Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
hej hej allihopa! Tack för en trevlig fika igår! Ska vi styra upp en fika till innan jul och sen efter jul tänkte jag iaf börja gå till öf då kanske vi kan köra en öf dag någongång?
Hej allihopa.
Har flyttat till Salabacke för tre veckor sedan. Har en dotter på 6 månader. Vill gärna lära känna lite nya vänner. Hänger gärna på när och om ni ska ta en fika nån dag.
va trevligt :) det har väll stannat av lite med fika nu över jul iofs men efter jul tror jag att vi kör igång igen med lite öppna förskola och så.. jag är dock alltid på fr en fika om nån vill eller kan tidigare :)
Tisdag?
ja varför inte? vid 11 taget kanske? skulle behöva handla lite i morgon innan :)
Elva funkar för mig. Om inte tjejen blir dålig, tog sprutor idag...
Vart brukar ni gå och fika
vi brukar fika på brantingstorgs kondis :)
hej! sitter här mitt i natten med en febrig och förkyld pojke :( Så det blir till att vara hemma i morgon :(
Vad trist:( Vi får ta en fika sen när lillkillen mår bättre. Krya på er.
Jag ska försöka följa med nångång men tisdagar har jag min stora vilde hemma så det är inte ett alternativ tyvärr.
usch vilken natt..har i princip suttit i soffan med lillen i famnen hela natten. Han har skrikit som en besatt.. Vet inte om det är magen som krånglar, har mer eller mindre gått över helt till ersättning nu.. Han har varit så hela helgen men inatt hade han feber.. Men men ingen feber nu iaf och han sover så jag tänkte passa på att ta igen lite sömn nu.. Majsan när har du storebror på dagis? Om det är flera som har stora barn så skulle vi ju kunna köra nån timme i nån lekpark sen eller så..
Jag har han på dagis mån, ons och torsag. Kör väldigt gärna lekpark. Men är nog bäst efter jul har hyfsat mycket just nu.
okej..
samma här det börjar bli mkt nu sista veckorna innan jul.. men om någon är sugen på en fika nästa vecka på onsdag så kan jag fika då.. Sen är det kört för mig fram tills typ 2:a veckan i jan :D