• 3 barns mamma84

    Längtan efter 2010 & 2011

    ღღ Längtan efter 2010 & 2011 Här kan vi alla sammlas till en stor familje och prata om allt och alla är välkommna.
    Vi som väntar på ägglossningen och bim och allt mer.
    Hoppas denna tråd håller oss i liv ღღ

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 12:21
    gammla tråden vi aldrig glömmer där vi träffades
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m48065722.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:57
    Bim listan

    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48351798.html

  • Svar på tråden Längtan efter 2010 & 2011
  • 3 barns mamma84
    Mimi83 skrev 2010-01-10 15:46:49 följande:
    Hej hopp! Ja här händer inte mycket är väl lite därför jag inte uppdaterat på ett tag. Inväntar bim som är de 12e så nu är det bara 2 dar kvar. Vågar inte hoppas för mycket nu bara...pallar inte o bli besviken längre.
    Spännande gumman snart får du ett + på stickan hoppas hoppas
    Hur är flytningarna ?
  • Pyret85

    mimi83 håller tummarna för dig denna gången, och även er andra som ni sexar gärnet för att få ett plus!
    jag har gått in och blviit tokigt dåsig, ingen ork till något,bara sitta i myskläder och vara.. hehe! :) tur att man har ett jobb att släpa sig iväg till..

  • Mimi83
    3 barns mamma84 skrev 2010-01-10 15:48:57 följande:
    Spännande gumman snart får du ett + på stickan hoppas hoppas Hur är flytningarna ?
    Hoppas!! {#lang_emotions_laughing} Ja du dom är som lotion men det brukar dom va innan mens så inget ovanligt här....
  • Mimi83
    Pyret85 skrev 2010-01-10 16:02:09 följande:
    mimi83 håller tummarna för dig denna gången, och även er andra som ni sexar gärnet för att få ett plus!jag har gått in och blviit tokigt dåsig, ingen ork till något,bara sitta i myskläder och vara.. hehe! :) tur att man har ett jobb att släpa sig iväg till..
    Tack det kan behövas!!!  Haha ja men det är bara o ta o vila så mycket du kan för om ca 9 mån blir det nästan ingen!! {#lang_emotions_wink} Har oxå suttit i mysbyxor i soffan sen igår....men har varit lite småsjuk nu i veckan o igår så känndes det inte alls bra! Hoppas det är bättre på tisdag då jag ska jobba igen!
  • AllyZ
    Mimi83 skrev 2010-01-10 15:46:49 följande:
    Hej hopp! Ja här händer inte mycket är väl lite därför jag inte uppdaterat på ett tag. Inväntar bim som är de 12e så nu är det bara 2 dar kvar. Vågar inte hoppas för mycket nu bara...pallar inte o bli besviken längre.
    Hoppas hoppas!

    Jag ar inte inne sa ofta for vill inte stirra upp mig sjalv, FL blev for intensivt for mig med alla som blev gtravid till hoger och vanster, stressade mig! Nu kikar jag bara in i denna traden:)

    Pyret, nar har du BF?:)
  • Pyret85
    AllyZ skrev 2010-01-10 17:20:19 följande:
    Hoppas hoppas! Jag ar inte inne sa ofta for vill inte stirra upp mig sjalv, FL blev for intensivt for mig med alla som blev gtravid till hoger och vanster, stressade mig! Nu kikar jag bara in i denna traden:) Pyret, nar har du BF?:)
    4 augusti enligt beräkningarna.. men den kommer när den vill:)
  • Vi 2 blir 3

    hej hopp allesammans!

    Jag mår bra och har gjort ett VUL sedan jag var hos min doktor och allt såg bra ut, perfekt slemhinna och allt vad de betydde. När vi har äl vet jag inte alls... nada koll alls! Men vi pippar på och donar, de kommer väll de kommer =)

    Annars mår vi bra här hemma, har kollat ny lägenhet och kommer flytta till en tre, 2½ 1 april så vi har fullt upp med plugg och lägenhetsplaner :D

    Hur är de med alla er andra?!


  • Pyret85

    den andra tråden fick jag ju inte delta i... men men! så jag frågar en sista gång innan tråden stängs.. hur har det gått? något nytt på bebisfronten?

  • Mimi83
    Pyret85 skrev 2010-01-21 16:35:54 följande:
    den andra tråden fick jag ju inte delta i... men men! så jag frågar en sista gång innan tråden stängs.. hur har det gått? något nytt på bebisfronten?
    Men hallå det är väl klart att du få va med i den!!! Tycker jag iaf!!!
  • 3 barns mamma84
    Pyret85 skrev 2010-01-21 16:35:54 följande:
    den andra tråden fick jag ju inte delta i... men men! så jag frågar en sista gång innan tråden stängs.. hur har det gått? något nytt på bebisfronten?
    Ingen har sagt att du inte får vännen alla får vara med
    Men vi befinner oss i en annan tråd som finns här med och många är där
  • Pyret85
    3 barns mamma84 skrev 2010-01-21 19:11:07 följande:
    Ingen har sagt att du inte får vännen alla får vara med Men vi befinner oss i en annan tråd som finns här med och många är där
    vilken då?
    jo men där står det vi som längtar efter ett barn 2010, känns som det bara e för er som vill bli gravida
  • 3 barns mamma84
    Pyret85 skrev 2010-01-21 19:14:10 följande:
    vilken då?jo men där står det vi som längtar efter ett barn 2010, känns som det bara e för er som vill bli gravida
    Hehe nej nej alla får vara med men denna jag gav dig är våran oss alla alltås till och med du såklart
Svar på tråden Längtan efter 2010 & 2011