• Fjorren

    Barn i början av Augusti -09.....tråd 3

    Här träffas vi, ett trevligt och kul gäng, som väntar bebis/ar kring början av augusti 2009.
    Gamla såsom nya ansikten är alltid välkomna in i tråden, att joina oss i våra diskussioner Skrattande


     


    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Nu väntar vi 2:an! BF 4/8 - 09 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 9 maj
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 23:22
    Vår BF-listetråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-220/m44016958.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 23:19
    Och här är tråden där vi nu lagt till alla våra efterlängtade nyfödda bebisar:

    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m45905878.html
  • Svar på tråden Barn i början av Augusti -09.....tråd 3
  • Bolliboll

    Svårt med namn är det. Vi lyckas inte bestämma oss här hemma. Hon har redan hetat både Tuva och Liv. Vi har även funderat på Lova. Vad tycker ni undrar vi nu? Storasyster heter Felicia. Annat förslag kanske?


    Felicia 070906 Liten i magen BF 090807
  • Fru H 81
    Bolliboll skrev 2009-08-16 17:57:48 följande:
    Svårt med namn är det. Vi lyckas inte bestämma oss här hemma. Hon har redan hetat både Tuva och Liv. Vi har även funderat på Lova. Vad tycker ni undrar vi nu? Storasyster heter Felicia. Annat förslag kanske?
    Alla namnen som ni har ovan tycker jag passar bra med storasysters namn. Har ni bestämt andranamn? I övrigt tycker jag att Lova var finast...
  • Bolliboll

    Det blir inget andranamn, tillräckligt svårt med ett {#lang_emotions_wink}


    Felicia 070906 Flicka 090815
  • Bagarberta

    Idag kl 09.33 föddes våran tjej! 3710 gr och 53 cm lång! hon ammade efter 50 min så det gick undan!
    Vi avvaktar lite med namn, får se vad det blir!

    Grattis Bolliboll!

  • Bolliboll

    Grattis Bagarberta!

    Tack för alla gratulationer förresten!


    Felicia 070906 Flicka 090815
  • Fjorren

    Stort grattis Bagarberta!!!!! {#lang_emotions_laughing}

    Bolliboll - jättefina namnförslag alla tre tycker jag {#lang_emotions_smile} Kanske jag tycker att Liv är finast av de tre men samtidigt gillar jag alla tre ändå...ehehe... - men du, jag vet!!
    Det är ju jättesvårt att hitta ett passande namn!!!
    Fast ni kommer säkert bestämma er för det som passar henne bäst!


    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 3 august
  • Madski

    Grattis Bagarberta och Bolliboll!!
    Håller med om att det är svårt med namn, som det är nu har vi fyra förslag och hoppas att något av dem passar när vi väl får se hur lilltjejen ser ut... Lova tycker jag är jätte fint och det hade gärna bebis fått heta om jag inte hade en bekant som heter det... Men alla tre förslagen är fina... Väntar med spänning på uppdateringen.

    Här stannar bebis i magen tiden ut, en vecka kvar nu, suck...

  • Malinskyy
    Bolliboll skrev 2009-08-16 08:12:21 följande:
    Ny rapport: Klockan 20:20 igår så kom det en liten tös, 2890 g och 47cm. Underbart! :)
    Åh Grattis!!! *Längtar*
    Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Malinskyy
    Bagarberta skrev 2009-08-16 18:10:21 följande:
    Idag kl 09.33 föddes våran tjej! 3710 gr och 53 cm lång! hon ammade efter 50 min så det gick undan!Vi avvaktar lite med namn, får se vad det blir!Grattis Bolliboll!
    Stort Grattis!!! Duktig tjej som ammade så snabbt!!
    Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Jezz

    Stort grattis bagarberta!!

    Bolliboll, Gillar Lova och Tuva bäst! Ska namnet vara kort? Eller spelar det ingen roll? HAde vi fått en tös denna gång så hade namnen på listan varit Edith, Nora, Elsa och Linnéa


    Wilma & Emil - mina ögonstenar. Blogg: skrotochkorn.blogspot.com
  • Malinskyy

    Bolliboll: Alla namn är fina men tycker nog att Lova eller Tuva passar bäst med Felicia! Spännande att se vad det blir tillslut!


    Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
Svar på tråden Barn i början av Augusti -09.....tråd 3