• Anonym (fundersam)

    Analsex

    Vad tycker ni om anal sex?

    Ja är helt såld på anal sex. Det är så underbart skönt o sen blir mina orgasmer så otroliga :-P Ja har dejtat en kille som är nu min bästa vän. Vi har haft sex rätt mkt när vi träffas. O han är STOR där nere. O en gång testa vi analt för han vet hur mkt ja älskar de.

    O eftersom att han är så stor så trodde vi inte att han skulle få in de. MEN han fick in HELA...utan glid medel.

    Vi klarade oss så väl på de ja hade haha. :-P
    Vi båda är impade att det gick så bra som de gjorde. Sen har de blivit så varje gång vi ses. Han är den bästa ja har haft i sängen EVER!!!

    Så nu till min fråga.

    Vad tycker ni om anal sex?

    Jag är fasiken beroende av de hihi

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-31 19:52
    analsex är jätte skönt

  • Svar på tråden Analsex
  • In trouble
    Pia 511 skrev 2015-02-01 22:19:04 följande:

    Livet är för kort för att inte prova lite nytt, kostar ingenting. Tänk att ligga "på slutet" och ångra att man inte provade 


    Jo precis så tänker jag med, men tydligen inte alla :(
  • Pia 511

    Tror inte det är många som törs erkänna för sig själva att dom är nyfikna, det är fortfarande tabu men troligen också deras förlust

  • KM36

    Sååå skönt att både ge och få.. Att ge på alla sätt med mun fingrar eller k_k_n.
    Att få fingrar eller plugg förstärker orgasmen något otroligt.. Så undedrbartDrömmer

  • In trouble
    Pia 511 skrev 2015-02-03 20:48:37 följande:

    Tror inte det är många som törs erkänna för sig själva att dom är nyfikna, det är fortfarande tabu men troligen också deras förlust


    Ja man får väl se det så. Fast i detta läget lite min förlust med.
  • Pia 511
    KM36 skrev 2015-02-03 20:57:23 följande:

    Sååå skönt att både ge och få.. Att ge på alla sätt med mun fingrar eller k_k_n.
    Att få fingrar eller plugg förstärker orgasmen något otroligt.. Så undedrbartDrömmer


    Instämmer till fullo
  • Pia 511
    In trouble skrev 2015-02-03 21:25:07 följande:
    Ja man får väl se det så. Fast i detta läget lite min förlust med.
    Även om man inte kan få allt, så kan man alltid drömma och önska för kanske en dag ........
  • tiksmodnar

    Jag älskar analsex, men som många andra sagt så sker det alldeles för sällan =/. Svårt att hitta någon som gillar det. 

  • panicorion

    Hade en smärtsam upplevelse första gången jag skulle testa detta så har "avstått" i många år men med min nuvarande har det inträffat några gånger och jag njuter till fullo, får helt andra orgasmer (behöver stimulera klitoris för orgasm under all penetration) än annars de är djupare på något sätt. Så idag kan jag säga att jag älskar analsex.

  • KM36

    Just nu skulle det vara såå skönt att få en rejäl plugg och sedan ge en kvinna oralt..
    Tungan uteSkäms

  • ToyBoy82

    Hatar ni mig om jag erkänner att min kvinna älskar det och jag också.. Vanligt sex är sjukt skönt också, men analsexet gör det där lilla extra.. Länge leve analsex med rätt människa

  • ToyBoy82
    Pia 511 skrev 2015-02-01 22:19:04 följande:

    Livet är för kort för att inte prova lite nytt, kostar ingenting. Tänk att ligga "på slutet" och ångra att man inte provade 


    Du måste få prova det.. Börja med att köpa hem en buttplugg :).. Sug av gubben och tryck upp ett finger i honom och stumulera prostatan medans han kommer ;) då blir det lite mer om man säger så.. Försök hitta vägar och lösningar :) för jag unnar alla analsex <3
  • En till anonym

    Det är fantastiskt skönt. Kanske inte så en vill göra det varje gång men varannan, var tredje? Så jävla tändande att göra något som kan vara plågsamt ELLER superskönt, helt beroende på hur samkörda man är, rent sexuellt (givet att man ÄR samkörda och det blir skönt alltså). Sen gör tabut som fortfarande finns kvar (av ena eller andra anledningen) att det känns som att man är två avvikare som gör nånting tillsammans, mot vad alla andra tycker man ska göra. Det är som sex, fast liksom MER sex.

Svar på tråden Analsex