• Jäntan87

    Föräldrargruppen som håller ihop del 2

    Den andra tråden hade stängts ner så jag öppnar den här nu=)

  • Svar på tråden Föräldrargruppen som håller ihop del 2
  • Jäntan87

    Hej Alla!
    Det var ju ett tag sen nu man fick en uppdatering på hur alla har det nu, så jag tänkte jag måsta ju fråga Hur mår era små troll?

  • lolinona83

    Bra Bella att du gjorde en ny :)
    Här är det snorigt nu, men det är ju hösttider å, fast det är bara Matilda som är snuvig! Annars går hon ju för fullt nu (springer), pratar på väldigt mycket, matglad, 7 tänder...ja vad mer kan man säga, hon sover inte så mycket på dagarna (ca 1h) men somnar vid sju på kvällarna och sover till sju på morgonen!

    Ja hur är det med er andra??

    Vore kul med en träff, på buspalatset kanske?? och så tycker jag vi ska åka till söderhamn och bada nåt tag oxå :)

    Ha et bra alla!!

  • Jäntan87

    ja visst var det=)

    ed oss är det också bra. Hilma går för fullt, lite väl fort iblnad mamma och pappa hinner inte med på vissa äventyr hon gör... Hon har 8 tänder och två är på väg. Hon har inte kommit in i nån sovrutin på dagarna, men kvällarna somnar hon vid halv 8 och sover till 6-8 på morgon..Varierar från dag till dag , on äter jätte dåligt mem det är nog en period bara, (hoppas jag) 
    Buspalatset och söderhamn låter som riktigt bra ideér!

  • lolinona83

    de tycker jag oxå lät som en rolig grej :)
    jag är på!!

  • lolinona83

    buspalatset låter som ett bra ställe att ses på :) försök kom överens om en dag ni så kan vi komma fram till en gemensam tid sen som passar alla! Den här veckan jobbar jag iaf förmiddagar så då kan inte jag! Tar vi nån dag den här veckan så kan jag efter kl 13 nästa vecka jobbar jag nog eftermiddagar!

  • lolinona83

    Jag kan nog oxå på måndag :)
    Ska jag skicka sms till alla i gruppen om måndag kl 10?? Tänkte de är ju inte in här så ofta, så får vi se om nå fler kan :)

Svar på tråden Föräldrargruppen som håller ihop del 2