• Anonym

Erfarenheter av nakenbad

Vad har ni för erfarenheter av nakenbad? Är det inte pinsamt att gå omkring naken bland andra? Tänk om man träffar någon man känner.

Jag hade tyckt det varit skönt att bada och ligga och sola naken, men jag tycker att det skulle vara så pinsamt om man stöter på någon man känner.

Vad har ni för erfarenheter?

• Svar på tråden Erfarenheter av nakenbad
  • paret
    konstmodell skrev 2013-08-23 10:17:27 följande:

Jag vet inte hur det är skyltat men det är ganska lätt att googla sig fram till en beskrivning elle ratt ta upp en karta och förstå vad jag menar.
    Ok, vi får prova.
    Tack 
  • Anonym (Nakenbadare)

Jag brukade hänga med mitt ex på olika nakenbad, det var skönt att vara naken utomhus i solen.

Känns inte lika kul att vara på nakenbad nu när jag är singel Obestämd Har hittat en sida på nätet där man kan chatta med andra nakenbadare. Är någon av er med där på https://nakenbad.nu/

• MimmiCrossdresser

På Gotland.
    Tycker om att sola och bada naken på en diskret strand, finns en del såna på Gotland ju. Känns bara lugnt och avspännt. Skulle nån kika gör det inte mig något
    Alltså, inte klädd som tjej, jag är crossdresser så när jag är naken blir det liksom inga tjejattribut kvar mer än kanske en peruk och den har ja inte på stranden

Mimmi (Man i tjejkläder) mimmi.leksak@gmail.com
  • Anonym (Dea)

Vi blev nakenbadare av en slump när vi hamnade på en naturistcamping. Först förfasade vi oss över nakenheten som många gör. Sedan blev det att vi stannade lite längre än vi tänkt oss för att det var så trevliga människor och skön stämning där. Faktiskt lättade vi själva på klädseln och vips var även vi naturister.

• Anonym (Nakenbadare)

Väcker upp tråden Skrattande Finns det några nakenbadare därute? 

• Hanonymt

Trådbump!

Någon som vart på nakenbadet utanför Västerås?
    Jag har aldrig testat men är väldigt nyfiken. Och ja, jag kan bada naken från båten eller nått enskild ställe. Men det är inte samma sak. Tips mottages tacksamt!

• Anonym (30 år man)

Hur är utsikterna att hitta mogna kvinnor på nakenbad för mig som yngre man? Kan de vara intresserade av en yngre manskropp? Jag frågar seriöst.

• Anonym (Nakenbadarna)
    Anonym (30 år man) skrev 2024-06-02 10:13:08 följande:

Hur är utsikterna att hitta mogna kvinnor på nakenbad för mig som yngre man? Kan de vara intresserade av en yngre manskropp? Jag frågar seriöst.

Svar ja men det beror helt på hur du connectar och hur du uppför dig. 
  • Anonym (30 år man)
    Anonym (Nakenbadarna) skrev 2024-06-02 10:32:17 följande:
    Svar ja men det beror helt på hur du connectar och hur du uppför dig. 
    Fattar det. Antar att trevligt småprat är en bra ingång. Har du sett yngre män som connectar med mogna kvinnor själv?
  • Anonym (Nakenbadarna)
    Anonym (30 år man) skrev 2024-06-02 10:51:12 följande:
    Fattar det. Antar att trevligt småprat är en bra ingång. Har du sett yngre män som connectar med mogna kvinnor själv?
    Absolut har jag sett det men det beror helt på hur och med vilken still o finess förförelsen utförs på. 
  • Anonym (30 år man)
    Anonym (Nakenbadarna) skrev 2024-06-02 13:25:24 följande:
    Absolut har jag sett det men det beror helt på hur och med vilken still o finess förförelsen utförs på. 
    Vilka nakenbad kan du tipsa om i Sthlm?
  • Anonym (Maria, 70-talist)

Blandade erfarenheter. Finns gott om patrullerande runkfarbröder med keps och solglasögon.

Får gärna blickar när jag är naken, men helst från annat håll.

Svar på tråden Erfarenheter av nakenbad