• päronsplitt

äd rmc i malmö

Den andra tråden är stängd så vi får fortsätta här .

Vädur82 (Visa endast)
    Tors 9 jul 13:04
    Klick: 668

Äd Rmc malmö!!
    Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

Får se om jag kan länka den gamla tråden ..
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45435230-1.html

• Svar på tråden äd rmc i malmö
  • Bengalen

Vad spännande Jenny!
    Jag håller mina tummar så hårt det bara går att det lilla frysembryot vill stanna kvar.
    Kramar

• inkan70
    Jenny72 skrev 2009-12-15 18:24:03 följande:
    Tack snälla "Bengalen"
    Så spännande Jenny håller tummarna för dig, själv har jag insättning av ägg i morgon i Riga.
    I går hade vi 5 mogna ägg hoppas att alla klarat sig så att det blir något till frysen.
    Kram Inkan
  • inkan70
    Jenny72 skrev 2009-12-16 15:23:39 följande:
    Lycka till alla!!!!
    Hej Jenny, hoppas att du har haft en bra jul. Hur mår du? Hur går det med din ruvning? Själv fick jag 3 ägg insatta den 16 dec har haft massor av biverkningar , hoppas att det är äggen och inte alla medeciner.
    När skall du testa?
    Kram Inkan
  • Jenny72

Hej Inkan!
    Det får bli ett "hemmatest" då rmc håller julstängt nu. Testdagen är på nyårsafton, så jag får nog ta ett smygtest någon dag innan så man är lie beredd på resultatet. Är det negativt blir ju nyår sisådär menar jag. Själv då??? Hur går det för dig? Testat än? Jag hoppas på tur för oss båda! Kram och god jul

• inkan70

Hej igen Jenny,
    Hoppas du mår bra och att det går bra för er.
    Jag har nu för 3 gången testat hemma, svaga streck men dock streck så jag är gravid!
    Så glada vi är och så glad jag är att vi åkte i väg till Riga.
    Går allt som det skall så blir det en plats till på RMC i vår, då vi inte behöver den.
    Jag hoppas att det blir många RMC bebisar 2010 lycka till alla och
    GOTT NYTT ÅR!

• Jenny72

Grattis grattis!!!!!!!!!!!
    Själv har jag dessvärre ingen rolig nyhet då testen jag tagit visar negativt:(
    I morgon gör jag en god drink!!
    Önskar dig stort lycka till i fortsättningen, kram.

• inkan70

Hej Jenny,
    Så synd, men det är fortfarande tidigt och jag har läst att många som testat negativt tidigt sen några dagar senare testat positivt. Har du fått din mens än?
    Testerna jag tog hemma visade väldigt svagt plus .
    Hoppet är ju det sista som dör...
    2010 är ett långt år.
    Kram Inkan

• Jenny72

Negativt test idag:( Avbryter behandlingen för denna gång och hoppas på ett lyckoår 2010. Sköt om er, kram.

• Jenny72

Inkan70, hur går det för dig? Hejar kram på allt vad jag kan, hoppas det hjälper!

• inkan70

Hej Jenny,
    Vad gulligt att du tänker på mig.
    Allt går bra än så länge, mår lite kymigt, rätt snurrig hela dagarna och måste äta hela tiden annars mår jag illa. Det ser ut som att jag är i 5 månaden..
    Går nu in i vecka 7 och nästa tisdag skall vi göra ett VUL.
    Var hos min gyn på cura i torsdags då vi skulle göra vårt första VUL, men han tyckte det var lite tidigt, så "vuxet" bestämde vi oss för att vänta.
    Lite synd på ett sätt då vi är väldigt nyfikna på hur många som fastnat.
    Vad har RMC sagt till dig, kommer ni få ett nytt försök så fort som möjligt denna vår?
    Kramar Inkan

• Jenny72

Åh vad roligt=)) Det peppar mig att höra att det kan gå bra! Fortsätt gärna informera å denna tråd. Själv har vi ett ägg i frysen som vi ska starta behandling för om ca en månad. Kram

Svar på tråden äd rmc i malmö