• Smulan1973

    Jag kan inte fatta att det är sant...

    ... VI HAR FÅTT BARN!!!

    En liten flicka från Indien och hon är vår alldeles egen. Jag är så lycklig och trodde aldrig att denna stunden skulle komma redan nu. Det känns helt ofattbart. Nu är jag också mamma. Ikväll åker skumpan fram.

  • Svar på tråden Jag kan inte fatta att det är sant...
  • mammamys06

    3 år är en underbar ålder, vi fick vår son när han var 13 månader men han är snart 3 år och han är helt underbar, har han ju varit hela tiden men guud så han utvecklats!!! Härligt! kram


    Snart tvåbarnsmamma!!!!!
  • Helstsyskonnu
    Smulan1973 skrev 2009-07-16 08:24:32 följande:
    Ja vi har fått kort på henne och vi ska snart få fler utav en som brukar vara på hennes barnhem och som har lite bilder på henne hemma. Nu är hon 3 och ett halft, så hon kommer vara straxt över 4 när vi hämtar henne. Vi är så glada nu och har mycket att fixa hemma på 6 månader som vi trodde att vi hadde minst 2 år på oss att göra. Men vad gör väl det? Tack så jättemycket allihop för alla gratulationer. Det värmer verkligen.
    Nej precis, det får ju bli ett lyxproblem nu . Man vet aldrig när man blir utvald att bli förälder, oavsett hur barnen kommer till en.

    Stort grattis igen!
  • elnapelna

    Grattis! Det verkar ha gått snabbt, och du verkar förvånad. Då vi nyss har skickat våra handlingar till Indien, blir jag så klart nyfiken på via vilken organisation och hur det gått så snabbt? Kanske för personligt att fråga, så svara om du vill!

  • MosterIris

    Grattis!! Visst är det en underbar känsla? Vi fick barnbesked 29 maj och väntar på att få åka. (längsta väntan i hela processen kan jag säga) Stor kram

  • Hoppentoss

    Ett stort grattis!!!!
    Härligt!!!
    Kram Tossan


    Smulan1973 skrev 2009-07-14 14:34:41 följande:
    ... VI HAR FÅTT BARN!!! En liten flicka från Indien och hon är vår alldeles egen. Jag är så lycklig och trodde aldrig att denna stunden skulle komma redan nu. Det känns helt ofattbart. Nu är jag också mamma. Ikväll åker skumpan fram.
  • Tellus1977

    Hej och stort grattis till er lilla tjej! {#lang_emotions_smile} Vi har en jämngammal tös här hemma från Kolkata, hon är född i början på 2006 och vi kom hem i dec -08, strax innan hon fyllde 3 med andra ord! {#lang_emotions_wink}
    Via vilken org adopterar ni? Vår tjej kom via BFA...
    Lycka till med allt!

  • Smulan1973
    Tellus1977 skrev 2009-07-20 02:20:57 följande:
    Hej och stort grattis till er lilla tjej!  Vi har en jämngammal tös här hemma från Kolkata, hon är född i början på 2006 och vi kom hem i dec -08, strax innan hon fyllde 3 med andra ord! Via vilken org adopterar ni? Vår tjej kom via BFA...Lycka till med allt!
    Vår dotter kommer via FFIA.
  • Mamma bakom molnen

    Whohooo!
    GRATTIS till en liten dotter. Vad härligt att höra!

  • Manchester

    Grattis! Så härligt när det går fortare än väntat!

Svar på tråden Jag kan inte fatta att det är sant...