• Madge

    **Augustibarn 2007**

    Dags för ny tråd!

    Snart har vi 2-åringar... Hjälp vad tiden går fort!

  • Svar på tråden **Augustibarn 2007**
  • artch
    Eriam skrev 2009-08-28 13:10:00 följande:
    Hej tjejer - vilken mysig tråd, får man haka på? Min lille pojk fyllde 2 år den 20augusti och han fick leksaksbilar och motorcyklar, kritor och målarböcker. Han älskar bilar och allt är "rally". Motorintresset satte igång på allvar i somras då han följde med pappa på folkrace. Sedan dess pratar han ofta om "rallybilen hamna taket"... "den-den körde fast..." Ps: Vi väntar också syskon - bf beräknat till mitten av februari   
    Välkommen och grattis!

    Vi har ju inget syskon på gång. Lillasyster är snart 10 månader och vi jobbar på en trea
  • Madge

    Grattis till snart mamma igen och jennsans! Och ett välkommen och ett grattis eriam!

    Vi var på ultraljud igår och fick BF 31/1 .

  • snart mamma igen
    Madge skrev 2009-08-28 14:58:00 följande:
    Grattis till snart mamma igen och jennsans! Och ett välkommen och ett grattis eriam!Vi var på ultraljud igår och fick BF 31/1 .
    Tack

    O jag vet inte om jag sagt grattis till dig
    Vad spännande att de är så nära vi har bf
  • snart mamma igen

    Madge:ska vi köra en repris ta nästa med en dag mellanrum som tjejerna är nu

  • Madge

    snart mamma igen skrev 2009-08-28 15:04:56 följande:


    Madge:ska vi köra en repris ta nästa med en dag mellanrum som tjejerna är nu
    Det vore väl något det
  • Bonanza

    Idag fyllde Emmy 2!

    Vi har varit på lekhus, badhus och har myst massor. Hon fick en sjungande Iggle Piggle (från drömmarnas trädgård) och är mycket förtjust den.

    Snart ska vi avnjuta räkor och baguette, och sen blir det film: Pippi på rymmen, med lite popcorn. På födelsedagen ska man göra allt roligt man bara kan!

  • tjolahopp81

    Lycka till alla gravida! Som tur är har jag ingen panik över att bli gravid än på ett tag, har ju ett antal år på mig

  • jennsans
    Bonanza skrev 2009-08-28 16:54:05 följande:
    Idag fyllde Emmy 2!Vi har varit på lekhus, badhus och har myst massor. Hon fick en sjungande Iggle Piggle (från drömmarnas trädgård) och är mycket förtjust den. Snart ska vi avnjuta räkor och baguette, och sen blir det film: Pippi på rymmen, med lite popcorn. På födelsedagen ska man göra allt roligt man bara kan!
    grattis till emmy!
  • jennsans
    Madge skrev 2009-08-28 14:58:00 följande:
    Grattis till snart mamma igen och jennsans! Och ett välkommen och ett grattis eriam!Vi var på ultraljud igår och fick BF 31/1 .
    tack =)

    många gravida här nu =)
  • Eriam
    Bonanza skrev 2009-08-28 16:54:05 följande:
    Idag fyllde Emmy 2!Vi har varit på lekhus, badhus och har myst massor. Hon fick en sjungande Iggle Piggle (från drömmarnas trädgård) och är mycket förtjust den. Snart ska vi avnjuta räkor och baguette, och sen blir det film: Pippi på rymmen, med lite popcorn. På födelsedagen ska man göra allt roligt man bara kan!
    ÅÅhh var hittade du den? En sjungande Iggle Piggle skulle göra succé här hemma

    Tack för fint välkomnande och för alla grattis! Kram på er! {#lang_emotions_sunny}
    .?:*¨♥¨*:?. BF14/2-10 .?:*¨♥¨*:?.
  • Bonanza
    Eriam skrev 2009-08-28 20:23:05 följande:
    ÅÅhh var hittade du den? En sjungande Iggle Piggle skulle göra succé här hemma Tack för fint välkomnande och för alla grattis! Kram på er!
    Sjungande och sjungande, den spelar musik. Finns på br leksaker.
  • snart mamma igen

    lekmer på nätet har haft drömmarnasträdgård åxå.. vet inte om dem har kvar längre..

  • Eriam

    Oki tack för tips


    .?:*¨♥¨*:?. BF14/2-10 .?:*¨♥¨*:?.
Svar på tråden **Augustibarn 2007**