• truestar 84

    Bf april 2010 Värmland

    Är det några från värmland som vill följas åt och har bf April 2010??

  • Svar på tråden Bf april 2010 Värmland
  • truestar 84

    äntligen nån de var på tiden haha trodde nästan de var lite dött på gravida runt om här haha ;)

    Vilken vecka är du i???

  • Lightmamman

    Jag bor i Värmlandsskogarna och väntar på våren! =)

  • Sophia87

    Jag bor också i värmland och väntar nr 2 och har bf i april.

  • Sophia87

    Jag bor i Töcksfors. Jag har inte varit på UL än men bf just nu är 18 april. Vart bor du då? Och när har du bf?

  • truestar 84
    Sophia87 skrev 2009-11-01 21:42:22 följande:
    Jag bor i Töcksfors. Jag har inte varit på UL än men bf just nu är 18 april. Vart bor du då? Och när har du bf?
    okej bor i Kristinehamn, och har bf än 3-6 april.. enligt vul, (krångel med mens innan pga Ma) men ska på Rutin Ul på fredag så får se då :)

    Hur mår du och så då? 1a barnet?
  • Lightmamman

    Jag bor ute på landet utanför Arvika. Har en liten tjej som blev två år i oktober, nästa är beräknad till 17 april. =)
    Hur mår ni?

  • truestar 84

    okej härligt =)

    jag mår toppen bra faktiskt, så ja hoppas de håller i sig. ;)
    själv då??

    när har ni rutin Ul??

  • Sophia87

    Det är nr 2. Jag har en dotter född i mars-08.
    Jag mår ganska bra, är lite öm i mage och ljumskar, känner väl hur livmodern växer säger bm, men annars mår jag bra.

    Är det 1:a barnet för dig?

    Vi ska på UL 18 november:). Ni då?

  • truestar 84
    Sophia87 skrev 2009-11-02 18:54:01 följande:
    Det är nr 2. Jag har en dotter född i mars-08.Jag mår ganska bra, är lite öm i mage och ljumskar, känner väl hur livmodern växer säger bm, men annars mår jag bra.Är det 1:a barnet för dig?Vi ska på UL 18 november:). Ni då?
    det är nummer 2 för mig med har en dotter sen mars 08
    Ska på Ul nu på fredag :D
  • Sophia87

    Jaha, kul :). Tycker du att det är någon skillnad på den här graviditeten mot förra?
    Ååh, vad spännande:). Ska ni ta reda på om det är flicka eller pojke?

  • truestar 84
    Sophia87 skrev 2009-11-03 12:21:33 följande:
    Jaha, kul :). Tycker du att det är någon skillnad på den här graviditeten mot förra?Ååh, vad spännande:). Ska ni ta reda på om det är flicka eller pojke?
    Nja än så länge känns allt desamma att ja mår hur bra som helst.. (men man ska väl inte säga för mycket kanske) ;)
    ja vi ska kolla för skojjs skull om det går att se men inte så att vi åker och gör ett köns Ul eller nått..

    Själv då?
  • Sophia87

    Jag mår inte lika bra den här gången som förra. Då mådde jag bra från v.11 ungefär och sen hela graviditeten så det är en del skillnad.

    Vi har inte bestämt om vi ska ta reda på kön eller inte. Men om vi ska kolla så frågar vi på rutinUL i sånt fall, vi ska inte på köns UL heller. Utom bara kolla för skoj skull..

Svar på tråden Bf april 2010 Värmland