• Julifru

    Så blev det våran tur :-)

    I fredags kom samtalet som man alltid drömt om , som ändrade vårat liv totalt!!!
    Vi har fått en underbar flicka från Kina *via 48 tim listan*

    Trodde inte det va möjligt att vara så här lycklig!!!!


    Så lycklig!!!!
  • Svar på tråden Så blev det våran tur :-)
  • MammaBarnFamilj

    Stort grattis, när beräknas ni få hämta hem henne?

    Det är obeskrivlig känsla, jag gick i chock i flera veckor, till slut förstod jag och då kom första tårarna. Numera kommer tårarna oftare


    Julifru skrev 2009-06-08 23:01:06 följande:
    Ho n är 1.5 år:)
  • Mamma bakom molnen

    Vad underbart! Gläds med er.
    GRATTIS till dottern!

  • MalleNalle

    Grattis, grattis, grattis!! Vilken härlig läsning!! Lycka till med allt som ligger framför er!

  • Maja T

    OT: en fråga om 48-h-listan. Måste man ha bra ködatum eller kan man skicka pappren direkt via den?

  • skattsessan

    Grattis!
    Vad härligt!
    Hoppas att ni får åka och hämta henne snart
    Många kramar

  • Miss TN

    Enligt adoptionstidningen från AC som kom med posten idag, kan man skicka sina papper direkt via SN-listan

    Maja T skrev 2009-06-09 12:23:52 följande:


    OT: en fråga om 48-h-listan. Måste man ha bra ködatum eller kan man skicka pappren direkt via den?
  • Vimsa2

    Man kan skicka direkt, men det tar lite längre tid tills man får varandra i Kina eftersom man inte har sina papper granskade i Kina. Jag skulle tippa på ca 6 månader, men har man tur lite kortare tid. 6 månader är helt ok i dessa väntans tider !

    Denna 48 timmarlistan är rena lyckolistan för alla, barnen blir snabbt placerade och föräldrarna får barn snabbt.

  • Konichiwa

    Men hallå! Här är man borta från familjeliv och msn ett par dagar och så missar man värsta, bästa nyheten! Stor grattiskram! Vad roligt att det gick så snabbt på slutet! Heja er!

Svar på tråden Så blev det våran tur :-)