• Alyssa

    *****BIM-lista V.20*****

    Tänkte att vi som har BIM V.20 kunde samlas här!

    Har fått fullt utslag med både CB digitala ÄL test och billiga stickor så nu ska det liggas i!

  • Svar på tråden *****BIM-lista V.20*****
  • Alyssa
    jazmine25 skrev 2009-05-05 22:06:56 följande:
    jag har en hel del symtom men samtidigt undrar jag om det är inbillat eller ej. Jag har mensvärk, ömma bröst, stick och värk i tjejmagen, nidblödning, flytningar som aldrig förr och en gråtattack. Jag har testdag om 6 dagar och det känns riktigt jobbigt
    Håller tummarna för dig!! Hoppas att inte någon av oss inbillar oss, dina symtom verkar lovande.
  • Stora My

    Jag har inga symtom, men det kände jag inte förra gången heller. Bäst är att försöka hålla lugnet, inte leta symtom tills besked kommer om en vecka. Men det är nog lättare sagt än gjort. =)

  • jazmine25

    Ja det är verkligen lättare sagt än gjort. Jag var bombsäker under första veckan att jag inte skulle hålla på å larva mig me symtomer hit ovh dit. Men se på mig nu. kan inte sluta tänka på symtomer. % dagar kvar och jag hoppas

  • Alyssa
    jazmine25 skrev 2009-05-06 07:21:26 följande:
    Ja det är verkligen lättare sagt än gjort. Jag var bombsäker under första veckan att jag inte skulle hålla på å larva mig me symtomer hit ovh dit. Men se på mig nu. kan inte sluta tänka på symtomer. % dagar kvar och jag hoppas
    Det är verkligen svårt att låta bli! men jag kan inte tänka på något annat nu.
  • Stora My

    Det funkar rätt bra för mig (känner inte efter) men istället fantiserar jag att få ett glatt besked eller chockbesked om tvillingar. Ha Ha. Som att det är bättre. Men vi har ju försökt så länge så det är ingen idé att hoppas för mycket varje månad. Även om jag såklart hoppas det ska bli nu. Har också en föreställning att jag jinxar det om jag tänker på det för mycket. Ha Ha, man är ju knäpp. =)

  • Alyssa

    Hejsan tjejer!

    Nu börjar det närma sig! Två kvällar på raken nu har jag däckat på soffan,
    har varit så trött att jag inte orkat hålla mig vaken efter kl21. Igår höll jag på att somna från att jag kom hem från skolan vid 17 tiden, fick kämpa för att hålla mig vaken. Ett gott teckan får man hoppas!

  • Stora My

    Ja trötthet kan ju vara ett säkert tecken. Särskilt när du håller på somna hela tiden.

    Jag känner fortfarande ingenting och är lite osäker på när mensen ska komma egentligen. Håller tummarna att det blir ett + för alla. =)

  • Alyssa

    Woho!!!!!!!!!!!!!!!!!! CB visade plus imorse!! Jag e gravid!!

  • zanna80

    Hejsan!
    Får jag hänga med er den här veckan?!

    Vi hade egentligen tänkt börja nästa månad, men eftersom ÄL kom tidigare än beräknat och vi inte använder något skydd så blir det här vårt första försök (omedvetet)! Prickade in ÄL dagen innan och samma dag, så nu söker jag febrilt efter grav.tecken!

    Alyssa - GRATTIS! Vad roligt

    ****BIM-Lista****

    V.20

    11 Jazmine25, 1:a barnet
    12
    13
    14 Stora My, 7:e försöket, 2:a barnet
    Alyssa 1:a försöket, 3:e barnet.
    emmy86 1:a försöket 1:a barnet
    15
    16
    17 LaLaBamba, 1:a försöket, 1:a barnet
    Zanna80, 1.a försöket, 1:a barnet

  • Stora My

    Grattis Alyssa!

    För mig blev det tvärstopp. Mensen dök upp mitt i allt igår. Depp.
    Så jag tar bort mig från listan. Lycka till ni andra.

    ****BIM-Lista****

    V.20

    11 Jazmine25, 1:a barnet
    12
    13
    14 Alyssa 1:a försöket, 3:e barnet.
    emmy86 1:a försöket 1:a barnet
    15
    16
    17 LaLaBamba, 1:a försöket, 1:a barnet
    Zanna80, 1.a försöket, 1:a barnet

  • jazmine25

    jag tar bort mig från listan. Jag fick minus

    ****BIM-Lista****

    V.20

    11
    12
    13
    14 Alyssa 1:a försöket, 3:e barnet.
    emmy86 1:a försöket 1:a barnet
    15
    16
    17 LaLaBamba, 1:a försöket, 1:a barnet
    Zanna80, 1.a försöket, 1:a barnet

  • Alyssa

    Tack tack!

    Vad tråkigt Stora My!

    Jazmine25, lycka till! Väntar här med spänning!

  • zanna80

    smygtestade idag -var inte en aning på jorden till ett plus Men väntar väl till på söndag innan jag tar bort mig från listan.. *suck*

  • Alyssa

    Ge inte upp än! Du har ju inte BIM förens på söndag, håller tummarna för dig!

  • zanna80

    hejsan igen! Har min BIM +1, men fortfarande ingen mens och testade igår med billigatester och vart negativt där
    Om den fortfarande inte kommit igång imorgonbitti, så provar jag då!
    (så jag står kvar på listan en dag till)

Svar på tråden *****BIM-lista V.20*****