• Lyckosam

    Felstavat på gravstenen

    Idag fick vi våran dotters gravsten och jag blev såååå ledsen när jag såg att det är felstavat på stenen.

    Vi har med en bit av en psalm. Var dag är en sällsam gåva.

    På stenen stod det var dag är en sälsam gåva..

    Vilket antiklimax...


    Stolt Mamma till Melvin 040924, Patricia 060203, Alexandra 070808,och ängeln Fredrika född 090526,död 090627
  • Svar på tråden Felstavat på gravstenen
  • snorppan

    Nämen åå, det var faktiskt en sak som jag oroade och grämde mig mkt inför.Vi var ju hos stenhuggaren flera ggr och tittade och de var jättenoga med att vi skulle titta och godkänna deras skiss och vi åkte även tillbaka en dag extra för att dubbelkolla, för man kan bli "blind" själv och läsa det som man  "vet" ska stå...Jag bokstaverade högt och tydligt för att inte missa.  Hade verkligen jätteångest över det.
    Så ledsen jag blir av att läsa att det blev så för er, men absolut måste de ju ordna det. Men förstår att det måste kännas så jobbigt att behöva vänta även på ändringen och som du skrev, vilket antiklimax.
    Stor kram och hoppas att det snart är fixat och att ni blir nöjda med er dotters sten. {#lang_emotions_heart}


    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • moasmamma07

    men va tråkigt! kramar om hårt det är jobbigt nog ändå..kram!

  • Mandragora

    Tråkigt!

    Men du måste reklamera stenen, rätt skall vara rätt, och det där kommer inte att bli några problem! Det är bara ytterst trist att det skall inträffa.


    shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa
  • Lyckosam

    Vi kommer att få en ny sten. Dom hade gjort fel.

    Men det kändes verkligen som ett anti klimax..

    Tack för era kommentarer!


    Stolt Mamma till Melvin 040924, Patricia 060203, Alexandra 070808,och ängeln Fredrika född 090526,död 090627
Svar på tråden Felstavat på gravstenen