• LinduzZ

    våran väg genom och efter ett ma/mf

    Hej tjejer tänkte starta en ny tråd.

    Här samlas vi som har hafte ett mf/ma och pratar om allt, och våran väg till ett efterlängtat plus och under den nya graviditeten.

    Vi utbyter tankar och stöttar och puchar varandra

    våran presentations tråd:

    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m47588986.html


    Saga 28/8-05 ~*~ Nova 28/5-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-06 10:40
    Gammla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m45781104.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 11:30
    Våran plus tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49015289.html
  • Svar på tråden våran väg genom och efter ett ma/mf
  • Lindisen81

    var länge sedan jag tittade in här. Hur går det för er? Grattis till er som nyligen plusat, nu är det väl inte många kvar?

  • Bjornis

    Jag är också kvar men är ju också rätt ny. Men vill följa efter och plussa snart. Fick min mens idag iaf. ÄNTLIGEN! 40 dar efter skrapning och tempmässigt verkar det som att jag haft äl också så det känns riktigt bra. Mensvärk var nåt nytt, eller tja, det går fort att glömma hur det kändes. Hehe. Jag plussade dock svagt på gravtest senast för 5 dar sen men hoppas att det sista blöder ut nu!

    Vivana: Nä! Nu ska det plussas. inget vara kvar till domedagen! Håller tummarna för en 2010:a för dig och mig! Vi har fortf ett par chanser till för det.

  • Ecorelle
    Bjornis skrev 2010-01-04 13:23:35 följande:
    Jag är också kvar men är ju också rätt ny. Men vill följa efter och plussa snart. Fick min mens idag iaf. ÄNTLIGEN! 40 dar efter skrapning och tempmässigt verkar det som att jag haft äl också så det känns riktigt bra. Mensvärk var nåt nytt, eller tja, det går fort att glömma hur det kändes. Hehe. Jag plussade dock svagt på gravtest senast för 5 dar sen men hoppas att det sista blöder ut nu! Vivana: Nä! Nu ska det plussas. inget vara kvar till domedagen! Håller tummarna för en 2010:a för dig och mig! Vi har fortf ett par chanser till för det.
    Åh, vad skönt att kroppen kommer igång igen. Hoppas det blir en liten bebbe snart då, .
  • Ecorelle
    vivana skrev 2010-01-04 12:14:31 följande:
    ja jag e kvar å lär väll vara de till dommedagen
    Nej, det får du absolut inte *bestämmer*. Hoppas det är din tur å det snaraste! Kram!
  • Milon

    Jag är här!
    Har haft lite jul- och nyårsuppehåll bara.
    Maken är positiv, men jag är fortfarande ganska osäker, har pratat om att testa om en vecka... Det blir nog ganska precis på dagen för mensen.
    Känner mig inte alls som förra gången, mår lite illa men det betyder ju inte allt.

  • Ecorelle
    Milon skrev 2010-01-07 15:35:29 följande:
    Jag är här!Har haft lite jul- och nyårsuppehåll bara.Maken är positiv, men jag är fortfarande ganska osäker, har pratat om att testa om en vecka... Det blir nog ganska precis på dagen för mensen.Känner mig inte alls som förra gången, mår lite illa men det betyder ju inte allt.
    Vad spännande! Håller tummarna för ett fint pluss då, . Jag har just inte känt så mycket alls innan jag plussat, alla symptomer har kommit sedan.
  • Lindreas

    Tack, Milon! Det blev ett plus på min lillebrors födelsedag, hade det varit min sambos födelsedag hade jag slagit in testet i ett paket och givit honom, men jag tror inte brorsan hade uppskattat det. :D

    Nu håller jag tummarna för er, tjejer, så ni kan komma över till gravid-tråden sen! :D

  • Röd ros

    Hej tjejer! Jag hoppar väl in här igen, men ser att det behövs en ny tråd då denna snart tar slut....Fixar en ny så vi kan fortsätta tillsammans om ni vill...kramar


    Stolt mamma till Tindra 6, Leah 3 BF 9 aug -10
Svar på tråden våran väg genom och efter ett ma/mf