Bel skrev 2009-10-11 11:40:24 följande:
Har lagt in lite bilder, men vissa av dom ligger på kant! Är det någon som vet hur man roterar bilderna, eller går det kanske inte?
O herreguuuud vilken fin vagga...en sån vill ja med ha =))) såg ju helt underbart mysigt ut ju...
Lumix: Sånna där fynd e ju superduper bra ju!!
Lastbilslillan: Jag har med endel sammandragningar o min BM sa att får ja sånna väldigt ofta måste ja ta de lugnare...de e inte bra för nånting där nere (glömt exakt va de va) för de kunde i allra ytterska och värsta fall sätta igång en förlossning...så får man mycket SDs så ska man ta de lugnt...går de inte o vila bort dem skulle ja ringa förlossningen för en koll... mina går dock att vila bort utan problem än så länge...
Nu ska ja plocka o grejja lite...i sakta mak...fy va trist de e o inte får anstränga sig...
men en fråga tycker ni de e för tidigt och bädda vagnen och spjälsängen eller göra klart skötrummet? vet att nåra av er gjort de o de gör mig supersugen samtidigt som ja vette sjutton om ja inte ska vänta...allt finns hemma men fortfarande inte upp packat... hmm kanske måste stilla min iver och ta tag i nån del hehe...
o en sak till va har ni för jackor nu? eller har ni turen att kunna ha er vanliga jacka? Min jacka går inte på mig alls...så ja sitter o funderar på hur ja ska kunna klä mig...
o en sak till vet ni ja mätte magen häromkvällen o jag är nu 130cm på de bredaste runt om magen...var 65 cm innan...gissa om ja e stor hahahah....men vikten står nu på 6kg plus "bara" så då kan ni räkna ut vart kilona sitter =) hahaha bilderna gör sig inte rätta tycker ja...magen ser så liten ut speciellt de med kläder på... naken ser den mega ut men drar ja ner tröjjan så förvinner den...hmm jaja vilka problem jag har =)
nu ska ja grejja klart hemma så ja kan njuta av söndagskvällen =) ha en bra kväll!
opps såg att ja skrev en roman igen nu =)