• epa77

    IVF i mars fortsätter...

    Hej kära vänner!

    Jag såg att vår tråd tagit slut och jag har inte lyckats hitta någon ny, så jag tog mig friheten att starta ytterligare en del (tror att det är nummer 5).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 08:52
    Det var visst del 7... Tänk vad tiden går . Hur som helst har jag mailat ewfa, Glenda och Parvel så jag hoppas att de sprider ryktet om den nya tråden.

  • Svar på tråden IVF i mars fortsätter...
  • Frivolten

    ... dock är jag lite nojig [ja, jag har en viss tendens till det... ] för enligt läkarns mätningar av Liten är jag bara i vecka 6+4. Alltså en hel vecka bakåt mot vad jag tänker. Ska jag noja för att Liten är liten??...


    ~HoppasHoppasHoppas~
  • Glenda Glad
    Frivolten skrev 2009-07-16 15:29:01 följande:
    ...Eller bara helt enkelt NJUTA av det LillaHjärtat vi fick se...?
    Det är ju inget svårt val att göra NJUT!!!!
  • epa77

    Frivolten - Åh, grattis! Så himla skönt! Tycker också att du ska njuta - och se fram emot nästa VUL .

  • AnnaS

    Frivolten: Du vet, det är svårt att mäta exakt på de små räkorna. Själv mätte läkaren fel på några dagar bakåt för oss, men sen i v11+4 så var längden exakt igen, så jag tror inte du ska noja över det alls faktiskt.

    Och så är det ju som med oss alla, vi ÄR olika och växer olika, så även om måttet mot förmodan skulle stämma exakt så är det säkert helt ok det med!

  • epa77

    Jag är nog lite glömsk, tror jag. Gjorde en ny tråd igår då jag tror att denna sjunger på sista versen, men glömde visst skriva ett inlägg här och tala om det...

    Den heter "IVF i mars del 8" (Tänk vad tiden går, som min mormor skulle ha sagt )

Svar på tråden IVF i mars fortsätter...