• MinNatalie

    Vill träffa nya vänner i Kalmar?

    Skulle vara roligt om man kunde träffas ett gäng okända tjejer från kalmar området. Omkring 20-25 års åldern eller äldre också, med eller utan barn.
    Vill gärna komma i kontakt med nya människor :)

    Är själv 23 år, bor med sambo och vår 14 månaders dotter Leia på varvsholmen i Kalmar.

  • Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Kalmar?
  • Ico

    Fint namn på dottern! INTE  för att det hör till tråden. men är inte från kalmar. ca 10 mil.

  • kalmarlängtar

    hejsan. vilket fint namn på er dotter =)


    kan nog inte vara så dumt att bo på varvsholmen ;P men det blåser mkt eller?
    är oxå en tjej på 23 snart 24 år som bor utanför kalmar med min sambo dock har vi inga barn än men hoppas att de kommer snart. 
  • martina79

    Hej en tjej till här på 30 år bor på stensö men ska snart flytta.Ha 2 barn en på 2,5 år och en på 11 månader

  • Caliin

    Det var ju ett tag sedan tråden startade, men här är en tjej till i allafall.
    25 år, bor en mil utanför Kalmar och är gravid i v11 (v10+3).

  • Hannaa1985

    Hej,
    Jag håller med om att det vore kul att lära känna lite nya människor....
    Så en fika kan jag iaf tänka mig!

    // Hannaa

  • Ennyone

    Jag vil också ha nya kontakter! :)
    Bor visserligen 4 mil utanför Kalmar.
    23 år och har en dotter på 8 månader.

    Kaffe

  • go snuttan

    Här har ni en ill som söker nya vänner. Verkar lugnt i denna tråd... Kan ni berätta lite om er själva??

  • Sussi82

    Provar och ser om de finns något liv här.

    Bor i Kalmar och söker nya vänner.

    Berättar gärna mer om de finns något livhär ännu

  • NovalieKim

    Jag flyttar till Kalmar i maj och träffas mer än gärna.

    Vi känner bara min sambos familj som bor i Nybro.

    Jag är lite äldre än önskat (28) dock inte mycket, man är ju inte äldre än vad man gör sig ;)

    Har några av er träffats ännu? :)

  • BandAnna
    NovalieKim skrev 2015-04-07 16:26:46 följande:

    Jag flyttar till Kalmar i maj och träffas mer än gärna.

    Vi känner bara min sambos familj som bor i Nybro.

    Jag är lite äldre än önskat (28) dock inte mycket, man är ju inte äldre än vad man gör sig ;)

    Har några av er träffats ännu? :)


    Inte en enda av personerna här. Inte vad jag vet iallafall :P
    Vart flyttar du hit ifrån? om man får vara nyfiken

  • NovalieKim

    Vi bor i kinna tillfälligt. Han kommer från Nybro men har bott i Göteborg några år. Jag har bott i kinna men jobbat i stan. Vi flyttade till kunna för mellanlandning innan flytten till Kalmar. Mitt umgänge finns ju i kinna så lite roligare att bo där under graviditet samt första tiden med bebis :)

    Vad tråkigt att ni inte träffades. Det blir väl lättfattligt man pratar om de.

    Hur många barn har du? :) och vart i kalmar bor du/ni? :)

  • NovalieKim

    Min telefon har valt en del ord automatiskt såg jag nu. Men förhoppningsvis kan du förstå vad det ska stå ändå :D

  • BandAnna
    NovalieKim skrev 2015-04-16 16:26:57 följande:

    Vi bor i kinna tillfälligt. Han kommer från Nybro men har bott i Göteborg några år. Jag har bott i kinna men jobbat i stan. Vi flyttade till kunna för mellanlandning innan flytten till Kalmar. Mitt umgänge finns ju i kinna så lite roligare att bo där under graviditet samt första tiden med bebis :)

    Vad tråkigt att ni inte träffades. Det blir väl lättfattligt man pratar om de.

    Hur många barn har du? :) och vart i kalmar bor du/ni? :)


    Det förstår jag absolut. Får hoppas du kommer trivas bra här. 


    Jag har faktiskt inga barn hehe. Men jag gissar på att det är okej att hänga i tråden ändå? :D
    Jag och min partner bor i Borgholm. Dock jobbar jag i Kalmar. I oktober förra året flyttade jag ner från jämtland för att komma närmre familj och partner. 


    När kommer du styra kosan hit då? 

  • NovalieKim

    Sådär. Har du lyckats hitta dig ett umgänge? Jag är lite halv rädd för att sitta hemma ensam hela dagarna. Jag är väldigt social med stort kontaktnätverk här :)

    Vi flyttar den 15 maj :) ska bli spännande och se vad kalmar har att ge!

    Det spelar ingen roll alls att man inte har barn. Jag öppen :) huvudsaken är att man klickar :D

    Vad gör du på dagarna? Jobbar, studerar?

    Hade varit varit om vi kunde ses på fika, shopping, promenad eller varför inte en utgång och svara! Jag är.öppen gör de flesta aktiviteter :)

  • BandAnna
    NovalieKim skrev 2015-04-24 11:53:37 följande:

    Sådär. Har du lyckats hitta dig ett umgänge? Jag är lite halv rädd för att sitta hemma ensam hela dagarna. Jag är väldigt social med stort kontaktnätverk här :)

    Vi flyttar den 15 maj :) ska bli spännande och se vad kalmar har att ge!

    Det spelar ingen roll alls att man inte har barn. Jag öppen :) huvudsaken är att man klickar :D

    Vad gör du på dagarna? Jobbar, studerar?

    Hade varit varit om vi kunde ses på fika, shopping, promenad eller varför inte en utgång och svara! Jag är.öppen gör de flesta aktiviteter :)


    Men vad roligt, det är ju väldigt snart :)
    Och jag förstår precis vad du menar. Det är aptrist att tvingas sitta hemma. Så jag är helt klart på g när det gäller att hitta på något. Du kan ju alltid PM:a mig så kan vi prata vidare om det. 


    Jodå jag har några st som jag umgås med här. Men de flesta av mina vänner bor runtom i småland/skåne så oftast blir det lite resande. Men det är trevligt att komma ifrån hålan då och då. 


    Jag jobbar. På tok för mycket hehe. Så man försöker ju använda sin fria tid till så mycket roliga saker som möjligt. Dock spenderade jag min lediga dag igår till att leta sten nere vid havet och påta i trädgården. Ack vad avkopplande det är.  


     

  • NovalieKim

    Men va spännande. Ser fram emot att kunna ses. Du har inte möjligvis FB så vi kan lägga till varandra? Kanske lite tidigt men ska vi ses så är det lika bra att lägga till varandra redan nu tänker jag, lättare att kontakta där, jag är inte så haj på den här sidan.  Du kan ju mejla mig ditt namn så kan jag lägga till dig om du vill då vill säga

Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Kalmar?