig släppa att han blivit dumpad för en tjej...

mammas fru är homosexuell och har aldrig varit med en kille eftersom hon alltid stått för sin sexualitet. hon kommer från en liten by långt uppe i norrland.. hur det var för henne vet jag inte.

på den tiden var det inte något som var OK, nu är människor mer toleranta. HOPPAS jag iaf!

huvudsaken är väl att man är lycklig? Det är väl det de flesta vill vara?
    Kärlek är ALLTID vacker

• Anonym

Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:48:51 följande:

ja vad ska man göra... jag vill inte göra slut med min kille... men jag vill känna hur det är o vara med en tjej... men det går inte att få båda... så det känns att man får bara välja... o stå vid det valet man tar...vart i sverige bor du?hur långt har du kommit i din graviditet?
    Haha, samma här! OM jag och sambon hittar en fungerande relation där kärleken kanske glittrar lite igen så kommer jag nog känna mig väldigt fast på något vis. Bara för att jag då inte fått leva med en tjej. Just nu vill jag dock inte avsluta relationen hastigt och lustigt. Vi får se hur det ter sig när bebis nr2 kommit till världen. Kanske fungerar ingenting. Men jag har ju levt som ensamstående utan nästan någon hjälp (aldrig haft en helg ledigt. haft barnvakt 2ggr. Känner nästan ingen här på orten pga min sociala fobi så stark har man ju blivit) så det borde jag klara av med två barn också! Äldsta har ändå blivit nästan tre år då denna kommer ut. Älskar att vara mamma och älskar barn så jag ser framemot detta!
    Nu kom jag lite av spår här.. haha. Jag bor i västerbotten. Jag är just i början på graviditeten. Beräknad till slutet på november..
    När är du beräknad? :) Mår du bra?
  • Anonym

Anonym (.....) skrev 2009-04-09 00:48:54 följande:

det var inte särskilt kul för henne att komma ut, mormor vägrade acceptera situationen och mammas tjej var inte välkommen... det resulterade i att mamma vägrade åka dit... pappa var homofob Han kunde aldrig släppa att han blivit dumpad för en tjej...mammas fru är homosexuell och har aldrig varit med en kille eftersom hon alltid stått för sin sexualitet. hon kommer från en liten by långt uppe i norrland.. hur det var för henne vet jag inte.på den tiden var det inte något som var OK, nu är människor mer toleranta. HOPPAS jag iaf! huvudsaken är väl att man är lycklig? Det är väl det de flesta vill vara?Kärlek är ALLTID vacker
    Okej, misstänkte att det var tufft för henne! Men hur är kontakten nu så här 24 år senare då? Har släkten accepterat läget ?
    Ja jag tror och hoppas att det är lättare i dagsläget. Mamma vet inget, men vi pratar ofta om ALLT. Många gånger har vi kommit in på homosexualiteten och jag vet att mamma inte har något som helst emot homo/bisexuella eller hur de lever. Så om jag träffar en tjej så har jag nog stöd därifrån. Men sen har jag ju min bästa vän som även är min kusin. Hon tror jag inte riktigt skulle kunna hantera det. Ej heller hennes mamma (min moster). För hon är en riktig homofob! Förmodligen så skulle hon ändå se mig som samma människa, även om hon inte gillar min läggning.. Men så länge jag inte har träffat en tjej behöver man ju inte nämna något heller.. Det får visa sig sen isf!
    Ja du har SÅ rätt! ALL kärlek är vacker.. HUR den än ser ut! Alla är också värda att älska och få älskas! :)
  • Anonym (.....)
    Anonym skrev 2009-04-09 01:16:13 följande:
    Anonym (.....) skrev 2009-04-09 00:48:54 följande:
    Okej, misstänkte att det var tufft för henne! Men hur är kontakten nu så här 24 år senare då? Har släkten accepterat läget ?Ja jag tror och hoppas att det är lättare i dagsläget. Mamma vet inget, men vi pratar ofta om ALLT. Många gånger har vi kommit in på homosexualiteten och jag vet att mamma inte har något som helst emot homo/bisexuella eller hur de lever. Så om jag träffar en tjej så har jag nog stöd därifrån. Men sen har jag ju min bästa vän som även är min kusin. Hon tror jag inte riktigt skulle kunna hantera det. Ej heller hennes mamma (min moster). För hon är en riktig homofob! Förmodligen så skulle hon ändå se mig som samma människa, även om hon inte gillar min läggning.. Men så länge jag inte har träffat en tjej behöver man ju inte nämna något heller.. Det får visa sig sen isf!Ja du har SÅ rätt! ALL kärlek är vacker.. HUR den än ser ut! Alla är också värda att älska och få älskas! :)
    farsan är död, mormor likaså ;-

