• 3 barns mamma84

    Väntan på Augusti bebisar 2010

    Tänkte skaffa ett tråd till oss som väntar på Augusti bebisar 2010
    Varmt välkommna till prattråden

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:48
    Jag har inte testat mig än har tid hos bm 4 dec då jag gör mitt första test
    Men om jag är gravid har jag bf 4 aug 2010
    Ville bara skaffa ett tråd då det inte finns många av här

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-04 21:14
    Jag har bf 4 aug jag är GRAVID

  • Svar på tråden Väntan på Augusti bebisar 2010
  • 3 barns mamma84
    DoJ skrev 2009-11-30 22:50:09 följande:
    fick mitt plus idag :D BF 2 augusti kan inte sluta le :D
    Stort grattis fick också mitt ++++ idag kan inte sluta tänka på det och kan inte sluta titta på testet haha underbart
    Bf+4 aug enligt kalendern
  • DoJ
    3 barns mamma84 skrev 2009-11-30 22:52:03 följande:
    Stort grattis fick också mitt ++++ idag kan inte sluta tänka på det och kan inte sluta titta på testet haha underbart Bf+4 aug enligt kalendern
    hehhehe grattis till dig med, nu vill jag bara skrika ut till alla, men bäst att vänta kanske heheh
  • Sanna 88

    Jag/ Vi plussade för 1 vecka sen men var till mvc idag då de var osäkert på hur långt gånget.. och enlig beräkningar blir de den 6 Augusti.. =o) De är min andra då jag redan har en på 1 år..

    Känner mig så super lycklig.. =o)

  • Röd ros
    3 barns mamma84 skrev 2009-11-30 22:52:03 följande:
    Stort grattis fick också mitt ++++ idag kan inte sluta tänka på det och kan inte sluta titta på testet haha underbart Bf+4 aug enligt kalendern
    Grattis så jättemycket....Själv har jag bf den 9 aug enl fl...ska på vul den 28 dec så då får jag nog ett mer exakt datum...
    Stolt mamma till Tindra 6, Leah 3 BF 9 aug -10
  • ievelinai

    hej! har också beräknar förlossning 4 augusti!:)

  • 3 barns mamma84

    Röd ros skrev 2009-12-04 11:52:33 följande:


    Grattis så jättemycket....Själv har jag bf den 9 aug enl fl...ska på vul den 28 dec så då får jag nog ett mer exakt datum...
    Tack gumman fick mitt + hos docktorn åååh kan inte fatta jag ska bli mamma nr 3 i aug
    Hihi

    Hur går det för dig gumman ?
    Är bra med bebisen i magen ?
  • 3 barns mamma84

    Sanna 88 skrev 2009-12-03 20:28:37 följande:


    Jag/ Vi plussade för 1 vecka sen men var till mvc idag då de var osäkert på hur långt gånget.. och enlig beräkningar blir de den 6 Augusti.. =o) De är min andra då jag redan har en på 1 år..Känner mig så super lycklig.. =o)
    Stort grattis
  • 3 barns mamma84
    ievelinai skrev 2009-12-04 17:12:40 följande:
    hej! har också beräknar förlossning 4 augusti!:)
    underbart då kan vi följas tillsammans var hos docktorn idag har bf 4 aug är i v 6
  • Röd ros
    3 barns mamma84 skrev 2009-12-04 21:11:39 följande:
    Tack gumman fick mitt + hos docktorn åååh kan inte fatta jag ska bli mamma nr 3 i aug Hihi Hur går det för dig gumman ?Är bra med bebisen i magen ?
    Åh, va kul! Här är allt bara fint, h*n gör sig påmind i form av illamående, sura uppstötningar, molvärk och trötthet...så härligt!
    Stolt mamma till Tindra 6, Leah 3 BF 9 aug -10
  • Pyret85
    3 barns mamma84 skrev 2009-12-04 21:11:39 följande:
    Tack gumman fick mitt + hos docktorn åååh kan inte fatta jag ska bli mamma nr 3 i aug Hihi Hur går det för dig gumman ? Är bra med bebisen i magen ?
    Så det blev ett plus idag, fast det hade du väl redan räknat ut? :D
    grattis igen..
  • 3 barns mamma84
    Så det blev ett plus idag, fast det hade du väl redan räknat ut? :Dgrattis igen..
    Haha jora jag hade räknat ut och det var bara för att

    1:a tappen var bakvänd och stängd från 12 nov äl var och när bim var 25 nov var den långt bak och stängd

    2:a Efter äl 19 nov fick jag ett stick i livmodern

    3:a massa flytningar började komma och bim närmade sig

    4:a inga hår på bennen

    5:a började må illa och blev trött och kissnödig och hungrig

    6:a bim+10 hmm jag är nog gravid haha pos var det på stickan
  • 3 barns mamma84

    Röd ros skrev 2009-12-04 21:21:17 följande:


    Åh, va kul! Här är allt bara fint, h*n gör sig påmind i form av illamående, sura uppstötningar, molvärk och trötthet...så härligt!
    Fy låter inte kul
    Själv har man sin mamma tröja på sig hihi och har svullen mage och ont i höften och hungrig
    Mår inte illa alls peppar peppar
  • ievelinai

    Hej:) så du har varit hos doktorn redan nu?:) jag har mitt hälsosamtal den 14 dec och först den 19 januari får jag ta blodprov och andra kontroller. Är försföderska så har inte såå bra koll på allt, men försöker läsa på mig. Hur mår du nu?

  • 3 barns mamma84
    ievelinai skrev 2009-12-04 23:06:56 följande:
    Hej:) så du har varit hos doktorn redan nu?:) jag har mitt hälsosamtal den 14 dec och först den 19 januari får jag ta blodprov och andra kontroller. Är försföderska så har inte såå bra koll på allt, men försöker läsa på mig. Hur mår du nu?
    Ja jag beställde tid och ville se om jag var gravid
    Jag fick mitt första inskrivning 21 dec
    Jora jag mår toppen hihi kan inte må bättre
Svar på tråden Väntan på Augusti bebisar 2010