• skruttisX

    bim i juli

    Heej!

    Nu startar jag en ny tråd för alla som har BIM i Juli!

    Hoppas vi får vårt efterlängtade plus denna månad!:)

    Lycka till!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-06 13:46
    Vi gör en lista som vanligt:)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-28 11:16
    Skriv in er på denna lista!:)

    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m45142834.html
  • Svar på tråden bim i juli
  • Rae

    Smoolan: att du bara kan hålla dig från att testa! Nu har det ju gått rätt många dagar så det borde synas något om det har tagit sig.

  • smoolan
    Rae skrev 2009-07-28 11:15:24 följande:
    Smoolan: att du bara kan hålla dig från att testa! Nu har det ju gått rätt många dagar så det borde synas något om det har tagit sig.
    Visst är det skumt? Mellan ÄL och BIM har jag testat flera ggr, men nu så är jag inte alls lika rastlös. Är så rädd att det ska bli ett neg igen. Men imorgon bitti blir det test har jag bestämt.
  • blehnda

    bim +5 idag och fortfarande ingen mens, det känns dock som om jag kommer få mens hela tiden men den kommer ju aldrig. testade i tisdags men då efter luch så jag hade inte hållt mig längre änn 1 timme. tok negativt var det i alla fall. kommer det ingen mens i morgon så ska jag testa igen. jag brukar ju aldrig gå över tiden. jag är så sjukligt trött sen en vecka tillbaka. det går inte att hålla ögonen öppna på kvällarna utan jag måste ta en lien tupplur för att orka med kvällarna. nu är vi på semester så det är ju fester och kompisar hela tiden så det är svårt att låtsas som ingen ting. än har jag lite hopp men som sagt, det känns som om mensen kommer snart. jag ska uppdatera snart igen då jag testat igen!

  • Fru Wennerström

    Jag e GRAVID!! Är så himla lycklig!!

    har inte varit så aktiv i tråden nu på ett tag då vi precis håller på å flyttar..
    flyttlasset går imorrn, då ska jag ta det lugnt!:_D.. nu har jag ngt att skylla på iaf .. fniss!

  • blehnda

    Grattis fru wennerström! gud så kul! ja se till att din kar gör allt tungt arbete framöver nu ;)

    Super grattis! jag vill också...

  • blehnda

    testade idag på bim +6. negativt...=(
    fattar ingenting, jag mår illa som fan, har fått väldigt fylliga bröst, och är kissnödig så fort jag har kissat...och trött. har aldrig känt mig så gravid förut och denna månad har jag inte känt efter alls...mina symptom eller vad man ska kalla det har kommit nu senaste dagarna på bim +....bara o vänta antar jag men det är så trist att testen fortfarande visar negativt...

  • humlan1975
    blehnda skrev 2009-07-31 17:48:29 följande:
    testade idag på bim +6. negativt...=( fattar ingenting, jag mår illa som fan, har fått väldigt fylliga bröst, och är kissnödig så fort jag har kissat...och trött. har aldrig känt mig så gravid förut och denna månad har jag inte känt efter alls...mina symptom eller vad man ska kalla det har kommit nu senaste dagarna på bim +....bara o vänta antar jag men det är så trist att testen fortfarande visar negativt...
    Hej!
    Det är inte så att du går igenom en stressig period eller något liknande?
    Min mens brukar vara jätte regelbunden, men sen i juni så trodde jag att jag var gravid, den var 5 dagar sen, var trött, fylliga bröst och tyckte jag hade alla symtom för att vara gravid, men tror jag var tok-sken-gravid dessvärre + att jag genomgick en enorm stress då en nära anhörig åkte in på sjukhus. Samma dag jag hämta de hem min släkting så kom mensen. Trist på ett sätt men ändå skönt att veta att kroppen fungerar som den ska (el någorlunda iaf. :).

    Jag hoppas ju innerligt att DU är gravid dock!
    Håller alla tummar jag kan!
  • MyLovleyKids

    Hej!
    Hoppas att det går bra för er alla :)
    Har inte hunnit med att vara här så mkt men det blir väl bättre till hösten när skolorna börjar och vardagen infinner sig ;)

    Jag hade BIM i torsdags men ingen mens än, Jag har inte vågat testa om jag är gravid än, vågar inte tro...Hoppas verkligen att jag är gravid och att knodden får vara kvar i min mage denna gång....
    Skriver snart igen:)

    /Mylovleykids

  • blehnda

    skönt att det inte bara är jag som är kvar i denna tråden =) fortfarande ingen mens i sikte här. bim +8 idag, ska testa en sista gång ii morgon bitti så får vi väl se...

    Humlan1975: hej! trist med sjuka anhöriga! jag tycker inte själv att jag har haft en stressig period men jag har typ 1 diabetes som tar upp mycket av min tid så visst finns det saker att grubbla och oroa sig över hela tiden som kan göra att mensen blir sen....jag tror inte att jag är gravid men det vore ju gudomligt om det visade sig att jag var det trots allt,

    Jag ska uppdatera er som fortfarande är kvar här i tråden så fort jag har testat i morgon bitti....god natt!!!

  • MyLovleyKids

    Hej igen!

    Testade i morses och jag var GRAVID JIPPI!!!!
    Hoppas bara att lill*n får vara kvar denna gången :)

    Lycka till för resten som inte testat än...
    /Mylovleykids

  • blehnda

    GRATTIS!!! gud så kul, själv så testade jag negativt i morse... dock ingen mens i sikte än. nu får det banne mej ta och komma innan brösten exploderar, så mår jag väldigt illa också... suck, önskar att testet hade visat + istället så man kunde glädjas åt alla krämpor i stället.

    BIM + 9 idag!

  • Milon
    MyLovleyKids skrev 2009-08-03 11:00:46 följande:
    Hej igen!Testade i morses och jag var GRAVID JIPPI!!!!Hoppas bara att lill*n får vara kvar denna gången :)Lycka till för resten som inte testat än.../Mylovleykids
    Å så roligt!
    GRATTIS
  • Tingli

    hej..ett bra tag sedan jag skrev här....

    idag är jag på bim +24....inget plus å ingen mens
    fattar inte vad som är fel

  • elinasteen

    jag kollar denna lite då o då, men jag är med i bim i augusti tråden

  • elinasteen

    jag kollar denna lite då o då, men jag är med i bim i augusti tråden

Svar på tråden bim i juli