• millis80

    Norrbotten

    Hejhej!

    Jag undrar om det finns någon därute som har plussat nyligen och bor i norrbotten. Jag bor själv i Piteå och det vore kul att lära känna andra här i närheten. Jag har redan en dotter som är 2 år och väntar nu med spänning på hennes syskon. Jag plussade i dag så allt känns fortfarande lite overkligt...

    /Millis

  • Svar på tråden Norrbotten
  • theesi

    Hej, bor inte i Norrbotten, men bor i Skellefteå. Plussa idag så vi är ju rätt nära, har också ett barn på två år, en son.

  • Lazina

    Hej! Jag plussade också nyss ( i förrgår) BF 7 augusti! Jag bor i Luleå:) Kul att lära känna andra i närheten också!

  • Lazina

    Hej! Jag plussade också nyss ( i förrgår) BF 7 augusti! Jag bor i Luleå:) Kul att lära känna andra i närheten också!

  • ievelinai

    Hej!
    Jag är pitebo från början, men har nu hamnat i skåne. Flyttar tillbaka till piteå i vår med min pojkvän. Är gravid i vecka 5 nu så är beräknad till 4 augusti. Detta blir mitt första barn, så lite pirrigt är det än!! Vet ni om de finns gravidyoga i pite?

  • theresen

    Hej :) Norrbottning här, plussade idag :D
    Har en son sen tidigare som nyss fyllt 2år.
    Bor i luleå :)

    Theesi: Skickar ett sms till dig nu och berättar detta haha ;)

  • theesi
    theresen skrev 2009-12-17 23:35:41 följande:
    Hej :) Norrbottning här, plussade idag :D Har en son sen tidigare som nyss fyllt 2år.Bor i luleå :)Theesi: Skickar ett sms till dig nu och berättar detta haha ;)
    Hehe. Jag sov när jag fick smset och läste inte fören på morgon! =)

    Allt bra? :)
  • theresen
    theesi skrev 2009-12-22 15:02:45 följande:
    Hehe. Jag sov när jag fick smset och läste inte fören på morgon! =) Allt bra? :)
    Hehe okej :) Men nu vet du ju iaf ;)
    Allt bra, förutom illamående och trötthet, hojj. Hade glömt hur första veckorna på en graviditet var..

    GodJul förresten :)
Svar på tråden Norrbotten