• Susie

    Brudarna babblar vidare 7

    Heeej tjejer!

    Då försöker vi igen med lite opersonlig täckmantel

  • Svar på tråden Brudarna babblar vidare 7
  • Saga09

    Icka: Jag tycker det låter toppen att du mår så illa.. haha det låter ju taskigt men jag tror stenhårt på att det bara är bra :)


    Hoppas att du kan få lite hjälp med illamåendet bara, eftersom jag själv slapp ( tack och lov ) så har jag inga bra knep att dela med mig av. Tabletter och seabands samt att typ småäta är väl bra metoder så får man hoppas det fungerar...


     


    Saga är ett bustroll *s* men ett snällt sådant. Hon vet vad hon vill och inte vill iallafall :)


     


    kram

  • lilla trieste

    Icka vet du att imorse när jag tog upp lillklimpen och pussade på honom och höll honom intill mig så tänkte jag på dig, att jag såå önskar att du snart ska få uppleva samma sak.

  • lilla trieste

    Funkar tråden fortfarande??
    Föresten är ni alla facebook polare nu? Jag heter Woxström i efternamn...

  • lilla trieste

    En annan sak Domenica, som jag antar är i full fart med planering och så...

    Jag skaffade olika typer av täcken och kuddar osv... pålakanset till förbannelse.... helt i onödan. Romeo ligger alltid insvept i en filt och endast det. Jo en kudde ska de ha, huvudet och en bit ner över axlarna skall ligga på en kudde.

    Babyolja till badet är ett måste... så myspys...

    Naglarna blir vassa så en jättemjuk nagelfil som man filar nedåt med fungerar jättebra. Han river sig en hel del i ansiktet, så han ser ibland ut som om man gett han stryk ha ha... (inget att skämta om såklart...)

    Föresten... jag funderar på att donera bröstmjölk

  • Susie
    {#lang_emotions_heart}Älsklingar

    TACK och åter TACK för era tankar o pepping!
    Idag har varit en omtumlande dag och för en halvtimma sen när jag äntligen satt mig ensam ner , Danne iväg på bandyn (vi kom hem ikväll fr sthlm) och Jolina somnat....då brast det{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny} Jag är så lycklig att jag har tjutit som en liten krokodil i en timmas tid HA HA HA!
    Jag måste få berätta.....

    Vi satt ganska länge i väntrummet som var fyllt med förväntansfulla par....
    Till slut blev vi hämtade till ett rum där jag fick byta om och så kom vår läkare in.
    En underbar man, ödmjuk och helt fantastisk utsrålning och proffsig läkare med måååånga år av erfarenhet.
    Så började han..... " Det här, är något fantastiskt......mycket sällsynt". Den här dagen är en speciell dag för er.... (har glömt hälften vad han sa) och så återkom han, " ni har lyckats" väldigt bra, och han var lite skakig och kändes som tårögd??!!{#lang_emotions_surprised}
    Mitt hjärta bankade så jag trodde jag skulle svimma, jag blev så orolig att han skulle ge oss tråkiga besked eftersom han drog ut på det så med så många andra ord och förklaringar.
    Han forsatte med....Vi hade 13 ägg från början och 8 st befruktades, väldigt bra gjort. väldigt bra....... Vi brukar ge dessa en poäng där den med högst får 10, men inte alltid blir det så att det finns ett ägg med den potentialen utan man söker efter det med högst poäng" Sen vände han sig till Danne och sa, Så hur många "guld ägg med maximal potential" hade vi hoppats på? Danne log (det kändes ju lite skoj, positivt men skumt att bli utfrågade)och sa ETT. Ja, just det ETT med maximal potential OM vi har tur. Ni mina kära har 7 guldägg!!!!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_sunny}
    Ni fattar kanske att jag nästan svimmade, jag blev alldeles varm o ansiktet och var nära att börja gråta, Danne log mest och frågade igen, 7???
    Läkaren sa att ja, ni har alltså 7 ägg med maximal potential, så ni har ett helt fotbollslag. Eran chans statistiskt funkar ju inte här som ni förstår (nåt i den stilen), eftersom det ni lyckats med är väldigt väldigt sällsynt. Så er chams är ju så högt man kan komma..... kanske 50% eller ännu högre.....

    Fattar ni? Jag har gråtit, jag är så lycklig över själva resultatet och att äntligen få känna glädje över det här....Ändå hoppas jag inte för mycket att det blir något, men nåt säger mig att vår läkare har "missat" ett hinder på vägen, Gud, låt det inte va problem med nidation bara.
    Jag är sååå lycklig att få den här chansen!
    Efter vi träffat honom fick vi tillsammans följa våran lilla 4 cell och titta lite på den när den fördes in......Helt underbar känsla.
    Nu måste jag gosa en stund med D, han har just kommit hem och jag är fortfarande i chock.

    MASSOR med STOOOORA PUSSAR O KRAMAR till er mina underbara vänner!{#lang_emotions_heart}
  • Susie

    Nattis! Skulle jag skriva....Hörs imorrn darlings, jag ska sova som en liten prinsessa!

  • lilla trieste

    SUSIE VAD GLAD JAG BLIIIR!!!!

    Natti Natti och sov underbart! Nu växer det en liten bebis i din mage.... hoppas allt går bra. Som jag är glad för din skull och för D också såklart.

  • Saga09

    Susie : Åh vad härligt vännen :)


    STOR kram till dig -  förstår att det måste kännas helt omtumlande och helt fantastiskt på samma gång. KRAAAAAAAAAAM

  • Saga09
    ska kolla upp :)

    jag heter Lindquist..... *s*

    lilla trieste skrev 2010-01-28 21:54:07 följande:
    Funkar tråden fortfarande??Föresten är ni alla facebook polare nu? Jag heter Woxström i efternamn...
  • domenica

    Morgon!

    lillaT: tack för tips *antecknar flitigt* Har skickat vänförfrågan på FB

    susie: vet du att jag sitter och tjuter en skvätt här på jobbet i min ensamhet...helt ärligt alltså! Får väl skylla på preggers-hormonerna...som du snart också har massor av Gud, vilken känsla för er - jag blir så glad för er skull! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 7