• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?
  • Flizan30

trill: men hur menar du inga rynkor. har du linjer ändå eller är den lika slät som en 20-årings? men 43 o inga rybkor. det är ju bra jobbat.

själv fyller jag 32 snart och har lite linjer. tror jag kommer vara rynkig vid 40.

• Bebbe2006

Jag är 34 och har lite linjer under ögonen och rynkor i pannan. Har solat och rökt mycket i mitt liv. Nu är jag rök- och solfri sedan några år, men ändå.

Jag vet fler personer som säger att de inte har några rynkor / linjer fast de har det. Man kan stå och prata med någon som påstår att de inte har något fast man ser det ned egna ögon rakt framför sig. Det beror mycket på hur man ser på saker och ting. Det finns personer med ett BMI på över 30 som hävdar att de INTE är överviktiga.

• Ninso

Ja lite. Det börjar komma lite runt ögonen nu, jag är 28.

• Ekorrfamiljen

Ja, rynkorna började nog komma redan ett par år efter 20-årsdagen. Innan dess var jag slät som en barnrumpa.

Kan tillägga att jag gillar mina rynkor. Det är "glad-rynkor" alltså sådana som jag fått i ögonvrån för att jag ser glad ut, inte de där arga man kan få i pannan ni vet.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • Ekorrfamiljen

Hmm, riktiga rynkor är det kanske inte förresten, mer linjer, men de syns tydligt när jag ler. Några runt munnen har jag med, som syns när jag ler!

Är iofs 32 nu, men de kom som sagt för ca. 10 år sedan. Får trots detta oftast visa leg på Bolaget.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • SuzR

jag är 28 och har inte en rynka, ingen tror att jag är 28, snarare 21-22 typ...får alltid visa leg dock!
    tror det går i släkten för min mamma och syskon ser också yngre ut än vad dom är. mina jämngamla kompisar har däremot rynkor har jag sett

• Mrs Moneybags

Nej, jag har inga rynkor ännu.
    Jag är 38.

Lever hälsosamt och har bra gener!

Får fortfarande visa leg på systemet och på krogen

• 82an

Har en "bekymmersrynka" mellan ögonenbrynen. Enligt optikerna kan det bero på mitt kisande för att jag slarvat med glasögon. Annars är jag väldigt noga med spf året runt och hudvård. Vill verkligen inte bli rynkig. Min mamma är nästan helt slät och hon är över 50år hoppas att jag ärvt hennes gener på den fronten. Kommer koregera i annar fall.

• MGA89

Äldre tråd ja jag vet. Men jag är 29 och har rynkor på händerna (både in och utsida), rynkor på underarmarnas ovansida, rynkor i pannan och lite runt ögonen, rynkor på fötterna. Typ så. Men jag svarade "ja, lite" även fast jag tycker att jag har mycket rynkor.

Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?