• Anonym (TankspriddBi)

Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!

Hejsan.
    Jag är en tjej på 22 år, bor med min sambo och våran son på 2 år. Jag håller mig anonym i denna tråd för jag vill hålla det här hemligt för mina vänner på FL ett tag.

Den senaste månaden har jag funderat och tänkt mycket på om jag skulle kunna vara bi. Eller kanske homo, faktiskt. Men det lutar nog mer mot att var bi eftersom jag fortfarande tänder på killar, men just i nuläget så ser jag mig själv med en tjej.
    Så, ja, jag är sexuellt attraherad utav tjejer och har gått med i Qruiser.se/QX.se och liknande för att få kontakt med andra tjejer - bi, homo eller om de själva inte vet var de står i sin sexuella läggning.

Har dagdrömt om hur det skulle kunna vara att ha ett förhållande med en tjej, skulle hon ta bättre hand om mig än vad min sambo gör? Kommer jag ha ett bättre sex om det var med en tjej? Frågorna är många och jag vill gärna veta hur det kan vara.

Min sambo har gått med på en trekant för han vet om att jag vill ha sex med en tjej.. Men det har ställt till det lite, det har ju fått mina tankar att rulla..

Hmm jag vet inte var jag vill komma med det här inlägget, men det var ändå skönt att få skriva av sig lite..

• Svar på tråden Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!
  • Anonym

Vad är det för tankar som du tänker?
    Skulle du vilja ha med din sambo i sexet eller vill du ha det helt för dig själv med en tjej?

• Anonym (TankspriddBi)

Svårt att förklara ju....

Men att jag har funderat på att göra slut med sambon och skaffa flickvän. Jag är inte sexuellt attraherad utav min sambo längre och vill utforska själv.. Vi har jättesvårt för sex och därför har vi gått med på att fixa en tjej till vårat sexliv, men det har fått mig att inbilla mig om att experimentera själv och det känns mer dragande att göra så.

Äsch, det är så jävla svårt att förklara och det gör mig galen. vill att någon ska kunna förstå mig och jag vet inte vad jag ska göra.
    Antar att jag är för feg för att lämna min sambo... att bli själv, men samtidigt vore det skönt. tror dock också att jag skulle bli ledsen av att inte hitta någon tjej att starta en ny relation med.

• Clobberella

Att ta in extra personer i sitt sexliv är något man ska göra om man har ett BRA sexliv, inte för att rädda ett dåligt! Vad tror du kommer att hända om du har toppensex med tjejen och dåligt sex med din sambo?
    Vill du inte vara tillsammans med honom så dumpa honom eller försöka lösa problemen, sen kan du börja fundera på att hitta någon ny.

• Anonym (TankspriddBi)
    Clobberella skrev 2009-08-09 09:30:56 följande:
    Att ta in extra personer i sitt sexliv är något man ska göra om man har ett BRA sexliv, inte för att rädda ett dåligt! Vad tror du kommer att hända om du har toppensex med tjejen och dåligt sex med din sambo? Vill du inte vara tillsammans med honom så dumpa honom eller försöka lösa problemen, sen kan du börja fundera på att hitta någon ny.
    Ja men eller hur, ska man ha en till så ska man ha ett bra sexliv.. Det har vi båda kommit överrens om också, men han envisas om att ha trekant ändå, för att testa.
    Jag är inte säker på vad som kommer hända om vi har trekant.. Det verkar lönlöst att sitta på nätet och "ragga" när folk inte tar det seriöst. och därför blir min sambo sur för att "jag inte letar tillräckligt"..
  • Clobberella

Anonym (TankspriddBi) skrev 2009-08-09 09:55:06 följande:

och därför blir min sambo sur för att "jag inte letar tillräckligt"..
    Då får han väl leta själv då om det är så akut.
  • Anonym
    Clobberella skrev 2009-08-09 09:30:56 följande:
    Att ta in extra personer i sitt sexliv är något man ska göra om man har ett BRA sexliv, inte för att rädda ett dåligt! Vad tror du kommer att hända om du har toppensex med tjejen och dåligt sex med din sambo? Vill du inte vara tillsammans med honom så dumpa honom eller försöka lösa problemen, sen kan du börja fundera på att hitta någon ny.
    Håller med. Det kanske kan vara till hjälp i ett som stannat av, men vad man absolut inte skall göra är att ha trekant när man egentligen vill vara själv med någon annan. Det är dömt att bli väldigt problematiskt, om inte annat för en själv.
  • Anonym

Om du inte trivs helt i er relation och sex är ju en stor del, så tycker jag ni ska skiljas som vänner. erkän hur du känner, och klart du kommer finna en tjej för dig! Och att vara ensam ett tag är nog bara fint för själen, att hitta sigsjälv, sina känslor för andra och så får du ju tid att leta runt ;)

• Anonym (jag vet!!!)

Du kan ju träffa t.ex "mig" i smyg och se hur du känner..... för jag känner precis som du!!!!!!! Å jag tänker absolut inte låta min sambo ta del av min utforskning...har redan försökt å det gav mig ingenting! Att ha trekant är definitivt inte samma känsla som sex med bara en tjej. Det förstärker bara känslan och längtan efter att vilja va med en tjej! Tror inte du skulle känna dig bekväm i situationen om ni hade trekant....i alla fall om du är som jag....

• Anonym (,,,)

Jag får uppfattningen att det är din sambo som vill ha trekant och använder dig som ursäkt.
    Min sambo har gått med på att låta mig träffa tjejer själv för att ta reda på hur jag känner. Han hoppas på en trekant någon gång men det är ett alternativ som ligger i framtiden i så fall, det här handlar just nu om MIG och mina känslor.

