• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • sholof

    Jag bävar redan för helgen som kommer. Firmafest på fredag o då blir det ju mat o dricka... o sen lördag, dop me kaffe o tårta o efter det möhippa o restaurangbesök. Så söndagen får jag hårdbanta så jag inte går upp allt för mycket ver helgen sammanlagt.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • BabbelMia

    Här är det oxå tårta och annat i helgen, men nya tag på måndag.
    Ska till vv på fredag och få nytt material., känns lovande!
    Så då kaske man får tillbaks lite motivation

  • jakeline

    ugg jag har inte orkat bry mig om min vikt sen jag började jobba. Det är så knasigt där just nu så jag har ingen energi att göra någonting alls...

  • sholof
    Puchiko skrev 2009-11-24 23:02:07 följande:
    Får nog bli paus nu från fl.. är deppig igen
    usch va trist. Hoppas du blir bättre snart.
    jakeline skrev 2009-11-25 11:57:15 följande:
    ugg jag har inte orkat bry mig om min vikt sen jag började jobba. Det är så knasigt där just nu så jag har ingen energi att göra någonting alls...
    Ja jag kan tänka mig att det blir lite väl mycket annat man måste tänka på då.
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    Hallå! Vad gömmer sig alla?


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • BabbelMia

    jag är här!

    Bullbak och pepparkakor på schemat idag, fullt ös när man har båda hemma

    Första veckan med nya vv, ska väga mig hemma imorgon får vi se. Fuskat,om än tillåtet sånt, så väntar inga stora resultat,men bra går det Imorgon blir det ut i skogen o grilla, fast jag tar nog nån macka med massa gott på

  • sholof

    Fullt ös är det enda jag har med mina bägge hemma på heltid

    Jag får se vad vågen visar efter helgens alla kalas, men har ändå inte ätit nåt i överflödd.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Puchiko

    Här börjar jag komma tbx till livet, mensen kom 1½ vecka tbx men jag vägrar slås ner av det.. utan tar nya tag både med bebisbakande och viktnedgång under tiden

  • Puchiko

    nej det är ju inte det.. men sålänge man försöker.. det är det viktigaste tycker jag.

Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2