• Karlin

    Snacktråd för oss som hängt ihop sedan januari 2005

    Ja, vi träffades genom fl och är nu en mindre skara kvar av mammor som fick barn våren-sommaren 2005. Efter det har det tillkommit syskon i många familjer.

    Vi fortsätter väl? Även om vi inte skriver så ofta är det kul att höra lite vad som händer med er.

  • Svar på tråden Snacktråd för oss som hängt ihop sedan januari 2005
  • Jenny

    Oj, vad tråkigt att höra Jessica! Skönt att höra att du är så positiv iaf! Ta hand om dig nu - massor av kramar!

  • Jessa79
    Hej på er! 
    Härligt Jenny! Vad gjorde du under din barnfria helg?
    Sitter på jobbet för att jobba in lite timmar för på fredag åker jag till spa i Strömstad där jag möter upp en barndomskompis och det ska bli riktigt kul! På lördag bär det sedan av till Trollhättan för en återträff med gymnasieklassen som inte har setts på snart 12år.. Ska bli riktigt kul att se vad som har hänt med oss alla under dessa år. 
    Annars så börjar livet lugna ner sig för denna hösten har varit helt crazy vilket många höstar brukar vara i och för sig men denna har innehållit stora kalas, graviditet, tvillingar, USA, ickegraviditet, renovering, plugg, jobbresor, fest, förkylningar och så vidare. Nu längtar jag till julaftonskväll när alla paket är inslagna, och maten är färdig att ätas utan en massa måste på listan. Vi är snart där
    Jag hoppas att allt är bra med er alla!
  • Ann R

    Jag kan inte fatta att det snart är november, jag har inte hängt med alls denna hösten.

    Hoppas din helg blev skön Jenny. En spa-helg med en god vän låter inte heller fel Jessica. Jag ska vara barnfri och manfri till helgen och då kommer två väninnor hit och vi ska träna något kul pass på lördagen och sen laga mat tillsammans och dricka vin och tjôta. Mycket avkopplande

    Agnes är lite rolig hon önskar sig 1 sak i julklapp. Det är bara den hon vill ha, jag har t o m frågat henne om hon inte vill ha fler saker men hon är helt säker på att hon bara vill ha den. Det är en bondgård med djur som hon helt fastnat för, djurgalen som hon är. En playmobil "carry with you" bondgård. Nu gäller det bara att få tag på just en sån.......

  • Marisol

    Ann! Jag var på ÖB i Gamlestaden (Alelyckan) igår och jag tror att jag såg bondgården som Agnes önskar sig där. Vågar inte lova någonting men ibland har man ju tur...

    Härligt att du verkar må bra Jessica och hoppas att du hade en toppenhelg!

    Här händer inget nytt direkt men det känns okej. Längtar till julen när jag ska vara ledig i två veckor!!

  • Ann R

    Jag valde att beställa en bondgård ändå, smidigt Nu är det svåra vad Alma ska få för hon vill ha bara ha en laptop en riktig....jag tycker väl inte att hon behöver en laptop som 6-åring så vi får se om vi kan få henne på andra tankar.

  • Kvirre

    Hej!
    Min familjefria helg blev skön, trots lite sjukdom. Nu är jag familjefri igen några dagar (de verkar bara vara då jag loggar in här ). Hoppas att du hade en skön helg Ann.

    Skönt att det har lugnat ner sig lite för dig, Jessica.

    I januari flyttar vi till ett parhus i Floda, det ska bli såå skönt med en liten trädgård för barnen att vara i.

  • Jenny

    Vi har haft en "barnhelg" istället. Var i Malmö hela familjen o bodde på hotell, gick på museum, shoppade o åt massa god mat. Mysigt, men kasst hotell tyvärr... Hälsade på mina föräldrar oxå som fick äran att passa vovven.

    Låter jättehärligt med huset, Jenny! Skulle själv aldrig klara av att bo i lägenhet igen! Visst är det jobb med hus o trädgård, men mest av allt är det livskvalitet och njutning!

Svar på tråden Snacktråd för oss som hängt ihop sedan januari 2005