• Svar på tråden Gravida augusti kvinnorna 2010
  • Familjen Mu

    Hänger gärna på här!
    Har BIM på onsdag men idag på BIM -3 så plussade vi
    Så bf är 19/8-2010

    Önskar er alla lycka till!

  • 3 barns mamma84
    Daniela01 skrev 2009-12-06 09:51:25 följande:
    får tyvärr lämna denna tråden, då jag har börjat att blödamen jag önskar er andra lycka till ♥kramar
    Neeeeej hoppas det bara var nåpgot annat som små blödningar det kan man faktist få..
    Håller tummarna gumman.
  • 3 barns mamma84

    Familjen Mu skrev 2009-12-06 10:59:20 följande:


    Hänger gärna på här!Har BIM på onsdag men idag på BIM -3 så plussade vi Så bf är 19/8-2010Önskar er alla lycka till!
    Grattis fan vad kul
    Hur känns det
  • Familjen Mu
    3 barns mamma84 skrev 2009-12-06 11:04:05 följande:
    Grattis fan vad kul Hur känns det
    Tusen tack
    Det känns super, men samtisigt är man ju så nervös!
  • tankar2009
    Daniela01 skrev 2009-12-06 09:51:25 följande:
    får tyvärr lämna denna tråden, då jag har börjat att blöda men jag önskar er andra lycka till ♥ kramar
    Nej fy vad jobbigt! I vilken vecka är du?? Men man hör ju att det inte behöver vara något allvarligt även om man skulle blöda lite. Min mamma hade tydligen mensliknande blödningar de första månaderna under hennes graviditet med mig. Är det mycket eller?? LYCKA TILL och hoppas verkligen att det går över!
  • 3 barns mamma84
    Familjen Mu skrev 2009-12-06 11:59:12 följande:
    Tusen tack Det känns super, men samtisigt är man ju så nervös!
    Jag är också nervös inför förlossningen osv men än så länge är det många månader kvar hehe
  • carolinem

    Hej allihopa, jag hoppar in här med mitt plus och Bf 5Augusti :)

  • 3 barns mamma84
    carolinem skrev 2009-12-07 13:54:22 följande:
    Hej allihopa, jag hoppar in här med mitt plus och Bf 5Augusti :)
    Välkommen hehe 1 dag efter mig hoppas vi får samma dag
    Hur har allt varit hur mår du ?
  • carolinem
    3 barns mamma84 skrev 2009-12-07 20:03:14 följande:
    Välkommen hehe 1 dag efter mig hoppas vi får samma dag Hur har allt varit hur mår du ?
    Tack :) Allt har varit lite chockartat för jag fick höra av min läkare för någon månad sen att vi skulle börja fundera på provrörsbefr. pga min endometrios. Tog beskedet ganska illa och gick igenom en liten fas av sorg. Men han gav oss iaf 3 månader att försöka naturligt innan jag var tvungen att opereras, hade väl mer eller mindre gett upp och plötsligt hände det.. ingen mens kom och plus på stickan. Superhärligt och nästintill symptomfritt hittils..har nästan bara precis börjat lida av ömmande bröst och annars är jag bara trött.
    Hur går det för dig? Mår du bra?
  • Myran Kat

    Bebis 12 augusti-10 som det ser ut nu - lycka. Men så sanslöst nervös, största steget som går att ta och nu är det dags....

  • carolinem
    Empan85 skrev 2009-12-10 15:42:18 följande:
    Hej. Jag hänger på er oxå, Bf 8 Augusti. Första gången jag är gravid och är jätte lycklig!
    grattis :) hur mår du?
  • Empan85
    carolinem skrev 2009-12-10 20:05:48 följande:
    grattis :) hur mår du?
    Tack så mycket :)
    Jag mår faktiskt väldigt bra, har haft värk i magen i en vecka ungefär men det har nästan släppt nu. Sen är jag ju väldigt trött hela tiden, kan sova hur länge som helst på mornarna nu för tiden haha.
    Så är jag nu på dag 9 av mitt nya rök och snus fria liv, så det med lite hormoner så är det mest synd om min stackars sambo :) hihi
  • kräftan77

    Grattis alla!! Jag plussade idag o hoppas på ett syskon i augusti!

  • versailles

    Jag hoppar också in här. Bf 12 augusti :D Känns helt fantastiskt!

Svar på tråden Gravida augusti kvinnorna 2010