• Stumpan84

Förstår dina känslor och jag har ofta gått med samma tankar när jag har varit i förhållande med killar. Att ha en tjej vid sidan om... Med ett ex till mig hade vi öppet förhållande. Han fick ha sex med tjejer och jag hade sex med tjejer och det var underbart! Men vi hade en viss tillit också. Vi hade våra regler som vi satte upp så båda skulle känna sig bekväma.

Om du verkligen känner att din kropp och ditt hjärta vill ha en tjej så är det de du vill och tyvärr så innebär det att din sambo inte gör dig lycklig just nu och för HANS skull, om inget annat, så säg sanningen och skilj på er. Så slipper han gå och undra och vara orolig. Vet att det är skrämmande att va ensam men med tiden kommer du inse hur skönt det är! Det är så skönt att ha egen lägenhet där JAG bestämmer ENSAM! JAG har min ordning, JAG bestämmer om folk ska komma in eller ej, JAG bestämmer!

Plus att jag kan bjuda in vem jag vill, när jag vill beroende på vilket humör jag e på ;)

Såg att du finns på qx och förstår att du vill va anonym men om du känner du vill ha någon att prata med så finns jag där. Mitt nick är Dizzymiss_me =)

• Anonym (Maja)

Det låter som du fått goda råd här inne. Att släppa in en tredjepart i ett sexliv som itne fungerar lär bara bli fumlande och tafatt och något man endast bör göra om man är säker på varandra och har en väl funderade relation.

Du bör lämna din sambo, du är ung och livet ligger framför dig och prova dig fram vem du är.

Ta steget från din sambo. Kanske du inte går till en tjej utan det blir något helt annat. Det vet du inte föräns du har tagit steget.

Lycka till!

• Anonym (Solokvisten)

Hara bara läst TS, MEN: Jag hade liknande funderingar och har testat att ha sex med tjejer, dock bara via trekanter, gruppsex eller liknande. Och faktum är att jag inte gillar det, men inte vet om jag kanske hade gillat det med rätt tjej, på tu man hand. DET är lätt enerverande. Att ha sex på fler är en upplevelse i sig men kan inte på något vis ersätta vad man känner och upplever med enbart en partner. Därför tror inte jag att en trekant är rätta sättet att ta reda på vilken sexuell läggning man har. Då tror jag mer på att utforska det på egen hand, solo, med en person av samma kön. DÅ vet du nog säkrare.

• Anonym (Maja)

Anonym (Solokvisten) skrev 2009-09-04 22:03:44 följande:

Hara bara läst TS, MEN: Jag hade liknande funderingar och har testat att ha sex med tjejer, dock bara via trekanter, gruppsex eller liknande. Och faktum är att jag inte gillar det, men inte vet om jag kanske hade gillat det med rätt tjej, på tu man hand. DET är lätt enerverande. Att ha sex på fler är en upplevelse i sig men kan inte på något vis ersätta vad man känner och upplever med enbart en partner. Därför tror inte jag att en trekant är rätta sättet att ta reda på vilken sexuell läggning man har. Då tror jag mer på att utforska det på egen hand, solo, med en person av samma kön. DÅ vet du nog säkrare.
    Hur kommer det sig att du haft så gruppsex så många gånger om du inte riktigt gillar det?
  • Anonym (Solokvisten)

Anonym (Maja) skrev 2009-09-04 22:08:11 följande:

Anonym (Solokvisten) skrev 2009-09-04 22:03:44 följande: Hur kommer det sig att du haft så gruppsex så många gånger om du inte riktigt gillar det?
    Jag menar sex med kvinnor. Det är ingen favorit - jag kan ha det, ungefär som att jag kan kolla på Sportnytt men föredrar Jeopardy om jag kan. Sedan lever jag efter devisen att man inte ska avfärda ngt efter en gång. Och jag har inget MOT gruppsex, swingersklubbar osv, men det GER mig MEST med sex mellan två personer. Jag skulle aldrig göra något jag verkligen avskydde eller inte ville, så gör man inte mot sig själv.
  • Anonym (Maja)

Då är jag med. Om man gillar det i tanken så tycker jag att man ska prova det. Om det var bra första gången men inte toppen så kan det ju bli bättre.... själv vill jag inget hellre än att prova just nu men bor i en liten håla och här skulle jag inte våga sticka ut stortån äns om jag yppade till någon att jag ville prova tjejer...

• Anonym (Solokvisten)

Anonym (Maja) skrev 2009-09-04 22:29:25 följande:

Då är jag med. Om man gillar det i tanken så tycker jag att man ska prova det. Om det var bra första gången men inte toppen så kan det ju bli bättre.... själv vill jag inget hellre än att prova just nu men bor i en liten håla och här skulle jag inte våga sticka ut stortån äns om jag yppade till någon att jag ville prova tjejer...
    Och jag skulle GÄRNA testa ha sex på tu man hand med en kvinna. Om kemin stämde. Utan inblandning av fler. En kvinna man kan testa sig fram på, leka med varandra, liksom... Fler än en gång, helst.
  • Anonym (Maja)

Får man fråga vart i sverige du bor? Jag bor typ 30 mil norr om stockholm

• Anonym (Solokvisten)

Haha, det gör jag/vi också...

• Anonym

Om du har fantasier om att ha sex med tjejer så tycker jag att du ska ha det, fast gör slut med din kille innan. Eftersom du inte tänder på honom så tror jag inte du kommer börja göra det senare heller.
    Det är stor skillnad att ha sex med tjejer,mer närhet på nått konstigt sätt.
    Jag har levt med både män och kvinnor och föredrar män idag.
    Levde med en kvinna i 4 år men efter dessa 4 åren så kan jag säga att jag längtade nått galet efter kuk.
    Prova dig fram det är enda sättet du kan får reda på hur din kropp vill ha det.

Lycka till.

Svar på tråden Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!