• SeriousGangBang

    April ~del10~ eller nåt sånt

    jaha, och vem är det man ska anklaga för att tiden bara flyger iväg?{#lang_emotions_tongue_out}
    2årstrotsen är för de flesta ett faktum och för er som har det lugnt... vänta ni bara, det kommer, kanske inte nu.. men när de blir 18.. då ni.. hihi


    skämt och sido, vi fortsätter babbla på här som vi gjort sen kottarna blev till för lääääääängesen. Konstigt fenomen va att det bara är barnen som blir äldre? jag är ff bara 20 hihi


    pladdra på nu gummor


    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt
  • mother of

    Oj jag som har lite mer SKRÄCKblandad förtjusning inför förlossningen.. Men ni kan stryka bort ordet förtjusning. Jag ser inte framemot den alls. Men är som svårt att undvika den. Haha.
    Då hade jag ändå en bra förlossning med K.
    Är ganska glad att de är sista gången...

    Så idag är dagen, håller tummarna att någon åker in för att föda.. Vore lite tufft..

  • Aprilia

    Nope ingen bebis idag, men hade regelbundna värkar inatt med ca 10 min mellan. Men nu är det så lugnt så.....och det är ju 2,5 vecka kvar så jag vågar inte hoppas. Dessutom ska jag på utbildning med jobbet idag och ikväll ska jag ut o äta med tjejkompisarna, så imorgon passar bättre att föda barn

    Men SGB kanske hinner före, hon ska ju ha samtidigt


    Tuva 0401 Saga 0703 och BF 0909
  • kiron

    HEJ HEJ!
    Ikväll har vi  varit¨på dagisfest! Poppis!
    Åh vad spännande... snart bebisar.....
    min kompis skulle hade bf 20 aug o vi har inte hört nått än.... stackarn, gå över så länge!!!!
    NÄ inga fler barn här,,,, inga fler förlossningar TACK! !!!!!!
    Snitt utan tvekan JA!!!!
    Men det räcker med dessa 2 busar!

    Ha det bäst!!!


    Hugo 070421 & Agnes 090202
  • Jazza

    Ingen här heller, som tur är! Hade onda förvärkar med 10 min mellanrum i 2,5h i tiskväll, sen jättemkt SD hela dagen igår, ont på kvällen i typ 1,5h, men kunde somna utan problem, nu vaknade jag ett med ont igen... men det lugnar sig nog nu, känns det som.... Jag hoppas det... Imorgon skall jag sova som fan

  • mother of

    Hmmm, de var synd.. Att ingen fick snooza bebis redan igår.. Haha..

    Kiron - hur länge får man gå över hos er? Vet att de är olika från alla kommuner och läste någonstans att här uppe är de enda stället som låter en gå över som längst så länge allt ser bra ut.. Man vet ju aldrig....

  • Aprilia

    Jag vaknade med diarré haha, är det ett tecken tro??? Var ju ut och åt igår så antingen blev jag matförgiftad....eller vette tusan mår ju bra så det är knappast magsjuka....men magen krampar ordentligt och det kommer bara en massa vatten....inte fostervatten alltså har inte varit dålig i magen sen kräksjukan i februari...


    Tuva 0401 Saga 0703 och BF 0909
  • Kulan07
    Aprilia skrev 2009-09-10 09:48:37 följande:
    Jag vaknade med diarré haha, är det ett tecken tro??? Var ju ut och åt igår så antingen blev jag matförgiftad....eller vette tusan mår ju bra så det är knappast magsjuka....men magen krampar ordentligt och det kommer bara en massa vatten....inte fostervatten alltså har inte varit dålig i magen sen kräksjukan i februari...
    Så startade det för mig sist.. Heja heja!!
  • Mamma till Noelle och William
    Aprilia skrev 2009-09-10 09:48:37 följande:
    Jag vaknade med diarré haha, är det ett tecken tro??? Var ju ut och åt igår så antingen blev jag matförgiftad....eller vette tusan mår ju bra så det är knappast magsjuka....men magen krampar ordentligt och det kommer bara en massa vatten....inte fostervatten alltså har inte varit dålig i magen sen kräksjukan i februari...
    Jag hade också värsta diarrén mitt i allt.. eller, precis innan värkarna började på riktigt! Hejar också på!!!!!
  • Jazza

    Aprilia: Med Elsa startade det med världsdirre, så håller tummarna att "skitungen" kommer idag Heja heja!!

  • Aprilia

    Haha gjorde det, tyvärr inga värkar här och ingen slempropp heller....Var ju och åt och åt med tjejerna från jobbet igår ska kolla om någon av dom blev dålig av kina-maten. Gott var det iaf. Nu har jag iaf inte sktigt sen imorse så nu verkar magen vara bra igen.

    Hann med ett BM-besök med, allt såg bra ut men bebis ligger fortfarande väldigt högt upp och är rörlig. Ska inte dit förrän 29/9 nästa gång.


    Tuva 0401 Saga 0703 och BF 0909
Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt