• Svar på tråden Anna Anka
  • Burberry

    Hon är jävligt kul och underhållande, och garanterat betydligt smartare än de människor som låter sig provoceras av hennes uttalande.

    Hon verkar väldigt snabbtänkt och hittar alltid på något att säga som kommer att reta gallfeber på åtminstone någon. Hon smider medan järnet är varmt, och vi kommer troligen att få se mycket mera av henne de närmaste åren.

    Jag tycker helt enkelt hon är en väldigt intressant person, och jag faschineras av hur folk är så blåsta att de låter sig provoceras och inte ens fattar att de blir provocerade, utan kläcker ur sig kommentarer om hur korkad Anka är. Det säger liksom mera om dem själva än vad det säger om Anna..


    Att ha barn är inte mera jobbigt än man gör det!
  • Fru U

    Jag tycker mycket av det hon gör känns falskt. Jag tyckte synd om hennes föräldrar, de vill säkerligen ha kontakt med henne och barnbarnen och det passade först nu när Anna fick betalt för att trean skulle filma henne med dem.

    Sen är jag övertygad om att hon är jäkligt smart och helt införstådd med de offer hon gör för att kunna leva som hon gör.

    Jag tycker inte det är humant att fostra barnen som hon verkar göra men alla länder har sin kultur

  • Mandarina

    Hon är underhållande. Kul att hon vågar sticka fram och både driva med sig själv och svenska folket - hon bjuder på det liksom, det tycker jag är lite coolt faktiskt.

    Sen kan man ju undra hur det egentligen står till med henne. Verkar inte särskilt sunt att träna sådär hysteriskt som hon gör. Känns som att hon gör det i form av att känna kontroll och hålla sitt känsloliv i schack. Tror innerst inne hon bär på ett sårat barn som inte fått ta plats....oj shit, va djup jag blev nu.

    Hur som helst - jag diggar Anna Anka

  • Mandi74

    Jsag tycker hon är rolig att titta på, underhållande.

    Men jag tycker inte om hur nedvärderande hon är mot i stort sätt allt och alla. Hennes språk är helt vidirigt och det är extremt jobbigt med människor som vägrar inse att andra oxå kan ha rätt.

    Men som sagt.. man kan inte annat än att skratta åt henne.

  • NoMatter
    Gulletroll skrev 2009-12-27 00:58:57 följande:
    Hon är underhållande. Kul att hon vågar sticka fram och både driva med sig själv och svenska folket - hon bjuder på det liksom, det tycker jag är lite coolt faktiskt. Sen kan man ju undra hur det egentligen står till med henne. Verkar inte särskilt sunt att träna sådär hysteriskt som hon gör. Känns som att hon gör det i form av att känna kontroll och hålla sitt känsloliv i schack. Tror innerst inne hon bär på ett sårat barn som inte fått ta plats....oj shit, va djup jag blev nu. Hur som helst - jag diggar Anna Anka
    Driva med sig själv? Det känns som att hon tar sig själv på alldeles för stort allvar, tycker jag.
  • Storstadsbruden

    Anna Anka - en människa som har ett extremt behov av uppmärksamhet och inte drar sig för att förnedra sig själv och andra för att få den uppmärksamheten. Jag tror hon mår ganska dåligt.

  • WolfTatto
    Storstadsbruden skrev 2009-12-27 09:24:44 följande:
    Anna Anka - en människa som har ett extremt behov av uppmärksamhet och inte drar sig för att förnedra sig själv och andra för att få den uppmärksamheten. Jag tror hon mår ganska dåligt.
    Kag är nog benägen att hålla med dej!
  • Ejin

    jag kan tycka lite synd om henne faktiskt.. som hon går uut i alla medier och talar om hur LYCKLIG hon är och vilket fantastiskt liv hon lever när hon i självaverket värkar djupt olycklig efter att ha fått svassa efter sin man på turnerer och
    uppträdande som en hund och nu kraschar hela äktenskapet endå...Hon gör allt för att synas och bekräftas till varje pris...

