• Johans Pillerill

    Svårt men härligt

    Vi har alla odds emot oss, precis som så många andra här... Men jag vill bara tillägga något som många svårt-att-få-barn-trådar saknar:

    Wow vad mycket kul man kan ha medan man försöker!

    Jag älskar när vi tittar på film med barn och min älskade man tittar på mig med längtande blick och man känner sig så där totalt älskad! Eller när han

    Eller när man säger "äggen lossnar, skynda dig att fånga dem" och han nästan får panik över att inte hinna i tid :) Sen har jag ju givetvis lurat i min älskade att man lättare blir gravid om man mår riktigt bra och får massage ofta... hihi... Så flera gånger i veckan blir jag uppvaktad och vi går på små dejter igen.

    Visst... Det tar tid och längtan är ENORM... Men hörni! Passa på att njuta av den stunden :) Det lär inte skada att göra det iaf!

    BIM 18/6 nästa gång... Håll tummarna!

    Kram till alla här!

  • Svar på tråden Svårt men härligt
  • netzan

    Åh vilket fint inlägg!! Jag har inte varit i eran sits så jag vet ju inte själv hur jag skulle vara, men ibland känns det som om många tappar njutningen av varandra!? Och ibland hör jag prat om att det kan lyckas bättre när man inte låser sig....
    Lycka till!!!

  • made83

    Vilket underbart inlägg...vi är innen i en period där jag verkligen inte vill för det funkar ju ändå inte..men tack vare ditt inlägg så fick jag en helt annan syn på det hela...tackar...vi har försökt i snart 4 år och har skrivit in oss på utredningen nu...


    Buildings burn, people die, but true love is forever...
  • zoftnezz

    Haha,ja det gäller ju att se allt från den ljusa sidan... Bra tänkt... Lycka till. =)

Svar på tråden Svårt men härligt