• Madeleeyne

    HJÄLP!!!!

    Hejsan ..

    Det är såhär, att jag och min pojkvän har haft oskyddat sex i typ sju månader nu, och jag har aldrig blivit gravid. Och tidigare har jag trott att jag varit gravid, men det har alltid visat sig vara negativt.. =(

    Men den här månaden har jag haft symtom som aldrig förr när jag trott att jag har varit det. Ska ha mens idag, men än har den inte kommit.

    Har haft som mensvärk lite då och då, riktigt ömma bröstvårtor och större bröst, illamående när jag dricker kaffe (Känns som jag ska spy en halvtimme efter jag druckit) , Idag på jobbet fick jag en våg av illamående och yrsel men bara snabbt på typ två minuter.
    Känns nästan som att jag har håll under vänser revben och ibland under båda.
    Har även rikligt med flytningar men dom är intte vattniga utan mer fasta.

    Kan jag vara gravid? Är det någon som haft nått liknande ?

  • Svar på tråden HJÄLP!!!!
  • Issa79

    Omöjligt att säga. Ta o köp ett test på apoteket så vet du sen.

  • Madeleeyne
    Issa79 skrev 2009-07-04 16:51:40 följande:
    Omöjligt att säga. Ta o köp ett test på apoteket så vet du sen.
    Jo, men det kan ju vara för tidigt. Har slösat så mycket pengar på test förut och blivit besviken. Så jag får vänta och se om mensen kanske kommer. Hoppas inte :p
  • Issa79

    Det är smidigast. Det kan vara gravsymtom och det kan vara ngt man har i huvudet när man verkligen vill ngt. Jag märkte inte ett smack. Insåg att mensen var 8 dgr sen o testade.

  • Madeleeyne

    Jo, det är vell det, men jag vågar inte :p Har ju som sagt haft sååååå fel förut.
    Okej, vad härligt, Grattis :D

  • Issa79

    Menar att det smidigaste är att vänta tills man ska ha mens o då testa sig. Vill du inte lägga pengar på det så är det gratis på mödravårdscentralen

  • Madeleeyne

    Jo du har rätt, ska ringa dit på måndag och se om man kan få en tid om inte mensen hunnit komma tills dess :)

Svar på tråden HJÄLP!!!!