    Människor som måste vara övertydliga med hur fatastiskt bra dom har de och hur lyckliga dom är brukar oftare vara just tvärtom....

  • puss
    Ejin skrev 2009-12-27 16:29:32 följande:
    jag kan tycka lite synd om henne faktiskt.. som hon går uut i alla medier och talar om hur LYCKLIG hon är och vilket fantastiskt liv hon lever när hon i självaverket värkar djupt olycklig efter att ha fått svassa efter sin man på turnerer och uppträdande som en hund och nu kraschar hela äktenskapet endå...Hon gör allt för att synas och bekräftas till varje pris...Människor som måste vara övertydliga med hur fatastiskt bra dom har de och hur lyckliga dom är brukar oftare vara just tvärtom....
    brukar det? hur har du fått veta det? talar folk om för dig hur de EGENTLIGEN mår?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Free Spirit

    Ser inte hensikten med å starte en tråd for å kaste skitt på en person som lever sitt liv etter eget valg.

  • Mollie77

    Står för sina åsikter,borde alla göra.....dock respektera att dom är olika


    Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Ejin
    puss skrev 2009-12-27 16:30:59 följande:
    brukar det? hur har du fått veta det? talar folk om för dig hur de EGENTLIGEN mår?
    nä men fassader brukar alltid brista i slutändan....

    tror du sj'lv att man är lycklig när man står på gränsen till sitt kraschade äktenskap med två barn i bagaget och ens gräl sprids offentligt på alla löpsedlar.??
  • WolfTatto

    Free Spirit skrev 2009-12-27 16:32:11 följande:


    Ser inte hensikten med å starte en tråd for å kaste skitt på en person som lever sitt liv etter eget valg.
    Tråden är inte startad för att kasta skit utan för att se hur folks åsikter är, om du givit dej tid att läsa inläggen hade du upptäckt att det finns en hel del positiva inlägg också men det är väl lättare för dej att utgå från något du själv hittat på än att läsa först och skaffat dej en objektiv bild! Tack!!!
  • Free Spirit
    WolfTatto skrev 2009-12-27 16:38:45 följande:
    Free Spirit skrev 2009-12-27 16:32:11 följande: Tråden är inte startad för att kasta skit utan för att se hur folks åsikter är, om du givit dej tid att läsa inläggen hade du upptäckt att det finns en hel del positiva inlägg också men det är väl lättare för dej att utgå från något du själv hittat på än att läsa först och skaffat dej en objektiv bild! Tack!!!


    Opplagt egentlig at dette blir en tråd å kaste skitt..for etter hva jeg har lest på andre Anna Anka tråder så er det for det meste det som blir gjort.. da hun tydeligvis provoserer en god del mennesker.

    Ellers tycker jeg inte om å diskutere andre som inte kan forsvare seg mot skitt.
    Men trivelig at noen tycker om henne endå..
  • Freja10

    Tycker hon får ha vilka åsikter hon vill, men utan att kränka och vara respektlös mot andra. Det behovet visar bara på hur osäker hon är som människa, även om hon verkar vara självsäker som få. Har man något intresse alls för psykologi ser man dessvärre lätt igenom hennes fasad.

    Sen kan jag tänka mig att hon är påhejad av produktionsbolaget bakom tv-programmen hon medverkat i - det är ju hennes fadäser och knäppa uttalanden folk vill se hemma i tv-sofforna.

  • h8him

    Stackars barn som har henne till mamma är det enda jag kan säga efter att ha sett avsnittet med fotograferingen.

  • Mupphuvud

    En underhållande och rolig människa!
    Folk tar henne på för stort allvar när dom blir sura och upprörda.. Hon är antaglien väl medveten om att många reagerar som dom gör.
    När man tänker efter är en hel del av det hon säger rätt eller iallafall helt okej.
    Det är fel att proppa i småbarn tio hamburgare och pommes till frukost.

  • Maryestelle01

      en riktig golddigger som lyckats...good for her..

Svar på tråden Anna Anka