• Essmo

    Scrappande träsktroll och ligor i gemenskap 4

    Här har vi slagit samman trådarna "Träsktrollen" och "Scrapbookligan" för att få lite mer liv i trådarna.

    Välkomna in och träffa nya scrappande vänner {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, peppar å delar med oss av tips och idéer  {#lang_emotions_smile}

    I första inlägget ligger en lista över svenska och amerikanska shoppar att frossa i. Där finns även länkar till utmaningsbloggar och scrapforum. Vi svarar gärna på frågor, men kolla där först, där finns även lite info om du är nybörjare {#lang_emotions_smile}

    Nya som gamla medlemmar är välkomna!

    Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Här hittar du adresser till allas bloggar {#lang_emotions_smile}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll och ligor i gemenskap 4
  • claudia79

    GRATTIS Cia och Willea!! 1000 spänn - My god!

    Ja, visst finns det mycket utmaningar att välja mellan, Cia!

  • Eyovine

    massor med grattis!! till cia och willea =)...... träsktrollen rockar!!

  • Zozzo87

    Ojj ojj träsktroll...Ni råkkar!!!!! Shit vilken lyckosam bunt vi är

    Vilken maffig vinst du fick Willea!!o grattis cia

    Jag VILL scrappa...Men jag hinner inte...Eller??

  • Armine

    Grattis till er som vunnit.

    Tog fram lite scrapsaker igår kväll och började måla lite motiv till tändsticksaskar. Första gången jag testar det.

    I morgon börjar vi jobba igen så nu finns det mer tid tilöl scrappande då vi inte jobbar på huset varje dag. Nu får jag scrappa på kvällarna i alla fall.

    Sitter och planerar projekt till scrapträffen som är här uppe den 19-20 sep. Har några altringsprojekt på g, men har någon nått roligt tips på vad man kan hitta på?

  • Pyzzlan

    GRATTIS Eyovine!!!!!

    Är det ingen som kan tipsa om några bra kortbloggar???

  • Jen 82

    Måste ju också få säga Grattis till alla som förtjänar det, DT platser och vinster och allt vad det är! Så många duktiga träsktroll vi har här!

    Jag har mindre och mindre datortid känns det som, vi håller på att renovera hemma så det blir mycke pyssel med det och sen ska man slänga in lite vanlig pysseltid också så räcker tiden inte till, men nu så börjar det lugna sig lite och jag har lyckats sparka liv i min blogg också, finns en ny Lo och 2 kort där nu om någon vill kika.
    jenny-h.blogspot.com

  • Fnyz

    hej allihopa,

    tänkte säga att jag just nu scrappar minst 1 lo per dag men alla är till SWE så ni får se dem senare är så himla kul att SWE kommit igång så rejält igen nya uppdateringar dagligen och massa roliga utmaningar hoppas ni hakar på å laddar upp på flickr ni med! vet ju att det finns så många otroligt duktiga scrapapre här i träsket så jag vill verkligen att ni ska få visa upp vad ni kan!

  • Lingonflickan

    Ops! Blev visst en beställning på LM iaf. Jag och mitt shoppinggalna fingfer. Törs absolut inte gå in på papirloftet nu för jag vill ha Allt!!

Svar på tråden Scrappande träsktroll och ligor i gemenskap 4