• harvärldensunderbarastefamilj

    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 4

    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 3

    Vi fortsätter tråden här och babblar vidare för oss som är 35 plus

    Ett trevligt gäng från hela Sverige som delar vardagskänslor med varann och denna berg- och dalbana som rör blivande graviditet. VÄLKOMMEN

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 12:38

    Vi har även en BIM tråd som ni hittar här nedanför, gå gärna in där och lägg till er eller ändra det som ni känner berör er.

    www.familjeliv.se/Forum-1-55/m43944777.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-25 11:21

    För de som har fått plus och vill följas åt finns det en tråd här
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m45090978.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 15:40
    BIM lista 2 finns här

    www.familjeliv.se/Forum-1-55/m46442514.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-26 13:57
    35+ äntligen gravida, vilka känslor har ni del 2

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m47571926.html

  • Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 4
  • Mammelutten

    Hej tjejer, har inte varit inne på flera dagar då jag varit bortrest i jobbet... trodde som Uddan att jag skulle ha massor att läsa ikapp, men icke!

    Håller tummarna för er alla som har ÄL eller BIM på g!


    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Trea

    BIM på söndag, testade neg i morse :( 2:a försöket efter mitt MA.

  • Uddan
    Trea skrev 2010-02-05 18:11:02 följande:
    BIM på söndag, testade neg i morse :( 2:a försöket efter mitt MA.
    vad tråkig för dig TREA!!!

    ELNOTUS MAMMA; Hjälper till med mina tummar

    PITEÅ; Du får vara inne å spana hur mycket du vill... Hur långt gången är du nu???

    Hej till er alla å trevlig fredag,,

    Kramar till er som har det tungt{#lang_emotions_flower}
  • GakkenLive

    Hej...
    är så jäkla off som jag kan bli.
    Inte tänkt en tanke på ordet barn  på ett par dagar.'

    Blivit tvångsflyttade till en annan avdelning på jobbet (fick veta det dagen efter jag fyllde år, passande,ellerhur...), som jag absolut inte vill jobba, startar där på måndag, så det har stortjutits o mått piss nu.Knappt sovit, o jag bara skakar....Helt plötsligt dök värsta superförkylningen upp i dag, som en liten bonus...

    Misstänker att hela jag är satt ur spel.

    Har äl runt/efter nästa helg, så jag hoppas komma lite i fas till dess...
    Mår skit.Nu, mer lets dance på två o tyck synd om mig själv, ego i dag, klar över det...sorry...

  • harvärldensunderbarastefamilj

    trea- neee vad tråkigt men det behöver ju inte betyda att det e kört.

    uddan- har du testat någe ännu?

    piteå- heeeeej skoj o se dig här, hur mår du???

    mammelutten- var det en skoj jobbresa? Kan tycka att det kan vara rätt skönt o komma iväg ibland även om det e jobbrelaterat.

    myra- myra fy så jobbigt på jobbet men skoj skoj med lite tjejer hemma på partaj!!

    elnotus- någon ÄL ännu?

    ego. tog ett gratest i kväll som var neg visst om jag skall gå på ÄL så e BiM på torsdag men om jag skall gå på min vanliga cykel på 28 dagar så e bim på söndag/måndag. Vete sjutton hur jag skall tänka så det e väl bara att snällt vänta o se. Har iaf haft en underbar kväll med lite väninnor o vin!

    kram på er allihopa

  • Chimamanda
    Trea skrev 2010-02-06 09:10:35 följande:
    Mensen kom i natt...
    Fy vad tråkigt.... :(

    Själv sitter jag här och är irriterad på mig själv. Glömde ju kissa på ÄL-stickan imorse! Och idag är typ den mest sannolika dagen. Hur ska man kunna hålla sig i fyra timmar under dagen så att man kan testa?
    Hursomhelst. Eftersom jag nu var så glömsk så får vi försöka "få till det" under dagen, så att vi inte missar den eventuella chansen.

    Började läsa "Jag går bara ut en stund" av Isobel Hadey Kamptz igår, och det var ju inte så strategiskt rätt. Tårarna bara sprutade.
  • Mammelutten

    Även jag kliver dit...


    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Premismamma
    harvärldensunderbarastefamilj skrev 2010-02-06 01:05:59 följande:
    trea- neee vad tråkigt men det behöver ju inte betyda att det e kört. uddan- har du testat någe ännu? piteå- heeeeej skoj o se dig här, hur mår du??? mammelutten- var det en skoj jobbresa? Kan tycka att det kan vara rätt skönt o komma iväg ibland även om det e jobbrelaterat. myra- myra fy så jobbigt på jobbet men skoj skoj med lite tjejer hemma på partaj!! elnotus- någon ÄL ännu? ego. tog ett gratest i kväll som var neg visst om jag skall gå på ÄL så e BiM på torsdag men om jag skall gå på min vanliga cykel på 28 dagar så e bim på söndag/måndag. Vete sjutton hur jag skall tänka så det e väl bara att snällt vänta o se. Har iaf haft en underbar kväll med lite väninnor o vin! kram på er allihopa
    Ingen aning faktist men kanske:) Vi får se om spontaniteten tagit ut sin rätt :)
Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 4