• ma och pa till en ängel

    Så JÄVLA arg *gråter*

    Ursh,vad ledsen och arg jag är nu!
    Måste bara få skriva av mig.

    Idag när jag kom till graven (åker alltid dit innan jag går till jobbet).
    Jag ser graven från långt håll och då får jag en fruktansvärd syn. När jag sen kommer närmare så ser jag vad NÅGON eller NÅGRA har gjort!
    Maximus kors med hans namn på var uppdragen ur jorden och låg på gångvägen. Hans nallebjörn av mossa var helt förstörd, det såg ut som om någon hade trampat på den.
    Kortet på hans fötter var borta och hjärtat av glas hittade jag en bra bit därifrån + att alla blommor jag hade planterat var uppdragna och hans lykta var sönderslagen!

    Hur kan någon göra så här!!!!!!!!

    Vad ska jag göra? Ska jag polisanmäla? Jag tog kort på förödelsen, så jag har "bevis".

    Från en väldigt ledsen mamma!
    Storasyster -03 Storebror -07 *Lillebror -09*
  • Svar på tråden Så JÄVLA arg *gråter*
  • Farfalla

    Åhh fy vad fruktansvärt! Vilken fasa.. Känner att tårarna inte är långt borta nu.. Många styrkekramar!

  • Froggis76

    Varför kan man inte ens få ha gravplatsen i fred?! Usch vad arg jag blir när jag läser sånt här!
    Oavsett om det är ett pojkstreck eller inte så undrar man ju hur dessa skulle reagera om det var deras anöhörigas gravplats som blivit vandaliserad!

    Men vad fint att Ni fick en ny nalle! Hoppas idioterna håller sig borta från gravplatserna nu!

    Massor av kramar från Ängeln Robins mamma

  • Camilla D

    Usch, det knyter sig i magen när jag läser detta!
    Man vill ju att de skall få ligga ifred i sin grav! Vad är det för människor som gör något sånt?
    Är på semester nu, men känner att jag vill hem NU och titta till Melkers grav!
    Gulligt av blomsteraffären att en ny nalle gratis!
    Kram!

  • Fyrbarnsmorsa

    Usch vad illa berörd man blir.Ingenting är hederligt längre,fy f*n vad arg man blir.

  • grön banan

    Finns det nåt värre man kan göra? Alla döda ska få vila i frid, men det är ännu lite heligare med små barn. Undrar om förstörarna såg att det var ett barns grav.

  • grön banan

    Först förloras ett barn. Sen får det inte ens sova gott.

  • Desideria

    Fy vad arg jag blir när jag läser detta. Hur fan kan man göra så? Vi som förlorat barn lider tillräckligt o så ska man behöva ta sådan här skit. FY fan!

  • gmt

    Så färfärdeligt - så aldeles förfärdeligt!

    Världen är tyvärr full av hemska individer som inte håller någonting heligt - vad händer i huvudet på den/dom som skändar ett litet barns viloplats?

    Jag lider med er o skickar styrkekramar i massor!

  • Mitka79

    fyyy så arg o ledsen man bliir!!!
    lider med er!
    ja polisanmäl!!

  • LitenKyckling

    Beklagar verkligen. Fattar inte hur folk kan göra så. Din son är jättesöt ,jag hoppas att hans grav blir fin snart igen.

Svar på tråden Så JÄVLA arg *gråter*