• Svar på tråden <3Augustimammor del 4<3
  • Karisma

    Oliver har haft Liams gamla gympaskor i sommar. MEN har noll koll på vad det är för strl på dem. Hoppas han kan ha Liams gamla gula kängor nu till hösten.

    Kavat skor blir det inte till Oliver. De är ju sviiiin dyra.

    Luzorsus: Tackar, har skickat in papperna till fk. Får se om de godkänner.

    /K

  • luzorsus

    Har spenderat dagen på Nolia idag med stora tjejen och min pappa. Var där i ca 5 timmar, Tova åkte häst,köpte ballong, en massa godsaker, själv kom jag hem med korv och bröd...det klassiska på Nolia...och sockar Massa saker men spenderade inte en krona då morfar var med

  • Karisma
    luzorsus skrev 2009-08-03 16:30:32 följande:
    Myra tog tre steg idag Såååå stolt
    Men va duktig hon är, vad hon måste va glad. De riktigt skiner upp när de lär sig ngt nytt.

    Oliver har just börjat traska med lära-gå-vagnen. Han är så stolt när han kan gå helt själv med den.

    Du vad har din pappa för nummer, skulle vilja ta med honom på Nolia på lördag. Skulle behöva en ny släpvagn. Har redan varit där men Johan undra om vi inte kunde fara dit nästa lördag åxå. Han måste ju ha ngt löst där uppe han gillar ju inte sånt. Mitt svar blev ska vi inte fara på K-rauta och köpa gipsskivortill källaren istället. Snacka om omvända roller för en liten stund.

    /K
  • Karisma

    Har förresten fått tillbaka mensen så nu återstår det bara att se när det tar sig med en till bebis. Kan ju ta en månad och det kan ta 12mån.

    Hoppas lite att det inte ska ta sig förrän i dec/jan tidigast pga jobb situationen.

    /K

  • Karisma
    luzorsus skrev 2009-08-03 18:55:45 följande:
    Karisma: Ja det vore ju nåt Myra älskar sin lära gå vagn som hon gärna styr runt här hemma.
    Vet att Liam styrde på den där vagnen länge, han lastade leksaker i den och flyttade runt i huset.

    Nu har jag lagt in lite nya bilder om ngn vill titta. Men kort på mig ses på egen risk.

    /K
  • luzorsus

    Kul med bilder!
    Ja de skiner ju verkligen upp när de lär sig nya saker, alltid lika kul att se!
    Har köpt nån öl på systemet idag, får se om man kan få tag i nån polare som vill ut...de flesta har bebbar eller är gravida så det brukar bli svårt

  • Karisma
    luzorsus skrev 2009-08-07 17:37:40 följande:
    Kul med bilder!Ja de skiner ju verkligen upp när de lär sig nya saker, alltid lika kul att se!Har köpt nån öl på systemet idag, får se om man kan få tag i nån polare som vill ut...de flesta har bebbar eller är gravida så det brukar bli svårt
    Låter kul det är ju så fint väder ikväll. Hoppas du lyckas dra med nga vänner ut på galej. Jag ska försöka ta mig tid och fara ut i höst med lillsyrran på krogen i stan. Frågan är bara var hon blir insläppt. Hon är ju "bara" 18. Jag vill inte på de typiska 18års ställena. Lär ju känna mig som en gammal kärring med mina 27år på nacken.

    /K
  • luzorsus

    ja man brukar ju kunna känna sig old på typiska 18 års ställen.De flesta ställen i stan har ju olika åldersgräns olika dagar så när det väl är dags så får ni kolla i olika ställen...
    Själv bruka rjag oftast hamna på någon pub, Bishop´s arms oftast

  • ingefrid
    Muppmamma skrev 2009-08-09 12:20:59 följande:
    Idag fyller Ludwig 1 år!!!
    Gratulerar i efterskott! Hoppas ni fick en bra dag, det var ju fint väder iaf :)
  • Muppmamma

    Det var kanon roligt massa folk och massa paket Roligast både idag och igår har hans Bobby car och hans maracas varit - dem har han knappt släppt på hela dagen (förutom när han sovit)!!

    Imorgon blir det mer kalas sen är gubbens semester slut

Svar på tråden <3Augustimammor del 4<3