• mamita09

    Vi har blivit föräldrar

    Vi har fått en liten prins på ett år!
    Han väntar på oss i landet långt borta och vi skulle kunna åka nu såklart.
    Det blev en fullständig förälskelse direkt så hur kommer det att kännas när vi får honom i vår famn Det blev en valborg att fira med påmpa och ståt!
    Hade inte väntat oss det här, våra papper skickades till Colombia för fyra veckor sen på måndag.

    Kram till er alla och hoppas på att ni som ännu väntar snart får uppleva detta obeskrivbara!

  • Svar på tråden Vi har blivit föräldrar
  • Thalis

    Stort GRATTIS!!
    Vad härligt!!


    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • flodputte

    Nu gick det upp för mig vem du är! Det är så kul att ni fått BB redan.

    Grattar här oxå ändå!

    kram kram

  • Nepalmamma

    GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!
    Vad härligt att läsa om att det faktiskt kan gå så väldigt fort också!
    Hoppas ni får resa snart och håller sonen i famnen inom kort!

  • Pumba

    Grattis!

    Behöver ni barnkläder så är det bara att hämta!!! Ingen skulle bli gladare än min man

    Dottern blev jätteglad när jag berättade om er son för henne!

    Kram Emma

  • mamita09
    Pumba skrev 2009-05-03 22:56:15 följande:
    Grattis!Behöver ni barnkläder så är det bara att hämta!!! Ingen skulle bli gladare än min man Dottern blev jätteglad när jag berättade om er son för henne!Kram Emma
    Fina ni kläder tas tacksamt emot Jag mailar en bild på underverket till er imorgon så ni och V får se.
    Kram
  • Pumba

    Behöver ni spjälsäng oxå? Har en fin till salu med madrass och andra tillbehör för 500 kr?!

    Det är nog dax att ni kommer förbi och hämtar lite prylar som bara ligger och tar plats hemma hos oss!

    Grattis än en gång!

  • mamita09

    Ååh jag är såå lycklig idag!!! För bara några timmar sen blev vi godkända föräldrar till vår prins på papper i Bogotá!!! Vi får åka om 2-3 veckor, wiii det här är så fantastiskt!!
    Såå mycket som ska ordnas men jag kan ordna dygnet runt om det är så

    Kram

  • Pumba

    Vad kul! Har tappat ert nummer annars hade jag ringt

    Kram fråm oss!

  • Smulan1973
    mamita09 skrev 2009-05-06 17:27:13 följande:
    Ååh jag är såå lycklig idag!!! För bara några timmar sen blev vi godkända föräldrar till vår prins på papper i Bogotá!!! Vi får åka om 2-3 veckor, wiii det här är så fantastiskt!!Såå mycket som ska ordnas men jag kan ordna dygnet runt om det är så Kram
    Vad kul för er. Lycka till med allt!
Svar på tråden Vi har blivit föräldrar