• Änglahår74

    Allévo erfarenhet?!

    Har för första gången i mitt liv köpt en pulverkur av märket Allévo. Shakes, gröt och bars. Någon som vet hur jag ska sätta igång som bäst?! Erfarenheter och goda råd tar jag gärna emot!
    Jag har ca 8-9 kg som ska bort nu! Går inte och skylla på några graviditets kilon längre...

  • Svar på tråden Allévo erfarenhet?!
  • rednose

    Jag har kört Naturdiet och tappat runt 13 kilo med det.
    Jag tycker du ska köra enbart shaker de första två veckorna. Annars blir tuggandet något som gör att du vill äta mer.
    Bättre att vänja kroppen vid bara vätska. Du kommer tappa snabbare då oxå eftersom vätskan driver ut vätska i kroppen. Glöm inte heller att dricka kopiösa mängder vatten och rör på dig!

    Lycka till!

  • The Black Lady

    Hur du ska sätta igång? Hur menar du? Det är väl bara att börja dricka/äta...?

  • Änglahår74

    Tack för snabba svar!

    Precis som "Rednose" skriver så kanske det är bättre och köra en "kick start" och sedan gå på gröten o bars...

  • rednose
    Änglahår74 skrev 2009-12-29 19:08:05 följande:
    Tack för snabba svar! Precis som "Rednose" skriver så kanske det är bättre och köra en "kick start" och sedan gå på gröten o bars...
    Absolut. Jag har testat att blanda in bars men då funkar det inte alls lika bra. Koncentrera dig på shakerna i två veckor så ska du se att du blivit sjukt peppad av att se kilona trilla bort fort. Sen får du komma ihåg att det är mest vätska den första veckan så det gäller att hålla i och vara diciplinerad. Börja inte nu om du tex vet att du ska på fest inom de närmsta veckorna. Alkohol går fetbort, det bara sabbar din diet.

    Kör stenhårt, det är faktiskt bästa sättet! :)
    Du kommer tappa alles!
Svar på tråden Allévo erfarenhet?!