De fick vckert gilla läget.
    De var inskränkta människor som behandlade mamma jävligt fel... mamma fick stöd från andra håll istället. De som inte kan stötta en vid sådana tillfällen är inte så mycket att hänga i julgranen

jag är lite för trött för att kunna uttrycka mig vettigt just nu
  • Anonym

Anonym (.....) skrev 2009-04-09 01:19:23 följande:

farsan är död, mormor likaså ;-De fick vckert gilla läget.De var inskränkta människor som behandlade mamma jävligt fel... mamma fick stöd från andra håll istället. De som inte kan stötta en vid sådana tillfällen är inte så mycket att hänga i julgranen jag är lite för trött för att kunna uttrycka mig vettigt just nu
    Ah, hehe okej. Nej du har så rätt så.. För din mamma har ju inte gjort något fel! :/
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 01:10:33 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:48:51 följande: Haha, samma här! OM jag och sambon hittar en fungerande relation där kärleken kanske glittrar lite igen så kommer jag nog känna mig väldigt fast på något vis. Bara för att jag då inte fått leva med en tjej. Just nu vill jag dock inte avsluta relationen hastigt och lustigt. Vi får se hur det ter sig när bebis nr2 kommit till världen. Kanske fungerar ingenting. Men jag har ju levt som ensamstående utan nästan någon hjälp (aldrig haft en helg ledigt. haft barnvakt 2ggr. Känner nästan ingen här på orten pga min sociala fobi så stark har man ju blivit) så det borde jag klara av med två barn också! Äldsta har ändå blivit nästan tre år då denna kommer ut. Älskar att vara mamma och älskar barn så jag ser framemot detta! Nu kom jag lite av spår här.. haha. Jag bor i västerbotten. Jag är just i början på graviditeten. Beräknad till slutet på november.. När är du beräknad? :) Mår du bra?
    god "morgon" jag blev helt slut igår så jag gick bara o la mig i sängen utan att säga god natt :P
    västerbotten är ju inte SÅ långt norr, tycker jag :P men nu kommer jag från ett stället i norge som är på samma nivå som Gällivare... då kan man börja snacka långt norr :P
    jag har beräknad 26:e maj så det är inte lång tid kvar... spännande!
    nej jag mår tyvärr inte så bra... jag har haft en jätte jobbig graviditet :/ jag har/haft nog allt man kan få av en graviditet... foglossning, migrän, sammendragningar osv osv...
  • Anonym

Anonym (*) skrev 2009-04-09 11:41:28 följande:

god "morgon" jag blev helt slut igår så jag gick bara o la mig i sängen utan att säga god natt :Pvästerbotten är ju inte SÅ långt norr, tycker jag :P men nu kommer jag från ett stället i norge som är på samma nivå som Gällivare... då kan man börja snacka långt norr :Pjag har beräknad 26:e maj så det är inte lång tid kvar... spännande! nej jag mår tyvärr inte så bra... jag har haft en jätte jobbig graviditet :/ jag har/haft nog allt man kan få av en graviditet... foglossning, migrän, sammendragningar osv osv...
    Haha. ingen fara, jag däckade ju själv som en strandad säl i natt utan att säga godnatt så ;)
    Haha ja allt är ju relativt :P Men då är jag inte lika mycket norrlänning som du då med andra ord ;)
    Ah okej, ja min förra graviditet var också extremt krävande! Fick alla bekymmer. Förutom migränen (den hade jag flera ggr i månaden innan, men under graviditeten försvann den HELT!)
    Men OJ 26:e maj.. inte länge kvar alls då ;) Hur är det med hormonerna för dig då?
  • Anonym (*)

