• Jackass

    Förstföderskor 2007 del 11

    Hej!

    Såg  att tråden "gått ut". Gjorde därför en ny för inte
    vill jag att vi ska tappa kontakten nu när vi hållt ihop i hela 
    10 trådar.

    Här är vi som blev mammor för första gången under 2007.

    Jeckas
    Mamma till Noelle
    Ningla
    Cacan

    Hoppas på lite mer aktivitet!
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Förstföderskor 2007 del 11
  • Mamma till Noelle och William

    Som vanligt ingen jätteaktivitet här..
    Hur går det för er gravida? Längtar ni efter förlossningen?


    Jeckas- mår ni bra?

    Här är det full rulle.. på måndag börjar dagis igen, hoppas få in lite normala vardagsrutiner då.. har varit lite si och så på semestern.. fika och godis lite här o där, sena kvällar m.m Noelle är oftast uppe till runt 21 nuförtiden...


  • Jackass
    Mamma till Noelle och William skrev 2009-07-29 14:08:05 följande:
     Jeckas- mår ni bra? Här är det full rulle.. på måndag börjar dagis igen, hoppas få in lite normala vardagsrutiner då.. har varit lite si och så på semestern.. fika och godis lite här o där, sena kvällar m.m Noelle är oftast uppe till runt 21 nuförtiden...
    Vi mår bra här hemma. Var till Kolmården igår med mina föräldrar och syster med familj. Riktigt skoj. My uppskattade det verkligen. Hon fick en mjukisdelfin som hon blev mycket förtjust i.
    Känner igen där med tider och rutiner som är lite si och så, men jag tror det kommer lösa sig när vardagen är i gång igen. My somnar inte före 22 just nu, men vaknar glatt vid 7. På måndag börjar hon ju också på förskolan igen, men hon kommer ju bara få gå 3 timmar/dag, 8-11, så jag vet inte hur mkt hon kommer hinna leka av sig, så att säga. Nu ropar Ida på mig igen. Lite magknip har hon av och till. Hur är det för William och hans mage??
    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 - mina ögonstenar och mitt allt ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass

    Hallå!?!

    Hur har alla det???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 - mina ögonstenar och mitt allt ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    Hej på di : )

    Här är det bara bra, lite mer än 2 veckor kvar nu bara för min del. Känns ok, men nu tycker jag det går långsamt igen ... fast ja, känns nog bara så för denna veckan har verkligen flyyygit förbi : )

    Hur är det sj ? =)


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass

    Ningla: Jo då här är det fullt upp. Jobbigast är när båda har gnälldag, men idag så är dom riktigt snälla båda två. Ida blev 2 månader häromdagen, så tiden går ju ruskigt fort måste jag säga.
    Nu är det riktigt nära med andra ord. Spännande!!!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 - mina ögonstenar och mitt allt ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    Hon kom en dag efter BF.
    Ganska precis med andra ord : D

    Man ska inte ta något för givet men tror och hoppas att det kommer bli ungefär samma lika eller lite tidigare denna gången : D Vi får se : ) Men nära det är det nu i vart fall : )


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cacan

    hej hopp!

    Med oss är det oxå bra. 8 veckor kvar nu får min del o jag mår mkt bra!
    Emilia är inne i en heltrots!!!
    Äter inte så värst bra o bara sitter o fumlar i sin lilla värld.
    Hennes tålamod o envishet är hetare än hetast!!

    O mitt med ibland, måste jag erkänna!! Men det är bara o försöka andas o ta nya tag.......

    på lördag ska vi till kolmården! det ser vi fram emot!

    hoppas ni alla mår bra!!
    Kram

  • Ningla

    Kolmården va skoj : )
    Vi tänkte att det skulle bli en resa dit denna sommaren men det blev ite så blev annan djurpark så vi får ta det nästa år : )

    Va härligt att du mår så fint. Jag mådde också kanon tills för någon vecka sen då började förverkarna och annat gojj, men var lika förra gången när det typ är två veckor kvar har det vart som man tryckt på en knapp och en hel del tjosan saker startat, även börjat samla lite vatten nu så fötterna börjar bli sådär läckra. Men som sagt inte länge kvar nu så allt är ju som det ska : ) annars är allt på topp

    Trotsig flicka har vi här med hehe ... är nog bara att vänja sig : )


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla
    Mamma till Noelle och William skrev 2009-08-27 19:27:00 följande:
    Ningla> Nu är det nära! Har du ingen bild på stora (?) magen??
    Ska ta en ikväll , kan lägga in den då här ; )
    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    Har inte tagit någon än ... lat är jag på den fronten nu hehe ; ) dagarna bara försvinner bort nu ... : )

    men ska ta tag i det imorgon... så jag inte missar denna veckan för min del hellere ; )


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    090909

    : )



    Här är lilla maggen i v39 hihi ; )


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass

    Ningla: Vilken fin mage och vilket roligt BF-datum. Hoppas h*n kommer då .


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ningla

    Ja, det hoppas jag med . Finns ju en chans då tösen kom bara 1.5 dag efter BF , men vi får se ; )


    (¯`°?.¸ ღ♥ BjÖrN o TiLdE ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Förstföderskor 2007 del 11