• strenua

    Vi som vill ha ett plus 2010 :)

    Här kan vi samlas som tänker börja jobba på ett plus nästa år. Jag har massor av funderingar kring vad man bör äta/inte får äta, hur man räknar ut när man har ägglossning och mycket, mycket mer!

    Jag tror säkert att det finns fler som har en massa funderingar, tankar och frågor. Vi kanske kan hjälpa varandra?

  • Svar på tråden Vi som vill ha ett plus 2010 :)
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-14 18:45:05 följande:
    Mmm kanske, har haft ömmande bröst och kännt lite illamående till o från men som sagt testar igen den 18 om mensen inte kommit...okej några dagar efter min bim då, ja det med tempen verkar krångligt tycker jag, läst lite på fl men inget jag provat själv...
    ok, ja de e ju bra o testa efter bim så man vet att man gått över den iaf.

    nej, de verkar ju som man blir förvirrad oså när man tempar o den inte stigit, så kan de e så för man inte gör rätt bla bla, lika bra o låta den biten va.
  • Blomsterblad
    PåvägMotSyskon skrev 2010-02-14 19:04:37 följande:
    ok, ja de e ju bra o testa efter bim så man vet att man gått över den iaf.nej, de verkar ju som man blir förvirrad oså när man tempar o den inte stigit, så kan de e så för man inte gör rätt bla bla, lika bra o låta den biten va.
    ja + jag har inga fler test hehe, ska väl kasnke beställa mera ifrån testlagret men får se lite...
    När ska du testa?bestämt det än? :)
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-14 19:10:56 följande:
    ja + jag har inga fler test hehe, ska väl kasnke beställa mera ifrån testlagret men får se lite...När ska du testa?bestämt det än? :)
    neej, har du inte =) då får du beställa några st så du kan testa =))

    ja kommer nog testa vid bim där tor-lör... vill inte va ute för tidigt =) men har ju 6 äl test kvar.. tar ju än jag.. för de verkar ju synas än de där teststrecket, men kanske ska vänta till övermorgon o testa? ja vi får se
  • Blomsterblad
    PåvägMotSyskon skrev 2010-02-14 19:42:02 följande:
    neej, har du inte =) då får du beställa några st så du kan testa =))ja kommer nog testa vid bim där tor-lör... vill inte va ute för tidigt =) men har ju 6 äl test kvar.. tar ju än jag.. för de verkar ju synas än de där teststrecket, men kanske ska vänta till övermorgon o testa? ja vi får se
    okej, tror min mens är på g, har typ inga symtom kvar känner av mensvärk nu men tror det beror på mensen...
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-15 12:03:32 följande:
    okej, tror min mens är på g, har typ inga symtom kvar känner av mensvärk nu men tror det beror på mensen...
    ok, men exakt när va din bim? mensvärk kan bero på annat också.. bara avvakta o se nu..
  • Blomsterblad
    PåvägMotSyskon skrev 2010-02-15 16:09:24 följande:
    ok, men exakt när va din bim? mensvärk kan bero på annat också.. bara avvakta o se nu..
    18 så på torsdag. jo visst kan det vara så...får vänta o se tror jag
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-15 18:24:38 följande:
    18 så på torsdag. jo visst kan det vara så...får vänta o se tror jag
    ok, ja då e de bara o avvakta.. brukar du få mensvärk såhär 3 dagar innan mensen kommer??

    vart har alla i den här tråden tagit vägen, verkar bara va vi 2 kvar eller har alla gått å blivit gravida o lämnat oss här???
  • Blomsterblad
    PåvägMotSyskon skrev 2010-02-15 20:00:03 följande:
    ok, ja då e de bara o avvakta.. brukar du få mensvärk såhär 3 dagar innan mensen kommer??vart har alla i den här tråden tagit vägen, verkar bara va vi 2 kvar eller har alla gått å blivit gravida o lämnat oss här???
    Brukar nog få mensvärk dagen innan, får alltid mens på morgonen. Har ju haft mensvärk sedan Äl-dagen som kommit o gått...

    Ja bra fråga...eller så har en del fått mens...
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-15 20:47:17 följande:
    Brukar nog få mensvärk dagen innan, får alltid mens på morgonen. Har ju haft mensvärk sedan Äl-dagen som kommit o gått...Ja bra fråga...eller så har en del fått mens...
    okej.. men ja tror de e pos att du har mensvärk sen äl.. ja fick me son 2 mensvärk till o från tills bim, å ingen mens kom =)) så jag tror på dig jag =))

    Hm, ja men oavsett mens så lär väl dem få äl igen, ingen skriver ju hehe =)
  • Blomsterblad
    PåvägMotSyskon skrev 2010-02-15 21:35:37 följande:
    okej.. men ja tror de e pos att du har mensvärk sen äl.. ja fick me son 2 mensvärk till o från tills bim, å ingen mens kom =)) så jag tror på dig jag =))Hm, ja men oavsett mens så lär väl dem få äl igen, ingen skriver ju hehe =)
    Vi får se, ska testa imorgon...
  • PåvägMotSyskon
    Blomsterblad skrev 2010-02-17 08:13:45 följande:
    Vi får se, ska testa imorgon...
    ok
Svar på tråden Vi som vill ha ett plus 2010 :)