skönt att du slapp migränen under graviditeten iaf!
    jag känner mig som en tickande hormon-bomba just nu :P men det värsta är att jag känner mig mer deppig än glad nu om dagarna... men det är säkert för att jag har så ont + att jag kan knappt göra nåt innan jag är helt slut :/
    hur är det med dig idag då? mår du bättre än igår?

• Anonym

Anonym (*) skrev 2009-04-09 13:27:36 följande:

skönt att du slapp migränen under graviditeten iaf!jag känner mig som en tickande hormon-bomba just nu :P men det värsta är att jag känner mig mer deppig än glad nu om dagarna... men det är säkert för att jag har så ont + att jag kan knappt göra nåt innan jag är helt slut :/ hur är det med dig idag då? mår du bättre än igår?
    Hehe, okej. Ja jag har kräkts varje dag en vecka tillbaka nu.. Men igår köpte jag hem åksjuketabletter och åksjukearmband. Armbanden tycker jag inte hjälper alls! Men tabletterna har hjälpt lite iaf. Men hormonerna är ju inte att leka med. Man är SÅ känslig på alla sätt! hehe.
    Men du har ju snart bebis hos dig ;) Jag har nästan hela vägen kvar! :/
    Btw.. Såg världens snyggaste tjej idag med världens grymmaste rumpa ;D haha
  • Anonym (*)

usch vad jobbigt... armbanden funkade jätte bra på mig faktiskt!
    hormoner ja... hehe... jag hade handlat in påskägg till sambon o jag ville att han skulle leta efter det idag istället för på lördag när man egentligen ska göra det... men det tyckte han var fel... så då började jag o stor-tjura :P

haha... sweet! (tjejen du såg alltså) om jag tittar på en tjej en stund brukar jag börja tänka på vilken personlighet hon har o sen går fantasien vidare på u know ;)

• Anonym

Anonym (*) skrev 2009-04-09 21:50:45 följande:

usch vad jobbigt... armbanden funkade jätte bra på mig faktiskt! hormoner ja... hehe... jag hade handlat in påskägg till sambon o jag ville att han skulle leta efter det idag istället för på lördag när man egentligen ska göra det... men det tyckte han var fel... så då började jag o stor-tjura :Phaha... sweet! (tjejen du såg alltså) om jag tittar på en tjej en stund brukar jag börja tänka på vilken personlighet hon har o sen går fantasien vidare på u know ;)
    Jaså?? Ja det är kanske olika.. eller om det kan vara så att jag har för smala handleder så de ej stramar åt ordentligt? För jag har otroligt smala leder :/
    Hahaha, ja det där känner jag igen! Jag har varit rätt smågnällig idag jag.. Men inte så jag inte kommit på mig själv :P Ingen skada skedd än så länge!
    Mmmm.. alltså isch! Men vilka tjejer tänder du på? De typsikt tjejiga? Grabbiga? Korthåriga, långhåriga?
    Jag tror mest jag gillar grabbiga tjejer.. men det beror på personen mest :P
    Men en tjej med (enligt mig) grym kropp gör mig knäsvag! :) Hon ska helst inte vara alltför lång.. Men inte kortare än mina 157 heller :P
    Ååååååååååååååååh... fantasierna tar aldrig slut :/
  • Anonym

Har bara läst TS. Har varit i samma situation.
    Kan inte skriva så mycket mer just nu, men jag tror att jag har mycket att komma med.
    Om du vill, kan jag inboxa dig och jag kan berätta lite om mitt liv.

• Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 22:54:35 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 21:50:45 följande: Jaså?? Ja det är kanske olika.. eller om det kan vara så att jag har för smala handleder så de ej stramar åt ordentligt? För jag har otroligt smala leder :/ Hahaha, ja det där känner jag igen! Jag har varit rätt smågnällig idag jag.. Men inte så jag inte kommit på mig själv :P Ingen skada skedd än så länge! Mmmm.. alltså isch! Men vilka tjejer tänder du på? De typsikt tjejiga? Grabbiga? Korthåriga, långhåriga? Jag tror mest jag gillar grabbiga tjejer.. men det beror på personen mest :P Men en tjej med (enligt mig) grym kropp gör mig knäsvag! :) Hon ska helst inte vara alltför lång.. Men inte kortare än mina 157 heller :P Ååååååååååååååååh... fantasierna tar aldrig slut :/
    jag tänder på feminina tjejer... söta tjejer... lite svårt o förklara... jag tycker långt hår är jätte fint, men vissa tjejer kan se jätte bra ut i kort hår... men för mig kan personer som är grymt snygga, båda killer och tjejer, bli jätte fula om dom har en asdålig personlighet... jag tycker om tjejer som är korta... gärna kortare än mig, fast jag är bara 164 så jag är lite kort själv :P
    nej fantasierna tar aldrig slut! jag drömmer om tjejer nästan varje natt nu... :/
  • Anonym

Anonym (*) skrev 2009-04-09 23:24:26 följande:

jag tänder på feminina tjejer... söta tjejer... lite svårt o förklara... jag tycker långt hår är jätte fint, men vissa tjejer kan se jätte bra ut i kort hår... men för mig kan personer som är grymt snygga, båda killer och tjejer, bli jätte fula om dom har en asdålig personlighet... jag tycker om tjejer som är korta... gärna kortare än mig, fast jag är bara 164 så jag är lite kort själv :P nej fantasierna tar aldrig slut! jag drömmer om tjejer nästan varje natt nu... :/
    Hehe okej :) Ja precis, beror ju på personen också :P Men om man bara ser till yttre så... Ihh.. haha ja jag drömde något helgalet inatt. Drömde att jag och sambon bjudit in massa folk hem. Där skulle vi allihop ha sex. Det började med att alla killar (typ 5-6st) stod och runkade i ring med mig liggandes på golvet.. Sen kom de en efter en och började sedan kissa på mig.. en kissade rätt i munnen och jag blev så äcklad och förbannad att jag sprang därifrån. Då mötte jag en rysk modell som tidigare varit hora och utvikningstjej.. Första tanken var inte god, men sen kunde jag inte förneka att hon var jävligt sexig! Runt 170 lång, mörkt rakt färgat långt hår.. en grym kropp och ögonen inte att tala om!
    Hon kunde varken svenska eller engelska.. så vi kunde inte prata, förutom med kroppen. Det slutade med att vi hoppade i säng med vilda lekar och sen stack hon bara.. Jag skrek efter henne men hon stack. :/
    Har tänkt på denna drömmen hela dagen! haha.
    Den var grym!! hahaha
  • Tyson 77
    Anonym skrev 2009-04-09 22:59:46 följande:
    Har bara läst TS. Har varit i samma situation. Kan inte skriva så mycket mer just nu, men jag tror att jag har mycket att komma med. Om du vill, kan jag inboxa dig och jag kan berätta lite om mitt liv.
    För att förtydliga mig. Jag har varit hetero i hela mitt liv! Men har varit gift med en kvinna i 5(!) år. Idag är jag gift med en man.
    Nu outar{#lang_emotions_embarassed} jag mig(skitjobbigt och hemskt) bara för att du ska kunna inboxa mig och för att jag vet att jag kan stötta dig.
  • Anonym (*)

haha! jävlar du vilken dröm! låter äckligt det med killerna iaf :P

Svar på tråden Hjälp mig!!