Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!
Hejsan.
Jag är en tjej på 22 år, bor med min sambo och våran son på 2 år. Jag håller mig anonym i denna tråd för jag vill hålla det här hemligt för mina vänner på FL ett tag.
Den senaste månaden har jag funderat och tänkt mycket på om jag skulle kunna vara bi. Eller kanske homo, faktiskt. Men det lutar nog mer mot att var bi eftersom jag fortfarande tänder på killar, men just i nuläget så ser jag mig själv med en tjej.
Så, ja, jag är sexuellt attraherad utav tjejer och har gått med i Qruiser.se/QX.se och liknande för att få kontakt med andra tjejer - bi, homo eller om de själva inte vet var de står i sin sexuella läggning.
Har dagdrömt om hur det skulle kunna vara att ha ett förhållande med en tjej, skulle hon ta bättre hand om mig än vad min sambo gör? Kommer jag ha ett bättre sex om det var med en tjej? Frågorna är många och jag vill gärna veta hur det kan vara.
Min sambo har gått med på en trekant för han vet om att jag vill ha sex med en tjej.. Men det har ställt till det lite, det har ju fått mina tankar att rulla..
Hmm jag vet inte var jag vill komma med det här inlägget, men det var ändå skönt att få skriva av sig lite..